21 MayısDuru'nun ağzından
Üniversite sınavı yaklaştığından vaktimin çoğunu evde ders çalışarak geçiriyordum. Kayra'nın yanında duracaktım normalde ama okula git, ders çalış falan diye inat ediyordu. Onu dinlemeyi tercih ediyordum. Boğaziçi'ni kazanabilmek için çalışmak zorundaydım.
3 Mayıs'ta Fırat'ın doğum günü vardı. Uyanmamıştı. Lanet olsun ki tam 8 aydır uyuyordu. Ama doktorlar durumunun daha iyi olduğunu söylüyordu. Fırat'ın doğum gününde ona hediye alıp başucuna bırakmış ve 19.yaşını orada kutlamıştık. Kayra doğum gününü kutladıktan hemen sonra ehliyetini almıştı. Benim doğum günüme iki hafta kalmıştı. Ehliyet alacak olmamın dışında heyecanlı değildim.
Babam doğum günümde ölmüştü, asla kutlamaya niyetim yoktu. İki sene önce o gün...
Geçen sene de kutlamamıştım. O yüzden herkes bilir kutlamadığımı. Sürpriz falan da beklemiyorum. Sıkıntı değil çok umursamıyorum zaten.***
Odamda oturmuş test kitaplarımla bakışıyordum. Psikoloji okumak için türkçe matematik bölümüne girmiştim ve matematikle aram pek iyi değil.
Yiğit elinden geldiğince anlatmıştı. O çok güzel anlatıyordu ama benim kafam almıyordu tabii ki.
Test çözmek zaten zordu ama aralıksız gelen mesajlar daha da zorlaştırıyordu.
Sessize almak için elime aldığımda mesajlar dikkatimi çekti.
35 mesaj!35!
Mesajları tam okuyacakken Timeo aradı."Efendim?"
"Kızım mesajlarını görmedin mi?"
"Tam okuyordum sen aradın. Ne oluyor?"
"K-kayra..."
"Kayra ne? N-ne oluyor Timeo- Hayır! Doğuruyor mu?"
"Evet! Geçen hafta kontrole gittiğimiz hastanedeyiz.. Bir sen yoksun gel"
"G-geliyorum ben hemen, geldim geliyorum."
Nasıl doğuruyordu ya?
Erken değil miydi?
Ne demek doğurmak?
Niye en son ben öğreniyorum?Hızlıca masamdan kalktım ve çantamı kapıp aşağı fırladım.
"Anne! Anneee!"
"Ne oluyor kızım?"
"Kayra doğuruyormuş, çıkmam lazım benim."
"Bekle bende geliyorum."
Evden fırlayıp arabaya bindik. Anneme yolu tarif ettikten sonra dışarıya bakmaya başladım.
"Sakin ol kızım..."
"Olamıyorum. Erken doğuruyor."
"Arkadaşının sana ihtiyacı var, yanında sakin olmalısın. Hem geldik zaten."
Hızlıca indim arabadan.
"Kayra Couture nerede?""İkinci kata çıkıp sola dönün. Birazdan doğuma alınacak."
"Teşekkürler."
Merdivenlerden ikişer ikişer fırlayarak ikinci kata çıktım. Sola döndüğümde zaten Timeo, Berk, Selin, Yiğit, Fırat'ın ailesi karşımda duruyordu.
"Yiğit sen niye bana haber vermiyorsun Timeo arıyor?"
"Ben geleli 3 dakika falan oldu Duru. Boşver şimdi. Kayra seni istiyor yanında."
İçeriden gelen bağırma sesleri duyuluyordu.
Hemen odaya girdim."Duru! Duru! Duru!!"
"Kayra iyi misin canım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
ChickLitDuru, 15 yaşındayken yazlıkta gördüğü çocuğa aşık olmuş, fakat sonraki sene yaşanan bir trajedi yüzünden yazlığa gidememişti. Onu ilk görüşünün üzerinden tam iki yıl geçmişken, duygularının karşılıklı olup olmadığını görecekti. Bu sırada en yakın a...