🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵
Bad Things (That Make You Feel Good) -Mini MansionsWicked Ones - DOROTHY
Getting Surreal - The Fratellis
🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶Fırat'ın ağzından
"Kayra, hadi kalk artık. Geç kalırsak Duru'yla Yiğit'in nasıl davranacağını biliyorsun."
Yaklaşık on beş dakikadır Kayra'yı uyandırmaya çalışıyordum fakat hiçbir uğraşıma cevap vermiyordu.
Genelde hep benden erken kalkardı ama bu sefer kalkmıyordu bile.
"Güzelim lütfen, hadi."
Beni dinlemek yerine kafasını yastığın altına sokup örtüyü en sonuna kadar çekti.
"Beş dakika daha. Sonra söz veriyorum kalkacağım."
İç çektim.
Beş dakika sonra kalkmayacağını çok iyi biliyordum bu yüzden ona kendini savunma fırsatı bırakmadan kucağıma aldım ve banyoya taşıdım.
"Fırat!"
Onu bırakmam için bana küçük yumruklar fırlatıyordu.
Cidden bunun işe yarayacağını mı düşünmüştü?
"Monsieur, mon papillon?"
Ona *kelebeğim* dememi sevdiğini biliyordum. Biri bana *kelebeğim* dese ben de severdim ama yok o anca Fırat desin.
"İndir beni."
"Peki."
Onu kucağıma almış olmamın tek sebebi onu uyandırmaktı. Hedefime ulaşmıştım.
Banyodan çıkıp kapıyı arkamadan kapattım. Kayra'nın söylendiğini duyabiliyordum. Sabah erken kalkmak benim de en favori aktivitem sayılmazdı.
Kayra hazırlanırken telefonu çaldı.
"Fırat, sen bakabilir misin?"
"Tamamdır."
Yatağın üzerinden telefonu almak için uzun bir adım attım. Muhtemelen annesi veya Timéo arıyordu.
Ateş... yanında kırmızı kalp var.
Biraz şaşırmıştım ama Kayra'yı bildiğim kadarıyla yakın olduğu herkesin yanına kalp emojisi koyuyor. Okulundan biri olmalı.
"Alo? Kayra şu an telefona gelemiyor."
"Her zamanki gibi. Artık şaşırmamam gerekiyor. Sen kimsin tam olarak? İlişkiniz ne? Kuzeni felan mısın? Kayra normalde kimsenin telefonuna dokunmasına izin vermez."
"Ben Fırat, Kayra'nın erkek arkadaşıyım."
Bir süre sessizlik oldu. Ben de telefonu bırakıp gitmediğinden emin olmak istedim.
"Orada mısın?"
"Evet, evet ama vay. Bu kadar hızlı ilerleyeceğini düşünmemiştim. Daha geçen hafta benimle konuşuyordu... flörtleşiyordu da diyebiliriz herhalde."
Flörtleşiyordu derken?
"Anlamadım."
"Kısaca anlatmak gerekirse, senin şu kız arkadaşın ve ben geçen yıl boyunca sevgiliydik, ondan önceki bir sürede daha ve yaz tatili başlamadan hemen önce ilişkimize üç aylık bir ara vermeye karar verdik... Daha doğrusu Kayra verdi. Ama sen de anlamışsındır ki konuşmaya hiçbir zaman ara vermedik. Açıkcası bu arada kendine eğlenecek birini bulmasına şaşırmadım. Lisenin başından beri ne zaman ayrılsak araya birini koymaya bayılıyor... Neyse ben seni tutmayayım. Aradığımı söylersin ve sana bir tavsiye, Kayra'ya çok bağlanmamaya çalış. Kalbin kırılır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
Chick-LitDuru, 15 yaşındayken yazlıkta gördüğü çocuğa aşık olmuş, fakat sonraki sene yaşanan bir trajedi yüzünden yazlığa gidememişti. Onu ilk görüşünün üzerinden tam iki yıl geçmişken, duygularının karşılıklı olup olmadığını görecekti. Bu sırada en yakın a...