Medya: Atlas 😍
Duru'nun ağzından
"Şey..." Kayra yaklaşık yarım saattir bana bir şey söylemeye çalışıyordu fakat şu ana kadar ağzından doğru düzgün tek bir kelime dahi çıkmamıştı.
"Ne? Kayra geveleme artık."
"Ya şey..." Oturduğumuz yataktan kalkıp odanın içerisinde panikle turlar atmaya başlamıştı. Bu kadar ciddi ne olmuş olabilirdi ki?
"Kayra! Ne söyleyeceksen-"
Çıkartıp gösterdiği test çubuğuyla sözlerim yarım kalmıştı. Hamilelik testi? Ne? Nasıl? Neden?
"N-ne, nasıl yani?"
Gözleri hafiften dolmuştu ve korkmuş gözüküyordu ama ona rağmen gülümsüyordu. Açıkçası ben ortada gülümsenecek bir durum görmüyordum. Vereceğim tepkiden korktuğu çok belliydi ki korkmalıydı da.
"Siz.. Nasıl? Yine mi istemeden-"
Kafasını salladı.
"Hayır. Yani... Tam olarak değil. Bu sefer riskin farkındaydık. Bizim... Bizim için mutlu olmadın mı?"
Sorusuna cevabım hayır değildi. Onlar istiyorsa bende isterdim.
Ama sorun şu ki her ne kadar çok hazır olduklarını düşünseler de ya da bu çocuğu çok isteseler de onlar daha birer çocuktu.
Bu çocuk oyuncağı değildi ve üzerinde düşünülmesi gerekilen bir konuydu.
18 yaşını geçmiş olmaları onları resmi olarak birer yetişkin yapsa da, yaşları iki çocuk sahibi olmak için çok küçüktü bence."Duru? Lütfen bir şey söyle" O anda anladım ki gözyaşları mutluluktan dolayı değil, panik ve endişeden dolayı akıyordu. Dokunsam ağlayacaktı.
"B-ben... anlamıyorum."
"Neyi anlamıyorsun?" Ellerini saçlarının arasına atıp bukleleriyle oynamaya başladı.
"Y-yani nasıl bu- Neden bu kadar erken?"
"Erken? Erken değil. Biz bunu istiyoruz, hazırız."
Bana yaklaşmaya çalıştı ama geri çekildim.
"Kayra... İki ay önce 19 yaşına girdin. Ya, daha 19 yaşındasın ve ikinci çocuğuna hamilesin. Sence normal bir durum mu?"
"Ne demek o ya? Gayet normal. Biz Fırat'la ikinci çocuğumuzu istiyoruz. Bakabilecek durumdayız ve-"
"Kayra daha kendiniz çocuksunuz!"
"Çocuk falan değiliz! Yaşadıklarımızı en iyi sen biliyorsun. Hem yaşımız hem de yaşadıklarımız bizi çocukluktan çıkarttı. Sence şu an normal 19 yaşındakilerin sahip olduğu psikolojiye mi sahibim?"
"Niye bu kadar aceleci davranıyorsunuz bu konuda? Zaten bir oğlunuz var. Bugün 1 yaşına girdi. Daha bir yaşında! Önce onu biraz büyütseydiniz!"
"Ne güzel ikisi beraber büyüyecek işte. Niye yanımda olamıyorsun ki? Kıskanmıyorsun değil mi? Sen ve Yiğit'ten önce-"
"Ne?! 18 yaşında iki çocuk sahibi olmanı niye kıskanayım Kayra? Normal bir durum değil diyorum sana."
"Ya ne diyorsun sen? Benim hayatım benim kararlarım, bu kadar üzerime gelme. Çocuğumdan bahsediyorsun sonuçta! Yanımda ol istiyorum sadece."
"Bak Kayra, Atlas bir anda gelmişti. O anda daha da küçüktün, reşit değildin, Fırat komadaydı vesaire. O zaman yanındaydım. Olmam da gerekiyordu zaten."
"Ee o zaman? Neden şimdi de bana destek olamıyorsun?"
"Ama bu kendi kararınız ve bana kalırsa yanlış bir karar. Dolayısıyla kusura bakma bu sefer eskisi gibi sakin olamayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
Literatura FemininaDuru, 15 yaşındayken yazlıkta gördüğü çocuğa aşık olmuş, fakat sonraki sene yaşanan bir trajedi yüzünden yazlığa gidememişti. Onu ilk görüşünün üzerinden tam iki yıl geçmişken, duygularının karşılıklı olup olmadığını görecekti. Bu sırada en yakın a...