Ateş'e sarılınca bir şeyler demişti ama anlayamamıştım. Ana yola çıkıp biraz hızlanınca motorumu özlediğimi fark ettim. Bir kaç dakika sonra sabah ki sahildeydik. Gündüzleri ve geceleri her daim gençler sayesinde hareketli oluyordu buralar.
İnince Ateş ile birlikte kaskları çıkartıp motorun koyduk. Ardından elimi tutup hızla beni yüksek ses gelen alana götürdü. Gecenin karanlığında ki ışıklandırmalar ile güzel bir ortam olmuştu.
Müzik barlarda ki gibi çok yüksek sesli değildi. Tam bir eğlence mekanıydı. Ateş beni insanların ortasına kadar sürüklemişti. Bir kaç dakika sonra Bu Kız şarkısı çalmaya başlamıştı. Ellerimi hala bırakmamıştı ve bu durum garip geliyordu. Şarkı başlayınca eşlik etti.
"Bu kız beni öldürür.." dans ediyorduk birlikte
"Bu kız beni tutar ve kendine çeker.. " diyerek bir anda ellerimden kendine çekti. Dip dibe olmamız durumu benim açımdan daha da garipleştirmişti. Ardından söylemeye devam etti.
"Belli ki bir sır vardı onun sesinde.." birlikte dans etmeye devam ediyorduk ve benim kalbimde yüksek bir ritim ile eşlik ediyordu. Madem o benim kalbimin ritmiyle oynuyordu, bundan sonra ki şarkıyla ben şansımı deneyecektim. Çalan şarkı Eypio'nun Sen parçasıydı ve ezbere bilirdim bu şarkıyı.
Gülerek bu sefer ben onu dans ettiriyordum.
"O yüzden koştum
Hayallerimin peşinden yoksun
Çok oldu içmedim gönül kahvesinden
Buraya otur son kez içelim bunlar da benden olsun. Giden gider kalan bizim bi' mutlu et yalan bizi
Bi' sor soruştur diyor da rap yeter kalan sizin
Diktin kalbe bayrak o şimdi olmuş el bezi
İntihar komandosuyla dans bu nasıl bi' fantezi? Ölüm gelir bulur bizi belki mermi serseri
Aşk için ölünmezdi birazcık bozar o dengeni
Yirmi dörttü yaşım buldum ben de yengeni
Gönül bu seçer belki gülü belki seçer Merkel'i Bir korsan çaldı kalbi e açtı gitti yelkeni
Gitsem diyorum arada ben de eh be burayı terk edip
Bi' soranın olmaz bazen yoktu diye merak edip
Cep delik ettim dua belki bi' gün cevap verir Uçuyom bana bi' kroki ver karada bana bi Cherokee ver
Ver ver bitti dersen bana da düşman bi' lobi ver
Uğraşacak bi' hobi korkmak için de bi' fobi ver
Sistemin çarklısına hem de her gün bi' kobi ver " şarkıyı bildiğime şaşırarak, bana uyum sağlamıştı."Sonra ki kısımları da söylemiştim. Şarkı bittiğinde kulağıma eğildi.
"Sesin çok güzelmiş belleza.." yüzümdeki salak gülümsemeye engel olamıyordum.
"Şimdi ne yapıyoruz?"
"Gel bakalım." bugün neredeyse hiç bırakmadığı elimden tutarak şezlongların oraya götürdü. Kızların yanına doğru gidiyorduk. Ateş'in arkadaşları da yanlarındaydı. En sonunda yanlarına gittiğimizde Naz'ın gözlerini belerterek elime baktığını fark edince ben de elime baktım.
Biz hala el ele tutuşuyorduk!
Neden?
Elimi sanki oturmak için çekmişim gibi yaparak Naz'ın yanına oturdum. Yere bir örtü serilmiş daire biçiminde oturuyorlardı. Ateş'te oturduktan sonra yanında ki sarışın çocuk elini uzattı.
"Merhaba, tanışmamıştık. Ben Efe, sende Asu olmalısın. Kızlar bahsetti." bende elimi uzattım ona. Sarı saçları, yeşil gözlü birisiydi, karakteri için ise yorum yapmak henüz çok erkendi.
"Ben de Burak" dedi beyaz tenli simsiyah saçlı çocuk. Açıkçası Burak'ı sokakta görsem yol değiştirilebilecek bir görünüşü vardı. Buna rağmen korumacı bir duruşu olduğu belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
General FictionHer şey o kadar karmaşıktır ki bazen çözmek yerine kesip atmak istersiniz. Bazı hayatların içinde yalan o kadar çoktur ki gerçeği bulamazsınız. Bazı gerçekler vardır ki kanı aktıkça akar, öldürene kadar durmaz... _*_ Alıntıdır_*_ Yala...