🔞Varoitus ylisöpöilyä 🔞————————————————————————
Jungkookin nk
Katson ihmeissäni vanhempaa joka vetää minua ranteesta kohti terkkarin ovia."Kai tiiät ettei jin oo paikalla tänään?"-kysyn tältä ihmeissäni.
"Tiedän"-tämä vastaa ja nopeuttaa tahtia.
Vanhempi nostaa taskustaan avaimen. Tämä hymähtää pienesti ja avaa oven.
Katson tätä hämilläni. Tae sulkee oven perässään.
"Istu"-tämä sanoo huokaisten syvään. Vanhempi oli selvästi hermostunut. Päätin kerrankin kuunnella.
Tae istuu surullisena viereeni.
"M-mä haluan nyt puhua sulle suoraan...mä pelkään sua... sulla on niin vahva vaikutus muhun."-tämä sanoo katsoen maata.
Nielaisin kuuluvasti. Nostin sormellani taen päätä. Katsoen tätä syvälle silmiin.
"Sulla on syytä pelätä mua.. oon ihan hirvee ihminen ja oot kärsiny mun takii ihan liikaa.."-sanon surullisena.
Vanhempi katsoo minua yllättyneesti.
"Et oo hirvee.. oot vaan tempperamenttinen."-tämä sanoo ujosti hymyillen.
"JB kerto kaiken mitä ajattelet musta..."-sanon kyllästyneen kuuloisena.
"Mitä se sano.?"-tämä kysyy aika hermostuneena.
"Mä oon kuullemma syy kaikille sun ongelmille.. varsinkin kuullemma sille raiskaukselle.."-sanon pyöräyttäen silmiäni.
Vanhemman ilme muuttuu sääliväksi.
"Jungkook...... ei se Ollu sun syy...! Älä sano noin."-tämä tuhahtaa ja vetää minut haliin.
Yllätyin vanhemman yhtäkkisesti liikkeestä. Päätin kerrankin halata takaisin.
"Sä oot outo.."-tämä naurahtaa. "Kui?"-kysyn muka loukkaantuneena.
"Oot tommonen sulkeutunut ja agressiivinen mut sitte kännissä söpö ja ihana.. must tuntuu et lasket päissäs aina suojamuuris..."-tämä sanoo varoen.
Pidän ilmeeni perus lukemilla. "voi olla hyvinkin mahdollista..."-sanon virne kasvoillani.
Tunnen kuinka vanhempi siirtyy hälyttävän lähelle.
Tämä pyyhkäisee nenästäni valuneen veren sormeensa.
Vanhempi nousee paikaltaan ottaa kylmä pussin. Tämä laittaa sen pyyhkeen sisään ja istuu taas viereeni.
Otan paitani pois ja tämä painaa kylmää kylkiluitani vasten.
"Tiiäks.. tästä tulee muistoja mieleen.."-vanhempi sanoo hetken päästä.
"Mhm"-vastaan pienellä hymyllä.
"oot kyllä aika suloinen.."-tämä sanoo naurahtaen. Tunnen kuinka punastun.
"Tai et suloinen... vaan ihan helvetin kuuma...varsinkin ilman paitaa.."-vanhempi sanoo virnistäen.
Katson tätä vain yllättyneenä. "jahas... noh ootkos sä sitten joku enkeli?"-sanon kiusakseni.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...