Özel Bölüm - 2

21 2 0
                                    

17 YIL ÖNCE

Fırat'ın Ağzından

"Şimdi sen eminsin değil mi bunu seveceğinden?"

Berk bir bana bir de yüzüğe bana dik dik baktı.

"Abicim sevgilisi sen değil misin? Daha iyi bilmen gerekmiyor mu?"

Yaklaşık üç saattir Kayra'nın her zaman takılarını aldığı mağazada yüzüklere bakıyorduk. Kayra'ya evlilik teklif edecektim, bu hayatımızda ne değiştirirdi bilmiyorum çünkü zaten evliymiş gibi yaşıyorduk ama her şeyden sonra en azından bir teklifi, düğünü, balayını ve diğer şeyleri hak ediyordu. Evlilik hakkında pek konuşmamıştık ama bunu istediğini biliyordum. Sadece ikimiz de doğru zaman olup olmadığından şüpheleniyorduk ve Atlas'ın biraz daha büyümesini bekliyorduk. Bu kadar erken evlenirsek ileride pişman olacağımızdan korkmuştuk ama pişman olmayacağımızdan artık emindim, en azından bu asla benim pişman olacağım bir şey olmayacaktı. Onu çok seviyordum ve sonunda birbirimize olan sevgimizi herkese gösterebilecektik.

Yüzüğe bir kez daha baktım, üç tane büyük safir taşı vardı ve altındandı. Gösterişliydi. Fazla gösterişliydi. Kayra hiçbir zaman bu kadar dikkat çekici şeylerden değil sadelikten yanaydı, tabii konu kıyafetler değilse. Eğer ona bu yüzüğü alırsam muhtemelen ben mutlu olayım diye takar ama içine hiçbir zaman sinmezdi.

"Yok, hayır bu olmaz. Fazla gösterişli."

"Zaten gösterişli olması gerekmiyor mu?" Berk söylediklerimden bir şey anlamamış gibi sordu.

Kaşlarımı kaldırıp merakla ona baktım.

"Sen Kayra'yı kaç kere böyle bir şey takarken gördüm. Ya da dur, şunu söyle, Kayra'yı böyle bir şey takarken hayal edebiliyor musun?"

Biraz düşündü sonra sonunda anladığını belli edecek şekilde satıcıya dönüp bu yüzüğü almayacağımız söyledi.

"Hayal etmeye çalıştım ama olmadı son çare olarak Kayra'nın yüzünü Bülent Ersoy'un bedenine ekledim sırf yüzüklere bakayım diye, şu an beynimi kafatasımdan çıkartıp arap sabunuyla yıkamak istiyorum."

Güldüm ve kafasına vurdum.

"Kız arkadaşımı Bülent Ersoy olarak hayal etmen konusunda yorum yapabileceğimden emin değilim ama dedim sana. Şimdi ne yapacağız?"

"Bilmem, Selin'e mi sorsak? Senin sergin için ikimizde buradayken fırsatı kullan bence."

Haklı olabilirdi, sonuçta ikisi de kızdı ve Selin'le Kayra çok yakındı. Belki daha önce nasıl bir yüzükle evlilik teklifi istediğinden bahsetmiştir? Kızların böyle şeyler yaptığını duymuştum.

"İyi fikir, arıyorum ben."

Berk ben Selin'i aradığım sırada telefonuna baktı ama gördüğü bir şeyle birlikte aniden bana dönüp telefonumu elimden alıp beni durdu.

"Ne-"

Beni çekiştirerek mağazadan çıkmaya çalıştı.

"Ne yap-"

"Eve gidiyoruz. Kayra mesaj attı. Nina pizza yapmış."

Telefonumu geri alıp onun hızlı adımlarına ayak uydurarak dışarıya çıktım. Nina'nın pizzaları için canımı bile verebilirdim. Kadın tek kelimeyle mükemmel yemek yapıyordu. Bildiğim kadarıyla Kayra'ya da o öğretmişti.

***

"Hoşgeldiniz canlarım!"

Kayra kocaman bir gülümsemeyle ikimize birden sarıldı.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin