(Kehtaatkin)

722 33 272
                                    

Taen nk
Lähdin ovet paukkuen jungkookilta. Vittu!! Yoongi oli oikeassa.....

Monen vituttavan pitkän minuutin jälkeen olen koti ovellani. Avaan oven ja astun sisään.

Heti ensimmäisenä näen hobin ja jiminin keittiössä. "Vitun hyvää päivää!"-tuhahdan ja kävelen yläkertaan.

Rojahdin sängylleni turhautuneena. En tiedä halusinko itkeä, paskoa jonkun tai joutua ongelmiin. Ehkä vähän kaikkia.

Hetken makoiltuani kuulen oven käyvän uudestaan. Oletin jiminin ja hobin lähteneen.

Nousin ylös ja kävelin vessaan avatessani oven vahva polttava savu leijailee naamaani.

"YOONGI!"-karjahdan. Vanhempi kävelee nopeasti ylös. "Mitä?"-tuo kysyy kurtistaen kulmiaan.

"HYI VITTU MIKÄ LEMU~sanon ja väännän kasvoilleni typerän ilmeen.

"No ei ees haise pahalta"-tuo sanoo huvittuneena.

"IHAN VITUN PUHDAS PILVI!"-naurahdan ja halaan vanhempaa.

Nythän se selvisi.... yoongi oli niin outo koska oli pilvessä.

"Pakko sanoo kelpais nyt kyllä mullekkin"-virnistän ja puristan vanhemman poskea.

"Olisit heti sanonut.."-tämä naurahtaa ja kävelee alakertaan.

Tämä tuli takaisin pieni pussi kädessään.

Istuimme vessan lattialle. Siinä kaikessa rauhassa poltimme sitten pilveä.

-

Eka kerta kun oli kyseessä kama alkoi vaikuttaa jo aika nopeasti.

"TIIÄKS MITÄ HOMO?"-tuhahdan vanhemmalle. "NO HETERO?"-tämä naurahtaa ja kaatuu maahan.

"SINÄ JA MINÄ VÄRJÄTÄÄN NYT HOMO HIUKSET!"- sanon ja nuorempi repeää makeaan nauruun.

"Pillun pinkiks vai?"-tämä räkättää.

"BLONDIT, ne kuvastaa sua jo valmiiks!"-sanon vanhemmalle virneellä.

"Jahaaaaaaaaa...."-tämä sanoo ja kaivaa hius värit kaapista.

"Nää on täällä just tuollaisia loisto ideota varten"-tämä mumisee.

Laitoimme värit vaikuttamaan ja juttelimme vähän paremmin samalla.

"Kuules taetae mussukka... on pakko kysyä.. millanen se jeon poika on sängyssä.. saitkos piiskaa.."-kuulen vanhemman kysyvän huvittuneena.

"Aika raju poika.."-naurahdan ja katson huvittuneena yoongia.

"PERSEES VARMAA HALKES"-tämä räkättää ja saa minutkin repeämään nauruun.

"JOOOOO"-naurahdin.

"NYT PESTÄÄN NÄÄ PASKAT POIS!"-huudahdan ja nousen huojuen ylös.

Autan samalla yoongia.

"KIMPPA SUIHKUUUU"-tämä räkättää ja ottaa vaatteensa pois.

Seuraan yoongin mallia.

Ollessamme molemmat melkeen kyljikkäin nään yoongilla seisovan....

"HAHAHHAHAH, JÄTKÄ KULLI PYSTYSSÄ... YOONGLESBONER!"-sanon samalla niin paljon nauraen että melkeen kaadun.

"MITÄKÖHÄN LIKAISIA JUTTUJA MAHDAT AJATELLA!"-huudahdan ja katson poikaa virneellä.

"No jos KIINNOSTAA NIII JIMININ PERSETTÄÄ AHHHH"-tämä nauraa ja ottaa olkapäästäni tukea.

Nauroimme varmaan 5 minuuttia ennen kuin tajuamme laittaa suihkun kiinni.

Taekook on topWhere stories live. Discover now