(tapa ittes hintti)

872 50 34
                                    

🔞TÄMÄ LUKU SISÄLTÄÄ SEKSUAALISTA MATERIAALIA LUETHAN OMALLA VASTUULLA🔞
———————————————————————-
yoongin nk
Olin istunut melkeen jo tunnin. Minua väsytti ja vatsaani kurni. Halusin vain suihkuun ja ruokaa. VIHDOIN TARKOITAN VIHDOIN sain lähteä kotiin.

Kello oli jo 16.45. Tae oli ollut koko päivän yksin. Nyt menen pitämään hänelle seuraa. Astelin iloisesti pois luokasta kohti bussipysäkkiä.

Odottelin bussiani hetken. Pian bussi tuleekin, astun sisään maksan matkani ja istun taakse. Matkani kestäisi 20min.

Laitoin kuulokkeet korvaan ja katselin iloisesti maisemia.

Taen nk
Jungkook oli niin lähellä minua. Katsoin poikaa paniikissa hänen tullessaan koko ajan vain lähemmäksi minua.

Hän laittaa kätensä vyötärölleni. Tunnen kuinka alan punastua. Jungkook näyttää huvittuneelta. Katson poikaa lumoutuneena ja samaan aikaan järkyttyneenä.

Hän työntää huulensa korvaani. "En tienny saavani sut noin punaseks"-jungkook sanoo virnistäen. En vastaa mitään. En vain pysty.

Olin liian järkyttynyt koko tilanteesta. Huomaan kuinka jungkookin katse alkaa vaeltamaan kropassani.

Tajuan hetken päästä itsekkin olevani vain pyyhe päällä. Valahdan heti kirkkaan punaiseksi yrittäen peitellä paljasta ihoani.

Jungkook kumminki siirtää käteni pois tieltä. "Älä peitä mun näkymiä"-tämä sanoo tuijottaen minua suoraan silmiin.

Käännän katseeni pojan paitaan jonka läpi selvästi näkee tämän treenatun kropan.

Jungkook selvästi huomasi tuijotuksen. Hän ottaa kädestäni kiinni ja laittaa sen paitansa alle. Tunnen hänen vatsalihaksensa. "Mitäs tykkäät😏"-tämä sanoo iskien silmää.

Poika tuijottaa minua silmiin pidemmälle kuin sielu yltää. Käännän katseeni vahingossa tämän huuliin jollain jungkook hyökkää niitten kimppuun.

Irtauduin suudelmasta heti ja työnnän jungkookin pois luotani. Yritän juosta yläkertaan mutta vahva käsi saa minusta otteen.

Jungkook vetää minut takaisin luokseen. Hän Katsoo minua vihaisella ilmeellä. "Mihis sä oot menossa?"-hän kysyy naurahtaen.

Pakotan sanoja suustani. "Ihan kuule huoneeseeni"-sanon vähän liian tylyllä äänellä sillä tuon ilme muuttuu heti.

Hän paiskaa minut seinään uudestaan ja lyyhistyn hänen eteensä. Huomaan kuinka pyyhe aukeaa hieman päälläni. Niin huomasi myös jungkook.

Mitään sanomatta poika kumartuu luokseni yrittäen avata pyyhkeen kokonaan. Siinä vaiheessa minulle riitti. "LOPETA!"-sain sanat vihdoin suustani. "Turpa kii"-jungkook sanoo vihainen ilme kasvoillaan.

"JUNGKOOK"-kuuluu yläkerrasta. Jollain poika nousee luotani kävellen yläkertaan. Siinä minä taas lattialla makasin miettien mitä isoa helvettiä oli juuri tapahtunut.

Jungkookin nk
Juuri kun olin avaamassa pyyhettä taehyungin päältä kunnes, kuulen huudon yläkerrasta. "JUNGKOOK"-jimin huutaa minulle.

Nousen ylös jättäen taen maahan makaamaan. Oli se kyllä niin vitun kuuma. Hetkonen sanoinko juuri että tae on kuuma?

Taekook on topWhere stories live. Discover now