Yiğit'in ağzından
Son birkaç gündür zamanımız Fıratların çiftliğinde geçmişti. Sonuçta herkes onu çok özlemişti. Fırat ve Kayra evlerine daha doğrusu Kayranın evine geçince bizde kendi evlerimizi dönmüştük. Yarın Duru'nun doğum günüydü. Onunla ilk kez doğum günü kutlayacaktık. Ne yapacağımızı sorduğumda bütün gün yatakta yatacağını söyleyip yüzüme kapatmıştı.
Nedenini sormak için Kayra'yı arıyordum."Alo?"
"Efendim Yiğit?"
"Müsait misin bir şey soracağım?"
"Sor."
"Duru'ya doğum gününde ne yapacağımızı sorunca bana yatakta yatacağını söyledi ve yüzüme kapattı. Neden böyle oldu?"
"Yiğit, sana söylemedi mi? Babası doğum gününde öldü..."
Aa doğru ya!
"Of söylemişti unuttum. Ama hayata küsemez ki böyle."
"Yiğit hayata küsmek değil bu. Doğum günü kutlamak istememesi çok normal."
"Ama-"
"Bak Atlas'la ilgilenmeliyim. Kızın üzerine gitme. Görüşürüz"
Ve bu telefon da yüzüme kapandı.
Evet babası doğum gününde ölmüştü ama ben sevgilimin doğum gününde onu mutlu görmek istiyordum.
Belki bunu değiştirebilirdim.
Sürpriz parti yapsam ne diyebilir ki?Evden çıkıp en yakındaki alışveriş merkezine girdim.
Hediyesini alacaktım. Çok kolye almıştım. Başka bir şey almalıydım.Ne alsam? Ne alsam?
En iyisi yine takılardan gidip yüzük almak...
Tarzına göre bir yüzük seçtikten sonra Fırat ve Kayra'yı ekleyerek bir grup kurdum.
Az kişi olması iyi olabilirdi.
Bizim evde yapardık zaten annemler Duru'yu çok sevmişti.
Hazirandaydık demek ki havuz başında yapıp havuza da girebilirdik.
Herkes artık biraz mutlu olmayı ve eğlenmeyi hak etmişti.Grubu açıp fikirlerimi yazdıktan sonra Fırat aradı.
"Efendim?"
"Çıldırdın mı? Duru istemez doğum günü partisi falan."
"Onu bu tutumundan vazgeçireceğim Fırat. En azından deneyeceğim yani."
"Yiğit yapma, pişman olacaksın. İstemiyor işte zorlama."
"Hiçbir şey olmaz."
"Yiğit-"
Bu sefer ben kapatmıştım.
Parti malzemeleri satan bir dükkana girip helyum balon, pinyata gibi şeyler aldım.
Eve geldiğimde İdil'le birlikte hepsini hazırladık.
Annem ise yiyecek bir şeyler hazırlayacaktı.
Güzel olacaktı bence.
Evet, Duru'yu tanıdıysam alışkanlıklarından vazgeçeceği için başta biraz kızacaktır ama sonra eğlencesine bakacaktır.
Yani...Öyle olmasını umuyordum en azından.
Telefon. Kayra. Yeter ama!
"Efendim Kayra?"
"Vazgeç şu fikrinden lütfen. Babasının ölüm yıldönümü o gün aynı zamanda. Babasının ölüm yıldönümünde parti yapmak istemiyor işte. Duru senden nefret bile edebilir."
"Olmayacak öyle bir şey. Benim adıma endişelenmeyin. Yarın saat 12.30 da Duru'yu buraya getirebilelim yeterli."
"Off... Dolunay teyze halleder. Yazarım şimdi ona.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
ChickLitDuru, 15 yaşındayken yazlıkta gördüğü çocuğa aşık olmuş, fakat sonraki sene yaşanan bir trajedi yüzünden yazlığa gidememişti. Onu ilk görüşünün üzerinden tam iki yıl geçmişken, duygularının karşılıklı olup olmadığını görecekti. Bu sırada en yakın a...