(Sisältää seksuaalista sisältöä🔞)
————————————————————————
(PUOLI VUOTTA MYÖHEMMIN)
Taehyungia ei enää ollut... oli vain V. Luonteeni oli kokonaan muuttunut. Minusta oli tullut sellainen ihminen joita vihasin. Leikin tytöillä vaikka olinkin homo. Mutta eihän He sitä tienneet. Olin päässyt yli jungkookista panemalla muita. Treenasin kroppaani myös aktiivisesti ja lihakset alkoivat jo näkyä. Olin koulumme uusi jk. En ollut miettinyt häntä aikoihin. Hyvä niin. Kävelin alakertaan jossa yoongi olikin jo juomassa kahviaan."Katos et kerrankin näytä kodittomalta"-sanon naurahtaen. "Haista vittu"-yoongi sanoo huvittuneena. "Ite näytät tollaselta fuckboylta"-tämä sanoo nostaen kulmaansa.
"Kiitos, otan ton kohteliasuutena"-sanon hymyillen. "Vittu"-yoongi tuhahtaa katsoessaan puhelintansa. "Mitä?"-kysyn. "JEONIN JENGIN JOHTAJAA EI OO VIELÄKÄÄN LÖYTYNYT!"-yoongi sanoo äkäisesti. "Miten vitussa ei?!"-kysyn hämmästyneenä. "No en tosissani tiedä"-yoongi sanoo ärtyneenä. "Ihan täyttä paskaa"-huokaisen ja tungen leipääni suuhun. "Tiedätkö mikä muu on paskaa?"-yoongi kysyy. "Noh"-vastaan. "Se että pitää mennä kouluun"-yoongi sanoo huvittuneena. "laiska"-naurahdan. "Voi saatana"-yoongi huudahtaa ja laittaa kätensä naaman eteen. "Mitä"-kysyn hämmästyneenä. "Mun eilinen hoito haluu nähä tänää."-yoongi sanoo nauraen. "No hui"-vastaan sarkastisesti. "Mun elämän huolet on kyllä niin suuria"-yoongi sanoo dramaattisesti. "Huomaan"-sanon huvittuneena. "Joon on jo tuol,mennää"-yoongi sanoo ja nousee tuolilta. Nousen itsekkin. Sammutan kodista valot ja kävelemme autolle. "Mitä äijät"-joon sanoo istuttuamme autoon. "Mitäs tässä"-sanon hymyilen. Joon vetää röökin taskustaan ja alkaa polttamaan. Kyllä olin myös jäänyt koukkuun vahvempiin aineisiin. Tupakoin, join käytin nuuskaa. Ainoa mitä en käyttänyt oli huumeet. Mutta yoongi käytti niitä minunkin edestäni. "No mitä vitun venäläisiä paska röökejä sulla on?"yoongi naurahtaa. "Ensinnäkin, siberialaisia. Toiseksi ei oo paskaa, vaan ihan saatanan vahvaa"-joon hymähtää. "No annas testii"-yoongi sanoo ojentaen kättään joonieta päin. "Hanki pummi omat"-joon nauraa. "Sä oot kyllä aina tommonen saatanan pihi"-yoongi sanoo huvittuneena. "Noni lapset mennään jo"-sanon nostaen kulmaani. "Selvä selvä"-he sanovat yhteen ääneen.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...