Bölüm 15

46 6 2
                                    

Dün gece hepimiz çok duygulu anlar yaşamıştık. Fırat'ın anlattığı kadarıyla onlar da saatlerce konuşmuşlardı. Bizim gibi. Sonrasında da Fırat Kayra'yı öpmüştü. Biraz şaşırmıştım açıkçası çünkü daha ilişkilerinin başındalardı. Gerçi bizde Yiğit'le ikince günümüzde öpüşmüştük.
Ben eve saat 03.00 gibi dönmüştüm. Fırat ise benden biraz sonra. Sonra biz ikimiz dertleşmiştik 1 saat kadar.

Flashback
Eve gelmiştik. Banyoya geçip yüzümü yıkadım çünkü gözyaşlarım hala duruyordu.
Tekrar odama geçip pijamalarımı giydiğimde kapı sesi duydum.

"Fırat!" Dedim fısıldayarak.

"Duru? Sen...Yeni mi geldin? Uyumuşsundur diye düşünmüştüm."

"Yeni geldim. Biz Yiğitle dışarıda biraz konuştuk da. Gelsene."

Odama geçtik. Yatağıma oturduk. Yanlış mı görüyordum yoksa Fırat'ın da gözleri yaşlı mıydı?

"Fırat... Sen a-ağladın mı?"

"Yok ya.. Off. Kayra'yla konuştuk da biraz. Yoğun duygular falan.."
"S-siz Yiğit'le ne konuştunuz?"

Bütün konuştuklarımızı biraz kırparak anlattım. Belki o kadar detay vermemi istemezdi.

"N-nasıl yani? Yiğit'in bir kardeşi vardı ve 6 yıl önce öldü mü?"

Kafamı salladım.

"İnanamıyorum. Siz çok derin konular konuşmuşsunuz ya"

"Evet öyle oldu birazcık. S-siz ne konuştunuz Kayra'yla?"

"Ya işte hayalkırıklığı yaşadığını anlattı. Söz vermişler yazı birlikte geçireceğiz diye. Bi de abisinin kıyafetleri vardı üstünde"

"Aa. Söylemiştim sana hatırlıyor musun değil mi?"

"Evet..."

"Off... Durum ciddi. Önümüzdeki birkaç gün onu mutlu etmeye çalışalım."

"Aynen. Bir de şey- Ah!"

"F-fırat? Ne oldu!"

"Y-yok bişey ahh... K-karnıma sancı girdi de birden. Ben bir tuvalete gideyim."

Koşar adımlarla gitti tuvalete. Ne olmuştu bir anda?

Fırat'ın ağzından
Koşarak tuvalette gittim iğnemi yaptım. Ağrı kesici gibi bir şeydi. Tam değil ama. Benim hastalığım için özel bir ilaç. Tabii yan etkileri de yok değildi. 10 dakika kadar tuvalette bekledim çünkü çıkartacağımı biliyordum. Nitekim beklediğim gibi de oldu ve biraz çıkarttım.
Sonra Duru'nun sesi duyulmuştu. Neden odasına en yakındaki tuvalete gidersin ki?

"Fırat? İyi misin canım kusma sesleri duydum."

"Yok bir şey iyiyim. Geliyorum şimdi."

"T-tamam. Ben yatıyorum."

"Peki canım iyi geceler."

Biraz daha durduktan sonra ağrılarım hafifleyince çıktım ve yatağıma uzandım. Zaten orada da uyuyakalmışım.

***

Sabah yine ağrılı bir şekilde kalktım. Bu ilacın olayı o. Bir iki gün ağrıyla kalkıyorum ama geçiyor.

"Duru? Kalktın mı?"
Odasına gitmiş Duru'yu uyandırıyordum. Çünkü saat 11.23 tü ve bugün marinaya gidecektik.

"Fırat? Saat kaç?"

"11.30 diyelim. Hadi ablan bizi bekliyor. Marina!"

"Aah. Kalktım kalktım. Çık sen geliyorum."

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin