FLASHBACK
"Noni tulkaas esiin... se on vaan mä"-tuhahdan ja kävelen hiljalleen ympäri taloa.Ei mitään hajua mitä vastassa oli... käytyäni alakerran.. ja todettuani sen olevan tyhjä.... menen pikku hiljaa yläkertaan.
"Saatanan pelkuri... vittu tule esiin ja näytä naamas.."-murahdan, mutta silti on aivan hiljaista.
Tunnen vahvan otteen takanani ja minut työnnetään ilmeisesti taen huoneeseen.
Kaaduin jonkun eteen. Nostan katseeni... en voinut uskoa silmiäni... JB........kai....Felix.....san.....
"Ette oo vittu tosissanne?..."-murahdan ja yritän nousta kunnes tunnen potkaisun vatsassani.
Nyrpistin vain nenääni. "Eikö se niin mennyt että kosto elää.."-JB naurahtaa ja ottaa kauluksestani kiinni.
"Lutka... pitkästä aikaa"-sanon huvittuneena.
"Pidä jeon pääs kiinni.."-san valittaa ja kävelee lähemmäs.
"Mitä haluat?"-kysyn ja nostan kulmaani. Tämä vain naurahtaa.
"Eikös se selvää jo ole... haluan taen.."-vanhempi sanoo ja nostaa virneen kasvoilleen.
Vitutukseni alkoi kasvamaan.
"No arvaa mitä? Se on mun.. joten bitch älä koske...."-naurahdan ja aistin tämän ärtymyksen.
"ei oo kauaa.."-tämä jatkaa. Olin erittäin kyllästynyt koko tilanteesta.
Isäni oli tosissaan laittanut nämä neljä uunoa asialle.
"Se on mun bby ja mä pidän siitä huolta..."-sanon ärsyttääkseni.
"Aika paskasti huolehdit... haha muistatteko miten se kilju ja itki ku panin nii lujaa.. vittu oli kyllä tiukkana ,maistuis..."-san sanoo vinkaten silmäänsä.
Jos vituttaa yritti nii toimi.
"Pää kii"-murahdan.
"Ahh~~ lopeta!!! Sattuu ihan vitusti!"-tämä kusipää jatkaa.
Kaikki muistot siitä päivästä vain leijaili mielessäni.
Olin niin vihainen että paiskasin JB:n seinää vasten.
Kävelin sanin luo ja löin tätä nyrkillä naamaan. "Kato et on vika kerta ku puhut taesta noin.."-hymähdän.
Felix ja kai ottavat minusta otteen ja painavat maahan.
"Luuletko tän olevan ohi... voi pientä.. ei sentään"-Felix nauraa ja koventaa otettaan.
"Vittu se tae on kyllä kuuma... iha seisoo ku kattoo.... voin kuvitella sen kuuman huokaisun ku mun iso..."-tämä jatkaa mutta keskeytän.
"Puhutko millikiituristas?"-sanon nostaen kulmaani.
JB tuli eteeni ja löi minua suoraan nenään. Olin tottunut.. sattui silti.
Nenästäni alkoi valumaan joku putous.
"Jeon... mites mä tän sanoisin kivasti... tae sais niin paljon parempaakin.."-lutka jatkaa.
"Ai niinku sut.. pyh.."-naurahdan.
Olihan se totta... Tae saisi kenet ikinä tahtoo.
"Mulle kelpais kierros kakkonen..."-san virnisti. Tiesin tarkalleen mitä tämä meinasi.
"Varmaa syö..et kävin sun boyssa ennen sua.."-tämä nauraa.
En vastaa enää mitään. Mitä pitäisi vastata?
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...