Taen nk
"Ai että mikä vain käy.. sehän nähdään.." Yeonjun virnisti ja tuli lähemmäksi.Nuorempi otti kädestäni kiinni. "Me katsotaan leffaa.."Yeonjun sanoi ilme muuttuen pehmeäksi hymyksi.
"Mutta.. mä saan päättää.. mitä katsotaan.."toinen irvisti ja näytti kieltä.
"Käy.."nauroin ja nousimme seisomaan. Menimme takaisin alas ja istuimme sohvalle.
Tanie vieläkin murisi.. en tiedä mistä se johtui.
"Mitä sä haluat siis kattoo..."kysyin nuoremmalta joka tuijotti minua keskittyneesti.
"Hmm.. 365 days.."Yeonjun vastasi.. katsoin tätä yllättyneenä.
"Senkö tosiaan haluat nähdä?"kysyin ja tämä nyökkäsi.
"Käyhän se.."naurahdin ja laitoin sen päälle. Olen sen siis tosiaan jo ennen nähny. Mutta eihän se mitään haittaa.
Eihän?
-
Ensimmäinen.. raju kohtaus tuli.. ympärillä oli kiusallinen hiljaisuus..
En tiedä miksi.. mutta minua hävetti katsoa jotain tuollaista.. Yeonjunia ei kyllä näyttänyt haittaavan.
Katsoin koko ajan muualle.
"Käyn vessassa.."mumisin ja nuorempi vain nyökkäsi. Kävelin yläkerran vessaan ja lukitsin sen.
Kävin vessassa ja menin huoneeseeni. Jumituin hetkeksi katsomaan puhelintani.
Menin kumminkin takaisin alas ja laitoin sen lataukseen sohvan viereen.
Kohtaus oli onneksi mennyt jo ohi.
Älkää ymmärtäkö väärin. Pidän Yeonjunista tosi paljon.. mutta vain ystävänä.
Kukaan ei ole viemässä Jungkookin paikkaa.. nyt tai koskaan.
Syy miksi olen niin ahdistunut on se että tiedän että nuorempi pitää minusta eri tavalla kuin minä hänestä.
Olen otettu.. mutta tämä on aivan paska homma.
Yeonjunista on tullut aika tärkeä lyhyessä ajassa.. en halua menettää hyvää ystävyyttä.. jos tuo alkaa olemaan liian innokas.
En ole erikseen kertonut minun ja Jungkookin suhteesta.. mutta oletan hänen tietävän.
En minä sitä ainakaan salaile.
Olin ihan ajatuksissani mutta nuorempi oli niin keskittynyt.. ettei edes huomannut.
Hymyilin tälle vähän väliä ja tuuppasin olkapäästä.
"Sä oot oikeesti hyvä tyyppi.."sanoin ja Yeonjun kääntyi.
"Oon vai.. no thanks...."tuo hymähti. "Miks et olis.."kysyin ja toinen hiljeni.
"Oon outo.."tämä virnisti. "Sehän on vain positiivinen juttu.."nauroin ja keskityin taas leffaan.
"Voidaan olla outoja yhdessä.."sanoin tukevasti ja toinen halasi minua?
Yeonjun kiersi kätensä ympärilleni. Olin aluksi ihan jäykkä mutta sitten halasin takaisin.
-
Leffa loppui ja ei se edes loppujen lopuksi ollut niin paha.
"Onks sulla nälkä?"kysyin nuoremmalta joka vielä istui sohvalla.
"Ehkä vähän.."tuo vastasi. "Joo no mä väännän jotain.."hymähdin ja näin kun tuo nyökkäsi.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...