Jungkookin nk
Koulu vihdoin loppui. Seisoimme koko jengi koossa.Tae halasi kaikki läpi ennen kuin lähdimme kahdestaan meille päin.
Olin todella huomion kipeä jostain syystä. Kannoin kaikesta vanhemman vastustelusta huolimatta tämän kamoja.
Pidin myös Taen kädestä kiinni. Minua ei enään kiinnostanut.. kaikki voivat tietää.
Kyllä minä Jeon Jungkook.. olen homo.. ja koko elämäni myötä.. kusessa.. Taeen.
Kirjaimellisesti.. RAKASTAN.. vanhempaa enemmän kuin mitään.. uhraisin itseni tämän takia.. milloin vain.
"Kui sä pupu oot noi hiljaa?"Tae kysyi ehkä hieman huolestuneena.
"Mietin.. että kuinka paljon sä merkitset mulle.."vastasin suoraan ja vanhempi hymyili ujosti.
"Sä.. merkkaat mulle.. mun koko elämää.."sanoin ja yllätyin itsekkin.
Vähän tuntuu ahdistavalta.. tunteista puhuminen.. mutta päivä kerrallaan parempaan suuntaan.. eikö se niin ole?
-
Avasin avaimilla oveni ja menin sisälle. Tae sulki oven perässään.
Laitoin tuon kamat sohvalle.
Menin suoraan tuon luokse ja kiersin käteni vanhemman lantion ympäri.
Menin istumaan ja otin tämän syleilyyni. Tae istui sylissäni.
"Et tiedäkkään.. kuin ikävä mulla on ollu sua.."mumisin ja vanhempi kääntyi ympäri.
"Varmasti yhtä paljon kun mulla sua.."tuo vastasi mutta pudistin päätäni.
"En tykkää.. kun oot muitten jätkien kanssa enemmän kuin mun.."sanoin ja kurtistin kulmiani.
"Ootko mustis?"Tae hihitti ja nojasi päänsä rintaani.
"Totta helvetissä oon.. "sanoin ja tämä nauroi.
"Mullakin oli ihan jäätävä ikävä sua Jungcock.."tuo sanoi ja virnisti.
Tae laittoi kätensä niskani taakse ja suuteli.
Vastasin ja vedin tuon paremmin syliini. Että olenkin kaivannut.. pelkkää Taen kosketusta.
"Oon ikävöinu sua mun lähellä.. hyi sain ton kuullostamaan oudolta.."nauroin huvittuneena mutta Tae hiljensi.
"Älä puhu paskaa vaan kouluta mua..."Taen matala ääni kuiskasi korvaani.
"Ilomielin."vastasin ja nousin tämä sylissäni ylös.
Avasin makuuhuoneen oven ja heitin taen sängylle. Kapusin tuon päälle.
Vanhemmalla oli vähän rajummat otteet. tuo tarttui niskastani ja työnsi huulemme yhteen.
Kielemme suunnilleen kamppailivat yhdessä. "Mhm.. k-kookih..."Tae ähki suudelman välistä.
"Umm.. bby oot ollu tuhma.."vaikersin ja liuotin käteni tuon vyölle ja avasin sen.
Heitin sen jonnekkin huoneeseen.
Vein käteni tuon boksereiden sisälle.. paristin hieman Taen ongelmaa.
"Mhm.. ngh.."vanhempi mumisi. Otin käteni pois ja tartuin molemmilla käsilläni tuon lantiosta.
Siirryin huulilta kaulalle jättäen kirkkaan puna liiloja jälkiä..
Aloin olla kärsimätön. Nostin paitani pois.
Vedin housuni alas. "Mee polvilles.."komensin ja toinen totteli.
Tae otti ongelmani suuhunsa.. ja hoiti loput käsillään.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...