Bölüm 18 / Backstory

33 5 0
                                    

Medya: Yiğit

Yiğit Can Özenç
5 Ekim 2001'de doğdum. Annemin suyu geldiğinde arabayla İzmir'e gidiyorlarmış. Allahtan yakınlarmış ki hemen bir hastaneye gidip rahat bir doğum gerçekleştirebilmiş annem. Yani Adana'lı olmama rağmen İzmir'de dünyaya geldim. Ve İstanbul'da yaşıyorum son 3 yıldır. Daha öncesinde Adana'da yaşamıştım. Annem Esra ve babam Cenk 28 yaşında iken evlenmişler ve 29 yaşındalarken ben dünyaya gelmişim. Ben 3 yaşında iken ise ilk kardeşim İdil dünyaya geldi. Çok hatırlamıyorum zaten o zamanlar oyuncaklar çok daha kıymetliydi benim için. Onunla değil oyuncaklarımla ilgilenmişim hep. Sonra ben 6 yaşındayken diğer kardeşim İrem dünyaya geldi. Onunla ilgilenmiştim çünkü artık daha büyüktüm. Ve bazı şeylerin daha farkındaydım. 7 yaşındayken su çiçeği olduğum için 3 gün hastanede yatmıştım. Meğer aşısını olmamışım. Sonra tabii o ve bütün hastalıkların aşısını oldum tek tek. İlkokulda çok sosyal, derslerinde başarılı ve sevilen bir öğrenciydim. Emel, Burak ve Karan diye üç yakın arkadaşım vardı. Şu an çok sık görüşemesek de çok seviyorum onları. Orta 2'deyken yani 12 yaşındayken küçük kız kardeşim İrem bir arabanın altında kalıp hayatını yitirdi. Çok etkilemişti bu olay beni. O yıldan itibaren bütün sosyal hayatım gitti. Çünkü çok mutsuz ve depresif bir haldeydim. Ve sonunda psikiyatrist bana antidepresan vermek zorunda kaldı. 3 yıl boyunca kullandım. 16 yaşına geldiğimde 4 yaşından beri hep gittiğimiz yazlıkta bir kız gözüme çarptı. Adını, adresini  hiçbir şeyini  bilmiyordum. Sadece ne kadar güzel olduğunu, ne kadar içten güldüğünü biliyordum. Onu görmek beni hayata döndürdü. O andan itibaren antidepresan kullanmayı bırakabildim. Ancak gidip tanışacak cesaretim yoktu. Beni farketmemişti bile! Yani en azından o zamanlar ben öyle sanıyordum. Tatil bitti ve bir yıl boyunca gidip tanışmamanın pişmanlığı ile yaşadım. Sonraki yıl büyük bir heyecanla gittim yazlığa ancak bu sefer o yoktu. Gelmemişti. Neredeyse depresif halime geri dönüyordum. O kadar etkilemişti beni. Ancak dönmedim, bir yıl daha sabrettim ve bu yıl tanıştım!
Aşk hayatımın dışında biraz aile hayatımdan bahsedersem, annem bir tasarımcı babam ise ünlü bir market zincirinin yöneticisi. Ailecek İstanbul'da yaşıyoruz. Bu sene üniversite bire geçiyorum. Yeditepe Üniversitesinde diş hekimliği okuyacağım. En sevdiğim renk mavi, en sevdiğim yemek kesinlikle mantı. Uğurlu sayım 16 çünkü Duru'yu 16 yaşında iken görmüştüm. Evet biraz fazla romantik olabilirim. Eğer ileride bir kızım olursa adını Lena koyacağım. Oğlum olursa ise Bulut. Ve son olarak evimde golden cinsi iki köpek besliyorum. Çiko ve Venüs.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin