(Paljastuksia)

780 36 51
                                    

Jiminin nk
Heräsin lattialta. Olin taas unissani tippunut sängyltäni. Hienoa. Nousin vaivaisesti ylös ja kävelin keittiöön.

Laitan kahvin kiehumaan ja istun pöydän ääreen. Luin minun ja yoongin eilisiä viestejä.  Vanhempi oli kutsunut minua söpöksi. Yoongi oli aivan ihana.

En saisi hengata tai varsinkaan deitata siitä jengistä ketään... varsinkaan johtajaa.. tuntui siltä että pettäisin jungkookin. Mutta en voinut tunteilleni mitään. En tiedä miksi kutsua minun ja vanhemman juttua. Säätö? Kiinnostus?

Juotuani kahvini kävelen huoneeseeni vaihtamaan vaatteeni.

Mustaa kaikki tietenkin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mustaa kaikki tietenkin. Onko parempaa väriä?

Minun ja yoongin tapaamiseen oli vielä pari tuntia, joten päätin katsoa jotain typerää sarjaa. En ollut ikinä varmaan katsonut mitään niin typerää.

Skip 1h

Päätin lähteä jo tapaamis paikalle. Kello oli vasta 15.00. Mutta eihän se mitään haittaisi.

Normaalisti olisin mennyt bussilla mutta kumminkin päätin viimein kävellä. Ilma oli todella aurinkoinen ja taivas oli kauniin sininen.

Skip 1h taas

Olin päässyt perille. Odottelin huppu päässäni yoongia hylätyllä talolla. Ei mennyt kauaa ennen kun näin hänet jo.

Pian vanhempi seisoi jo edessäni. Kuuma kuin mikä! Hymähdän hieman. Yoongi nostaa hauskasti kulmiaan, ja rupeaa nauramaan. "Noh mennäänkös istumaan?"-tuo kysyy virnistäen. "Miten vaan"-sanon nuollen huuliani. Istumme rähjäiselle sohvalle.

Yoongi katsoo minua kuolettavan kuumalla katseella. "Noh mikäs tää meijän juttu on"-vanhempi kysyy rikkoen hiljaisuuden. Yllätyin vähän tämän suora sanaisuudesta. Mutta hymähdän huvittuneena.

"Enpäs tiiä"-vastasin nostaen kulmiani. Yoongi lähentyy hälyttävästi minua kohti. Pian tunnen tämän huulet omillani.

Katson tätä ensin järkyttyneenä kunnes vastaan suudelmaan. TÄYDELLINEN.

Vanhempi irtaantuu huulistani hiukan virnistäen.

"Jimin oon pahoillani.."-tämä sanoo surullisena. "Mistä?"-kysyn hämilläni. "Siitä etten voi olla kanssasi edes ystävä..."-tämä sanoo huokaisten. Kasvoilleni nousee järkyttynyt ilme. "Ooks okei?"-vanhempi kysyy. "No kyllä mä tätä osasin odottaa..."-sanon surullisena. "Mutta niin on parempi"-sanon nostaen säälivä hymyn huulilleni. "Niih.."-yoongi sanoo ja nousee seisomaan. Nousen itsekkin ja olen lähdössä kunnes yoongi tarttuu kädestäni kiinni. "Muista että mä silti tykkään susta"-tämä sanoo ja lähtee ennen kuin ehdin edes vastata.

Tiesin tosiaan tämän tapahtuvan... mutta en osannut odottaa sen olevan minulle niin vaikeaa... purskahdin itkuun. Olin aivan helvetin kusessa... vielä ihmiseen jonka kanssa minun ei kannattanut olla... hienoa jimin.. minulla oli tapana aina kusahtaa ihan vääriin tyyppeihin. Kaikki aina päättyi siihen että sydämmeni särjettiin.

Taekook on topWhere stories live. Discover now