(Pervo)

892 36 214
                                    

TÄÄ LUKU ON OMISTETTU TUNKKIS HB VELJELLENI... kiitos kaikista näistä ideoista. Geipaskaauh 😎🔞pervoilu VAROITUS😭
———————————————————————
Taen nk
Kävelin viileässä ulkoilmassa kotia päin. Mitäköhän tästäkin tulee...

Mua tavallaan pelottaa..... yoongi on mulle tärkeimpiä ihmisiä... mä rakastan sitä ystävänä ja serkkuna.

Tiesin et oon vaan joku hetken mielijohde jungkookille....

Oon ihan paska muutenkin. Miks mun oli pitäny mennä panee sitä... nyt alkoi kaduttamaan.

Perse oli myös vähän hellänä.... jungkook oli hoidellut mua vähän rajummin.

Nielaisen kuuluvasti ollessani talon edessä. Se on menoa nyt.....

Käänsin avainta ovessa ja astuin sisään.

Yoongi istui keittiössä. Tämän katse nousee heti minuun ja vanhempi näyttää ärsyyntyneeltä.

Otin kenkäni pois ja kävelin tämän luokse. "Yoongi hyung,., meidän pitää puhua.."-sanon jännittyneesti ja istun tämän viereen.

Vanhempi katsoo minua hetken ennen kuin avaa suunsa. "Miks just jungkook?!"-tämä karjaisee ja näyttää vihaista ilmettä.

"M-mä en tiedä..."-sanon arasti ja siirrän katseeni maahan.

"Vittu tae! Etkö sä ymmärrä! Se ei välitä kenestäkään! Heti kun pääsette hommiin se lemppaa sut viikon sisällä. Siinä sitten TAAS yksi huora jungkookille..."-yoongi sanoo vihaisesti ja huokaisee vittuuntuneena.

"M-mä tiedän...."-sanon ja niiskautan. Poika siirtää heti katseensa minuun.

"En voi tunteilleni mitään... mä vaan... R...tykkään siitä"-sanon ja leimahdan punaiseksi.

"Taehyung....... unohda se... se tulee rikkoo sut niin pahasti.. enkä anna itselleni anteeks sitä..."vanhempi sanoo vakavissaan.

Painan vanhemman halaukseen.. ensi kertaa näen tuon silmillä kyyneleitä. "Tae oot mulle kun veli... en anna minkään jungkookin rikkoa sua..."-tämä sanoo matalla äänellä.

Tiukennan vain otettani vanhemmassa. "Elä huoli mä pärjään.."-sanon heikkosti hymyillen.

"Mä tiedän.. koska en anna sun nähdä sitä. Sun omaks parhaaks...."-tämä sanoo ja irtautuu minusta.

Katson tätä järkyttyneenä, mutta enemmän vihaisena. "Sähän et sitä päätä!"-tuhahdan ja nousen.

Alkoi olemaan niin kuuma että nostin hupparin pois päältäni. Yoongi katsoi minua yllättyneen vihaisena.

"Tae et sä tosissas....!"-tämä karjaisee. "Mitä?"-kysyn ihmeissäni. Jos katse tappaisi olisin kuollut.

"Vittu vittu vittu! Sä panit sitä....!"-tämä karjuu niin vihaisena että varmasti kohta menisi jotain rikki.

"Miten niin..."-kysyn hiljaa katsoen maata.

"Sun kaulas... vähä jeon ollu kimpus.!! Millo opit... se hakkas sua ja ahdisteli. Pyörryit vielä kaupan päälle.... se ra.."-tämä jatkaa kunnes keskeytän.

Taekook on topWhere stories live. Discover now