Bölüm 22

33 4 2
                                    

Medya: Kayra ve Fırat'ın parti kıyafetleri

Sabah 06.45
Kayra'nın ağzından

Yarın Timéo'nun doğum günüydü. Yaklaşık bir haftadır bu günü planlamış, Timéo'nun arkadaşlarını arayıp davet etmiştim. Fransa ve İstanbul'dan toplam 38, İngiltere'den 12, İtalya'dan ise 6 arkadaşı geliyordu. Bunlardan ayrı olarak 12 aile arkadaşımız ve aileleri, Bodrum'dan yaklaşık 13 Beste Abla'ları sayarsak 15 kişi, ailemizin içerisinden 26, anne ve babamın iş arkadaşı ve ortakları arasından 12 kişi ve aileleri, Hakkında hiçbir fikrim olmayan yaklaşık 30 kişi daha geliyordu. Muhtemelen atladığım veya bir anda kapımızda belirecek kişiler de vardı.

Ailemizin saygınlığı yüzünden doğum günü gibi tatlı etkinlikler her zaman büyük bir telaş kaynağı olmuştu. Ailecek magazine nasıl yansıyacağımızı düşünmek zorundaydık. Babamın işi nedeniyle özellikle bu tarz etkinliklerde ne giydiğimize çok dikkat etmemiz gerekiyordu. Bugün kıyafet denemesi için babam şirketteki en iyi takımını göndertmişti.

Telefonum çaldı.

Arayan annemdi.

"Efendim annecim?"

"Nasılsın Kayracım?"

"İyiyim, sadece sizi çok özledim."

"Biliyorum canım kızım ve inan bana bu yüzden gerçekten çok üzgünüm. Bir boşluk yaratabilmek için baban da ben de elimizden geleni yapıyoruz ama biliyorsun işler beklediğimizden daha yoğun gidiyor. Ama seni bunlarla sıkmak için aramadım. Büyükannen ve büyükbaban, babana ve bana abinin doğum günü için Bodrum'a gitmemizi söyledi. Bizim yokluğumuzda şirketle onlar ilgilenecek ve biz de sizinle birkaç gün de olsa vakit geçirebileceğiz."

Olduğum yerde kalmıştım.

"Anne... Ben, çok mutluyum şu an. Sizi tüm yaz göremeyeceğimi düşünmüştüm."

"Birincisi küçük hanım eğer seni tüm yaz boyunca görmeden dayanabileceğimizi düşünüyorsan çok yazık çünkü böyle bir şey asla olmayacak. İkincisi bu sefer seni yanımızda getirmeme kararı konusunda hala kızgın olduğununun farkındayız ama anne ve baban olarak senin güvenliğini de göz önünde bulundurmamız gerekiyor. Bu sene güvenlik önlemleri geçen senekiyle aynı çünkü henüz o konuyla ilgilenecek zamanımız olmadı fakat seneye önlemler iki kat daha fazla olcak. O zaman seni de yanımızda getireceğimizden emin olabilirsin. Nasıl olsa markanın yüzü ve gelecek sahibisin."

"Biliyorum. Size hiçbir zaman beni götürmediğinizden dolayı kızmadım. Sadece sizden bu kadar ayrı kalmak istemedim. Zaten başka bir iş gezisinden dönmüştünüz ve abim de İngiltere'ye taşınmıştı."

"Abinin taşınması biraz ani ve beklenmedik oldu evet ama bunun geleceğini hepimiz biliyorduk. Senin aksine abin moda enstitüsünde hiçbir zaman mutlu değildi. Zaten bu yüzden modelliği bırakmıştı."

"Evet... Ayrıca o hukuk okurken çok daha mutlu ve önemli olan da bu. Sen nasılsın?"

"Beni birazcık boşver şimdilik küçük hanım. Erkek arkadaşın olduğunu ne zaman buradaki zavallı anneciğine söylemeyi planlıyordun?"

Timéo!

"Timéo söyledi değil mi? Ayrıca hiç kendini acındırma, bana bir buçuk ay görüşemeyeceğimizi söyleyen sendin."

"Tamam. Eşitlendik. Şu an kapatmam gerekiyor malum işler hala yoğun ilerliyor ama sakın bu konudan böyle kolay kurtulabileceğini düşünme. Yarın görüşürüz bir tanem."

"Görüşürüz annecim. Babama selam söylemeyi unutma."

"Tamam canım."

Telefonu kapattıktan sonra sevinmeme zaman kalmadan çiçeklerin yanlış yere koyulduğunu farkettim.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin