Bölüm 14

40 4 0
                                    

Duru'nun ağzından
Filmin bitmesine 15 dakika kalmış ve bu cehennem ızdırabı sonlanmaya yaklaşmıştı.

"Ben tuvalete gidiyorum." Kayra cılız bir sesle söyleyip tuvalete doğru koşar adımlarla merdivenleri atlayarak gitmeye başladı. Muhtemelen ağlamak üzereydi çünkü gerçekten tuvaleti gelmiş olsa filmi durdurmamızı isterdi veya tutmaya çalışırdı.

Hiç bu kadar etkilendiğini görmemiştim bu olaylardan. Hep içine atardı böyle şeyleri. Abisi buradayken onunla konuşuyorlardı ama o da gittiğinden beri aile olayları hakkında hep sessiz kalmıştı.

Normalde ailesi hem markayı ileride ona bırakmak istediklerinden hem de markanın modelliğini yaptığından dolayı büyük etkinliklerde onu da götürürlerdi. Bu sefer neden götürmediler söylemedi ama içimde bu konu hakkında pek iyi bir his yok.

"Fırat."

Kayra için filmi durdurmuştuk. Her ne kadar istemese bile en yakın arkadaşımı filmin sonunu deli gibi merak ettiğini bilecek kadar iyi tanıyordum.

Fırat telefonundan başını kaldırdı.

"Efendim?"

"Şimdi ben Yiğit'i de alıp buradan gideceğim ve sen Kayra'yı bulup onu biraz güldürmeye çalışacaksın. Anlaşıldı mı?"

Yiğit ne olduğunu anlamadan kolundan tutup onu ayağa kaldırmış ve kapıya doğru yürümeye başlamıştım.

"Heeeey, ama ben filmi izlemek..."

"Evde izleyebilirsin. Şimdi sırası değil."

Fırat ne olduğunu daha yeni algılıyormuş gibi önce etrafa sonra bana bakındı.

"Evdekiler tanımadıkları birinin koridorlarda dolaştığını görünce sence de biraz şaşırmazlar mı?"

Birkaç saniyeliğine de olsa bu ikisinin Kayra'nın yaşam tarzı hakkında hiçbir fikri olmadığını tekrar hatırladım.

Cidden kim neredeyse tanımadığı birine çıkma teklif ederdi ki?

Neyse... Yargılayacak en son kişiyim.

"Tamam şimdi bir düşünelim... Büyükanne ve büyükbabalarından biri veya teyze, hala gibi diğer akrabaları gelmiş olsaydı bundan sadece bizim değil tüm sitenin haberi olurdu. Geceleri sirtaki yapmak gibi tuhaf alışkanlıkları var da... ama bu konuyu pek dert etmiyoruz çünkü yılda bir kere felan ancak birbirlerini görüyorlar. Timéo gelseydi de haberimiz olurdu çünkü ablamla arkadaşlar. Aile arkadaşları anne babası burada olmadıkça uğramazlar yaniiii canım arkadaşım bu demek oluyor ki biz gittikten sonra evde sadece Kayra, sen, Fleur, Nina ve Berk Abi kalıcak."

"Fleur köpeğin adı da Nina ve Berk Abi kuşlarının ismi deme?"

"Hayır şapşal, Nina onların yardımcısı, Berk Abi'de Kayra'nın özel koruması. Nina zaten seni görürse bir şey söylemez alışkın o Kayra'nın arkadaşlarına, zaten çok Türkçe bilmiyor, Berk Abi'ye de ben mesaj atarım."

Sözlerim biter bitmez kendimi ve Yiğit'i bowling topu gibi dışarıya yuvarlayıp kapıyı Fırat'ın üzerine kapattım.

Belki fırsattan istifade Yiğit'le küçük bir randevu yapabilirdik.

Fırat'ın ağzından
Güzel. Çok güzel.

Mükemmel arkadaşım beni bir şato ile aynı boyutta olan evinin içerisinde kız arkadaşımı bulma görevinde yalnız bırakmıştı.

Tamam, Kayra merdivenlerden çıkmıştı. O zaman benim de merdivenlerden çıkmam gerekiyordu.

Aferin Fırat, şimdiye kadar iyi gidiyorsun.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin