Can't Take My Eyes Off You- Morten Harket
Summer Wine- Nancy Sinatra
Kayra'nın ağzından
"D mi C mi?" Yiğit, Duru'ya sordu. Doğruluk mu? Cesaret mi? oyununu severdim ama çocuk oyunu değil mi o? Hem dört kişiyle ne kadar eğlenceli olabilir ki?
Olacaklardan haberim olsaydı.
"Doğruluk" Her zamanki gibi sevgili arkadaşım oyuna güvenli başlamıştı.
Yiğit'in yüzündeki gülümseme genişliyordu. Hayır... Kesin bir şey planlıyor.
"Odadaki herkesin görünüşünü en iyiden en kötüye doğru sırala."
Duru'nun gülümsemesi duyduğu şey ile biraz daha genişledi. Eğer beni en başa koymazsan bittin sen !
"Tamam. Başlıyorum ama darılmaca yok." Öldürmek ve darılmanın aynı şey olmaması iyi oldu.
"İlk sıradaaaa... Tabii ki Kayra." Ne kadar muhteşem ve harikulade bir arkadaşa sahibim.
Küçük bir sevinç çığlığıyla Duru'nun boynuna atladım. Fazla tepki? Alakası yok.
Yiğit gözlerini devirdi.
"Hadi ama en iyinin ben olduğumu biliyorsun." Dedi.
"Kıskanmana gerek yok Yiğit sadece beni hepinizden daha çok seviyor. Şu ana kadar anlamamış olman ne tuhaf."
"Ah evet çok doğru unutmuşum. Senin için iki yıl beklemişti değil mi?" Deyince biraz sinirlenmedim değil.
"Bak işte burada ikimizin arasındaki fark ortaya çıkıyor. Ben onu iki yıl bekletmezdim."
"Kayra !" Hayır... Duru'yu kızdırdım. Çok ayıp Kayra.
"Ne? Sadece gerçekleri söylüyorum." Fırat bana bakarak gülümsedi ve göz kırptı. Tamam bu çocuktan gerçekten hoşlanıyordum. Birimiz cesaret dediğinde öpüşmemizi isteseler gayet iyi olabilirdi.
"Her neyse. İkinci sırada Yiğit ve Fırat. Çünkü hanginizi üçe koyarsam koyayım öbüründen trip yiyeceğim."
"Bence gayet adil. Sıra bende." Bu ikisi Duru'nun üstüne gitmeye başlamadan onu kurtarmalıydım.
"Fırat, doğruluk mu cesaret mi?"
Duru'nun ağzından
"Cesaret bebeğim." Kayra gülümsedi. Bir dakika bir dakika. Bebeğim mi? İçimden bir ses şu an bir şeyler kaçırdığımı söylüyor. Ne ara bu kadar yakınlaşmışlardı? Ve neden benim bundan haberim yoktu."Benimle kıyafetlerini değiştir." Gözlerim kocaman açıldı ve gülmeye başladım. Arkadaşım bu oyunda çok iyiydi.
"S... Sen şaka yapıyorsun. Kayra, bu hayatta hiçbir güç bana o eteğini ve o dekolteli yarısı olmayan tişörtünü giydiremez. Hiçbir güç !"
"Kolyemi unuttun." Yiğit ve ben küçük çaplı bir gülme krizi geçirirken Fırat'ın gözleri daha da fazla açılmıştı.
"Hayır. Hayır ! Hayatta böyle bir şey yapmam."
10 dakika sonra
"Tamam kıpırdama."
"Deniyo- Aaahh..."
"Kıpırdama dedim ya. Fırat bak eğer-"
Banyonun içinden birkaç gümbürtü ve birkaç patırdı geldikten sonra Yiğit kendini dışarıya fırlatırcasına kapıdan çıktı. Kayra her nasılsa onu ikna etmişti. Kayra onun kıyafetlerini kolaylıkla giymiş hatta tişörtünü kıvırıp modern bir görünüm vermiş olmasına nazaran Fırat bir takım sorunlar yaşamış (özellikle file çorapta) ve Yiğit onun yardımına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
ChickLitDuru, 15 yaşındayken yazlıkta gördüğü çocuğa aşık olmuş, fakat sonraki sene yaşanan bir trajedi yüzünden yazlığa gidememişti. Onu ilk görüşünün üzerinden tam iki yıl geçmişken, duygularının karşılıklı olup olmadığını görecekti. Bu sırada en yakın a...