Jungkookin nk
Heräsin aamulla helvetilliseen päänsärkyyn ja paskaan oloon. Päässäni pyöri ja olin valmis oksentamaan milloin tahansa. En muistanut mitään mitä oli tapahtunut. Ajattelin vaan olleeni bilettämässä. Nousen vaivaisesti sängyltäni ja kävelen keittiöön. Yllätyksekseni jimin ja hoseok istuvat pöydän ääressä. He kääntävät alle milli sekunnissa huolestuneet katseensa minuun. " no mitä?"- sanon nauraen. "nyt saat luvan selittää"-jimin tuhahtaa. "Mitä?"-vastaan hämilläni. "TÄN KAIKEN"-hoseok huutaa väliin. "Tyypit en oikeesti tiiä mistä puhutte.."-sanon nostaen kulmaani."kook sun ranteet ja mitä teit eilen siellä kujalla??"-hoseok kysyy vaivaantuneena. Kuin salama kaikki palasi mieleeni. Pidättelin kyyneleitä. Jimin juoksee luokseni Ja painaa minut haliin. "Istu ja kerro"-hoseok hymähtää.
Istun tuolille heidän eteensä ja aloitan pitkän kertomuksen. Kerrottuani kaiken näin järkytyksen molempien naamalla. "Siis hetkonen... väitätkö että Tae on V?!"-jimin sanoo leuka melkeen polvissa. "Mhm"-vastaan huvittuneena. "Noh sehän selittää"-hoseok sanoo pyöräyttäen silmiään. "Mitä meinaat?"-kysyn hämilläni. "Se oli uus sinä kun olit poissa"-hobi sanoo välinpitämättömästi. "Toi on kyl totta"-jimin sanoo ja katsoo minua säälivästi. "Kook mun tekee pahaa sanoo tää sulle mut pysy siitä kaukana..."-hobi sanoo katsoen minua syvälle silmiin. "Tiedän"-sanon ja siirrän katseeni maahan häpeävästi. "ymmärrän jos tekin nyt jätätte mut."-sanon haikeana. "EI IKINÄ oot kun veli sun homous ei kiinnosta yhtään"-jimin sanoo nostaen ihanan hymyn huulilleen. "Ja jos sua yhtään kiinnostaa nii mäkin tykkään pojista"-jimin jatkaa. Katsoin poikaa vain silmät ammollaan.
"No älä nyt noin järkyttynyt oo selvä homo poika toi on"-hobi naurahtaa ja lyö jiminiä leikkimielisesti käteen. "oot vitun kyrpäperse"-jimin sanoo nauraen hobille joka esittää järkyttynyttä. "Mitäs sä siinä selität sullahan niitä jos jollain on ollu perseessä"-tämä yrittää sanoa vakavana mutta repeää kauheaan nauruun. "Aha"-jimin sanoo ylpeän kuuloisena. "Onhan tolla jungkookilla ja taellakin ollut jotain sutina sätinää!"-jimin sanoo nauraen kovemmin. "Noh kook oliko iso"-hobi nauraa.
"Mikäs saa teidät kuvittelemaan et olisin BOTTOM!?"-sanon virnistäen. "totta"-jimin hymähtää. "Mutta olihan se iso"-lisään perään. Talossa kaikui vain meidän kaikkien hirveä kikatus. "Mut harmi ettei koskaa päästy sinne asti"- hymähdän ivallisesti. "Kuin nii"-molemmat kysyvät hämmästyneenä. "Ei se antanu edetä pidemmälle"-hymähdän pettyneenä. Poikien silmät oli kuin lautaset. "MITÄHH"-molemmat karjaisevat. "Olihan meillä aika hyvii hetkiä.. you know mut sit se aina stoppas ne"-sanon nauraen poikien ilmeille. "No mitä helvettiä.. kukaa ei oo tyylii kieltäytynyt tilaisuudesta päästä hössii sun kaa"-jimin virnistää. "Niih olishan ollu ihan kiva viedä se neitsyyskin"-sanon ja nuolaisen huuliani. "Mistä tiedät että se ees oli"-hobi sanoo hymy hyytyen. Nauruni loppuu nopeasti. Huokaisen syvään. "koska se ra.."-saan sanottua. "Aa se... mut eihän ne ehtiny ku menit väliin?"-hobi sanoo nostaen kulmaansa. "Se ei ollu eka kerta"-sanon laittaen kädet naamani eteen.
"Ja se ensimmäinen kerta on tavallaan myös mun syy..."-sanon hengähtäen ahdistuneesti. "Miten niin..."-jimin kysyy huolissaan. "Mä hakkasin sitä sinä päivänä... en tienny et se oli jo valmiiksi kipeä. Joten se pyörty, mä en halunnu olla taas ongelmissa ja vien sen meille. Se oli niin helvetin kuuma etten pystyny pitää näppejä erossa siitä.... yritin kaikkeni ja jotenkin onnistuin. Tapani mukaan olin kumminki kusipää sitä kohtaan ja se käytti tilannetta hyväks ja ärsytti mua.. sillee niinku sellasella tavalla. Tajusin mitä se yritti nii mitään ajattelematta haukuin sen pystyyn ja hakkasin tietenki lisää.. se lähti ovet paukkuen meiltä."-sanon häveten. "Ja?"-hobi kysyy nostaen kulmiaan. "Olisin antanut sen olla mutta sen puhelin jäi meille. Joten lähin viemään sitä niille. Se ei ollu kotona, joten annoin sen puhelimen yoongille. Mun vaisto kumminki sano että mun pitää mennä ettii se. Etin monta tuntii ennen ku näin sen huppu päässä. Se käveli tosi hitaasti eka.. mut sitten ku huusin sitä nii se lähti juoksee mua karkuun. Joten tietenkin lähin perään. Sain sen heti melkeen kiinni. En ikinä unohda kuinka paljon se pelkäs mua. Itki ja huusi mua irrottamaan otteeni ja jättämään sen rauhaan. Se luuli et mä tekisin saman sille uudestaan..joten en voinu muuta ku antaa sen mennä."
"Mitä helvettiä"-molemmat sanovat järkyttyneenä. "Jatkuu vielä..."-sanon huokaisten.
"san oli soittanu mulle ja pyys mua näkee sitä. Ku menin sinne se kerto innoissaan miten tietäisi tavan saada yoongista kaikki paska ulos. Se sano että oli löytänyt sen serkun ja raiskannu sen.. se oikein iloisesti kerto miten se oli tae. Mulla naksahti kaikki päässä ja vaa huusin sille. Se vaan nauro sille että oli vieny taen neitsyyden ja kuinka se oli huutanu ja itkeny sitä lopettamaan. Siinä vaiheessa hakkasin sen paskaks. Lähin ulos ettimään taea. Löysin sen itkemästä laiturilla. Se halas mua itkien ja pyys mua pitämään sen päätä niin kauan veden alla ettei se enää liikkuisi. Se haukku mut ihan pystyyn mikä oli mulle oikein. Lähin kotiin jättäen sen rauhaan. Sain tosi pahan paniikki kohtauksen ja viilsin ranteet auki."- sanon haukkoen henkeä kertomuksen välissä.
"Kook toi on ihan kauheeta!"-jimin sanoo melkein huutaen. "Haluuks kertoo miten se toinen kerta meni?"-hobi kysyy arasti. Nyökkään vain vastaukseksi.
"Se toinen kerta... mä olin hirvee. Mulla oli niin paha olla et nussin jessii ja menin myöhässä tunnille. Niitten tuntien jälkeen se pyys mut pukkareille.. ja aneli uutta kierrosta. Olin eka ajatusta vastaan mut sitte kumminkin suostuin. Jessi lähti ennen mua ja mä vasta sen jälkeen. Ku lähin tae oli oven vieressä mun huppari kädessä. Se vittuili mulle kaikkee paskaa. Meil oli vähän kiihkeähkö hetki mut mä taas pilasin kaiken olemalla saatanan kusipää homo. Annoin sille hupparin mun päältä koska sen oma oli verinen. Se kumminkin huomas mun kädet.. ja pakotti mut pukkareihin. Laitoin hupparin takas päälle mun käsien suojaks. Se puhdisti ne haavat ja kyseli aika henkilö kohtaisia juttuja jotka meni tunteisiin. Lähin ovet paukkuen. Olin varmaan 15 minuuttia poissa ja olin menossa kiittää sitä. Kuulin kaikki puheet ovelta ja soitin yoongille. Se huus mulle etten menis väliin mut en voinu olla menemättä. Tae oli ihan järkyttyny kun vaihdoin sen kaa paikkaa. Se pakotettiin vielä kattomaan. Annoin sille mun hupparin. Ehti se San Mun munaa vähän kaivella kunnes te onneks tulitte...."- saan kaiken kerrottua ja oloni oli niin helpottunut.
"Wow kook en oo tienny kuinka paljon oot pitäny sisälläs..."-hobi sanoo surullisena. "Oot ehkä johtaja. Mutta säkin oot ihminen. Voit puhuu meille jos sulla on huolia. Muista se!"-jimin sanoo enkeli hymy kasvoillaan. "Mut mitä te siellä teitte?"-kysyn ja huomaan heidän ilmeissään muutoksen.
———————————————————————-
Sori surkee ik
Words:1035
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...