Bölüm 59

17 3 0
                                    

Kayra'nın ağzından -Balayı-

"Ya burası çok güzel!" Fırat beni kucağında taşıdığı sırada evin içerisine girmiştik.

"Biliyorum bebeğim, seveceğini gördüğüm an anlamıştım."

Evi Fırat seçmişti ve gerçekten harikulade bir seçim yapmıştı. Deniz kıyısında bir evdi , o kadar güzeldi ki... Masmavi bir deniz önümüzde, arkamızda ise yemyeşil ormanlar... Eve girene kadar büyülenmiştim bile. İyi ki balayı için burayı seçmiştik. Şu an burada sonbahardı ama hem sonlarına geldiğimizden hem de hava her türlü sıcak olduğundan yaz aylarında gibi hissediyorduk. Kaldığımız yer çok kalabalık değildi. Biz bize geçirecektik tatilimizi.

Fırat beni yere indirdiğinde kollarımı boynuna dolayıp sevinçle yüzüne baktım.

"Sörf yapmayı öğreneceğim kesinlikle!"

Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle burnuma küçük bir öpücük kondurarak bana katıldı.

Geldiğimizde Bali saatiyle saat akşam altı civarıydı. Dışarısı güneşin batarken etrafa yaydığı mükemmel renkleri ile birlikte sanki bir rüyadaymışım gibi hissetmeme sebep oluyordu.
bir hafta boyunca buradaydık ve çok güzel geçeceğine şimdiden emindim. Normalde daha fazla kalacaktık ama Atlas'ı bir haftadan daha fazla yalnız bırakmak istememiştik.

Eşyalarımız çoktan bizim için eve getirilmişti. Etrafımda dönerek salona geçip onunla bağlantılı olan kocaman mutfağa ilerledim ve buzdolabını açtım.

Bomboştu.

"Fırat, buzdolabı bomboş ve ben çok açım!" Şımarık bir ses tonuyla sızlanarak evin içerisinde kaybolmuş olan Fırat'ı aramak için evde dolanmaya başladım.

Merdivenlerden çıktığım sırada Fırat'ın yatak odamız olduğunu düşündüğüm odaya girdiğini gördüm.

İçeriye girince gözüme ilk çarpan şey viktoryen tarzdaki şömine oldu. Biz gelmeden önce evi bizim için hazırlarlarken yakmış olmalılardı çünkü biz yakmamıştık. Hava sıcak olmasına rağmen şömineden gelen ısı rahatsızlık vermiyor onun yerine sanki evdeymişiz gibi samimi bir his uyandırıyordu.

Kendimi hiç beklemeden kocaman yatağa bıraktım. Fırat da gülerek üstüme uzandı. Bu hareketi karşısında ilk tepkim acıyla inlemek oldu sonrasında ise gülmeye başladım.

"Fırat! O kadar da hafif değilsin, kalk üstümden."

"Dün gece öyle demiyordun mon papillo? Ne kadar çabuk fikrin değişmiş."

Gözlerimi devirdim.

Fırat tepkimi umursamadan konuşmaya başlamıştı.

"Dalış yaparız değil mi?"

Kendimi yuvarlayıp yataktan kalkmaya çalıştım ama Fırat izin vermiyordu... Her zamanki gibi.

"Tabii ki."

Dalış ve sörf yapmak için sanırım en uygun yere gelmiştik. Yapacak o kadar çok şey vardı ki...
Planlamasak yetişemezdik. Bali'ye küçüklüğümden beri gelmek istiyordum ama hiçbir zaman fırsat olmamıştı. birkaç yıl önce bir çekim için gelecektim ama son anda iptal olunca hayallerim suya düşmüştü. Şimdi düşününce iyi ki iptal olmuş diyorum çünkü buraya ilk gelişimin balayımda olması mükemmel bir duygu.

"Canggu diye bir yer var. Sörf için uygunmuş."

"Tamam, yarın gideriz. Ama şimdi market alışverişi yapmamız gerekiyor çünkü dolapta hiçbir şey yok."

Aslında bugün gezecektik ama saat geç olmuştu. Belki alışverişten sonra güzel barların olduğu bir yere gidebilir ve eğlenebilirdik.

"Amed. En kaliteli dalış noktasıymış? Yani en azından google öyle söylüyordu."

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin