•1. Bölüm•

1.7K 24 6
                                    




Valizlerimiz ile birlikte havalimanından kızlarla çıkmıştık. Aslı'nın söylenmesi ise durmuyordu.

"Ayh! Kollarım koptu valla!"

"Boyun kadar valiz alırsan yanına kolunda kopar, bacaklarında kopar." dediğime diğerleriyle birlikte güldük. Aslı tam 156 boyundaydı. Hepimiz tam olarak biliyorduk çünkü her elinde metre olana boyunu ölçtürüyordu.

Çıkışa geldiğimizde İzmir'i özlediğimi daha da hissetmiştim. Kapının önünde bizi bekleyen Bayram Amcanın yanına gittik. Kendisi bizim Çeşme' deki yazlığımızın yanında müştemilatta kalıyordu. Ailecek yazın geldiğimiz için sık sık orayla ilgilenen birileri olması gerekiyordu. Arabaya bindikten sonra yazlığa doğru gitmeye başladık.

Kızlarla villaya girdiğimizde hepimiz koşarak oda kapmaya çalışmıştık. Naz ile aynı odaya uçma çabalarımız benim odayı kapmamla bitmişti.

"Hainsin kızım sen! İnsan misafir der, öncelik verir! Hayvan herif!"

"Misafir mi! Ne zaman yazlığa gidiyorum görüşürüz desem, bir bakıyorum arkamda 4 kız daha! Ev hakkında neredeyse benden daha çok şey biliyorsunuz!"

"Of Asu! Belki biz seninle ayrı kalmaya dayanamıyoruz!"

"Hiç ayrı kalmadık ki dayanabiliyor musunuz, dayanamıyor musunuz bilelim." biraz abartarak anlatmıştım ama haklıydım da.

"Gidiyorum ben! Puşt herif!" gülerek odaya yerleştim. Ev zaten biz gelmeden dip köşe temizlendiği için sadece eşyalarımı dolaba koymuştum. Üst katta 2, alt katta da 3 oda vardı. Ben yukarıda olduğum için merdiven boşluğuna bağırdım.

"Yarım saat içinde plaja gidelim mi?" biraz bekledikten sonra Nehir bağırmıştı.

"Sordum burada ki uyuşuklara olur!"

"Tamam." aslında whatsapp grubumuza da yazabilirdim ama bu daha çok hoşuma gidiyordu. Üzerimi karnımı kapatmayan tişörtümü giymiştim. Küçük bir sırt çantasına lazım olacakları koyduktan sonra banyoya gidip saçımı örmeye başladım. İki yandan da örmem bitince Naz'ın odasına edata daldım.

"Yuh! Kırsaydın!" Gülerek kendimi yatağa attım. O da hazırlandıktan sonra yatağa yanıma oturup sırtını döndü.

"Ne yapıyorsun?" dedim

"Hadi saçımı balıksırtı ör, kızların yanına gidelim."

"Peki hanımefendi." dedim gülerek, o da gülmüştü.

Bittikten sonra diğerlerinin yanına gitmiştik. Hepimiz hazır olunca bahçede ki bisikletlere binerek sahile doğru gitmeye başlamıştık.

"Bakalım bu yıl yakışıklılar olacak mı?" bunu diyen Aslı aramızda ki en çapkınımızdı. Yani ciddi ciddi kız çapkın olmuştu lisede.

"Kim bilir bu yıl hangi salaklarla uğraşacağız." Nehir böyle diyordu ama büyük ihtimalle bu yazı sevgilisiz kapatmazdı.

Liseye geçince tanışmıştım onlarla ama 2 yılda her şeyim olmuşlardı, onları onlardan iyi tanıyordum.

"Of, artık ilgilenmiyorum. Şansızlığıma bir yenisini daha ekleyemem." gülmüşlerdi söylediğime ama ben gerçekçiydim. Hem zaten ben hayatıma birini almak istemiyordum. Ne kadar az insan o kadar iyiydi bana göre.

"Ben sevgilimden yeni ayrıldım yeni biriyle uğraşmayı düşünmüyorum." Begüm'de haklıydı. Sevgilisi tatile girmeden bir kaç gün önce 'aynı hissetmiyorum' diyerek ayrılmıştı. 

Her zaman geldiğimiz Aga Yorki Koyuna geldiğimizde bisikletleri bir köşeye kilitleyip içeri geçtik.Burada bir kaç çalışanla yakın arkadaş olmuştuk önce ki gelişlerimiz de. Bu seferde bu avantajımızı kullanıp güzel bir yere geçmiştik.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin