Bölüm 58

14 3 0
                                    

Yiğit'in ağzından - 12 Nisan
"Sakin ol."

"Olamam. Olamıyorum!"

Düğün başlamış gelen misafirler yerlerine oturuyordu.
Kayra'nın ve Fırat'ın ailesi onları karşılıyordu. Düğünü Kayra'nın ailesinin evinde yapmaya karar vermişlerdi. Biz Kayra'nın eski odasında onun yanında oturuyorduk. Fırat'a hazırlanması için misafir odalarından biri ayarlanmıştı. Duru Kayra'nın makyajını yapıyor, ben odada tur atıyordum.

"Bitti. Nasıl?"

"Sen bu işte gerçekten iyisin, bayıldım!"

"Güze, şimdi ayakkabını çıkar."

Kayra gülerek söylendi "Ay hayır. Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi?"

"Tam da onu yapacağım. Kalem verin bana!"

Duru zorla da olsa Kayra'nın ayakkabısını alıp altına adını yazmıştı.

"Güzellik hiç gerek yok buna."

"Neden?"

"Biz zaten evleneceğiz."

Gülümseyen yüzüne bir öpücük kondurdum. Kayra az önce söylediğim söze laf edeceği sırada Fırat girdi.

"5 dakika sonra çık- Kayra..."

"Efendim?" Kayar yüzünde kocaman bir gülümsemeyle etrafında dönüp Fırat'a doğru ilerledi ve kollarını boynuna sardı.

"Çok... Güzel olmuşsun mon papillon"

Fırat Kayra'yı öptükten sonra ne kadar nefes nefese kalmış olsa bile Kayra da ona cevap verdi.

"Sende çok yakışıklısın."

Birbirimize sarılmış tatlı çiftimizi izliyorduk.

"5 dakika çıkıyormuşuz. Siz yerinize geçin isterseniz."

Duruyla ayaklanıp bahçeye çıktık ve masaya doğru ilerledik.
Yerimize oturduktan sonra beklemeye başladık.

***

"EVET!"

"Siz Fırat Aksoy?"

"TABİİ Kİ EVET!"

Büyük bir alkış kopmuş, göz alıcı çiftimiz imzalarını atmıştı.
Atlas'ı kucaklarına alıp gülmeye başlamışlardı.

Bizde ayağa kalkmış bir şekilde alkışlıyorduk.
Alkışlama bittiğinde Kayra ve Fırat'a sarılıp Atlas'ı da kucağımıza alarak masamıza geçtik.

Duru'nun gözleri parlıyordu.
İki yıla yakın bir süre önce onun sayesinde tanışmış, çıkmaya başlamış şimdi ise evleniyorlardı.
Onu, onları mutlu görmek çok hoşuma gidiyordu.

Duru'nun ağzından
Sonunda evlenmişlerdi. Her şey çok hızlı gerçekleşmişti. 2 yıl önce birbirlerini tanımıyorken şu an evleniyorlardı.
18 yaşında çocuklarının olmasını hiç dert etmemiş hep mutlu olmak için bir sebep bulmuşlardı.

Geçen hafta partide Ateş'in dedikleri biraz kafama takılmıştı ama sonuçta artık evlilerdi, birbirlerine çok aşıklardı, bir oğulları vardı. Hem Kayra bana Ateş'in sarhoş olunca sürekli böyle şeyler yaptığını ve Su ile çok mutlu olduklarını söylemişti. Etrafıma bakıp Su ile Ateş'i birbirine sarılırken görünce içim daha da rahatlamıştı.
Yani Ateş'in laflarının boş olduğunu biliyorum.

Kayra ve Fırat ilk danslarını etmek için piste çıkmışlardı. Sürekli birbirlerinin kulağına bir şeyler fısıldayıp gülümsüyorlardı.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin