Bölüm 39

28 4 0
                                    

Medya: Kayra ve Duru'nun yılbaşı kıyafetleri

Wicker Game - Chris Isaak

Rhythm Of Love - Plain White T's

Tom's Diner - AnnenMayKantereit

31 Aralık
Duru'nun Ağzından

"Abla! ayakkabılarımı bulamıyorum. Senin siyah topuklularını alabilir miyim yanındalarsa?"

Beste küpesini takmaya çalışarak salona girdi.

"Olmaz hayatım, onları ben giyeceğim bugün"

"Ben napıcam şimdi?"

Beste beni takmadan çalan kapıyı açmaya gitmişti. Muhtemelen Ayberk Abi gelmişti.

Yılbaşını tüm aileler olarak çiftlikte geçirecektik.

İlk başta Yiğit ve Kayra ile birlikte sadece üçümüz birlikte kutlayacaktık fakat Timéo ve Kayra'nın anne babası Türkiye'de olunca ve annem onlarla görüşmek isteyince plan değişmiş, Beste ve Ayberk Abi' de katılınca büyümüş ve Kayra'nın yılbaşını Fırat'dan ayrı geçirmek istememesi sonucu Güneş Teyze'nin hepimizi yemeğe davet etmesiyle sonlanmıştı.

Ve Fırat hala uyanmamıştı...

Kayra'ların evinde hazırlanıyorduk gitmek için. Bir geceyi çiftlikte geçirecektik ve tek araba gitmeye karar vermiştik, Kayra'nın babası Florian yani Flo Amca arabayı kullanacaktı. Yiğitler kendileri geleceklerdi.

Yiğit'in ailesini, ailelerimiz çok iyi tanımadıkları için sorun olur mu diye düşünmüştük ama kısa sürede çok iyi anlaşmışlardı o yüzden tüm korkularımız hiçliğe karışmıştı.

Ayakkabılarımı bulamadığım için çaresiz bir şekilde Kayra'nın odasına gitme girişiminde bulundum ama kendisi görünürde yoktu.

Fleur ben odadan çıkarken ayağıma dolanıp neredeyse düşmeme sebep olacaktı ama son anda kaçmayı başarmıştım.

Kesin mutfakta çikolata yiyodur.

Hayır. Mutfakta da kimse yoktu. Ablam, Ayberk Abi ve Timéo'yu saymazsak.

Üst kata çıktığım sırada banyoda göbeğine bakan Kayra'yı buldum.

"Kayra, elbiseni giymen gerekiyor, geç kalacağız."

Gözlerini aynadan ayırmadan mırıldandı.

"Biliyorum... Sadece, Atlas bugün biraz fazla hareketli. Babasını göreceği için heyecanlı olmalı. Onu kim suçlayabilir ki? ben de heyecanlıyım. Bu hafta iş konusunda babama yardım ettiği için görmeye gidemedim."

Gülümseyerek bana döndü.

"Gel buraya."

Yanına gittiğimde elimi alıp karnına koydu.

Aniden elimde oluşan kıpırdamadan dolayı zıplayarak elimi çektim.

Kayra kahkaha atmaya başlamıştı.

"Korkma, küçücük şey karnımdan fırlayıp seni yemeyecek."

"Hiç de öyle hissettirmiyor." diyerek elimi tekrar karnının üzerine yerleştirdim.

Aslında o kadar da kötü değildi.

Arkamızdan gelen bir kamera sesiyle irkilip geriye bakınca Kayra'nın annesi Yasmin Teyze'yi fotoğrafımızı çekerken yakaladık.

Korktuğumuzu anlamış olacak ki mahçup bir sesle konuştu.

"Üzgünüm kızlar, sizi bu kadar tatlı görünce kendimi tutamadım."

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin