Jungkookin nk
Katsoin hämmentyneenä ympärilleni. En edes kuullut mitä lääkäri selitti. Eikä kiinnostanut.
Yritin kipeästi muistaa miten olin tänne joutunut. Katson vain itkevää vanhempaa vieressäni.
MITEN VITUSSA TÄHÄN JOUDUTTIIN?!
Lääkärin lähdettyä katselen vain eteenpäin.
"Millanen olo sul on?"-jin kysyy ja kävelee sänkyni viereen. "Hyvä...kai?"-sanon kurtistaen kulmiani.
"Älä huoli jungkook me selvitetään ketkä on vastuussa tästä.."-joon tuhahtaa ärtyneenä.
"Muistatko yhtään mitään?"-yoongi yllättäen kysyy. Viimeinen jonka odotin olevan vielä täällä.
"Umm... muistan että juoksin taelle.... sen suudel.... ja sitten se pamaus."-sanon hieman ihmeissäni. En edes muistanut mitä kävi ennen sitä.
"Miks menit sinne?"-yoongi kysyy ihmeissään. "Ei mitään hajua... en muista?"-sanon ja hieron käsilläni naamaani.
En oikeasti muista... miks ylipäätään menin sinne? Yoongi katsoo minua hieman oudoksuen mutta jättää asian siihen.
"Saanko hetken taen kanssa kahdestaan?"-kysyn hymyillen.
"Joo.."-muut sanovat ja lähtevät huoneesta. Siinä sitten olin kahdestaan vanhemman kanssa.
"Vittu.. sä säikäytit mut..."-tae sanoo suu mutrussa. Naurahdan tämän söpöydelle.
"Kiitos.. että tulit... mut mun takia oot nyt täällä..."-vanhempi änkyttää suruissaan.
"Noni tae... lopeta... mikään ei oo sun syy... tein sen siksi... mä välitän susta... ihan vitusti."-sanon ja otan tämän kädestä kiinni.
"Aih saatana"-vaikerran ja laitan toisen käteni vatsalleni. Tae nostaa paitaani ja tämän naamalla paistaa järkytys.
"MITÄ VITTUA SULLE ON TEHTY!"-tämä parahtaa hädissään. "Voi kookoo..."-vanhempi vaikertaa.
"Oon tainnu vähän saada päähäni.."-mutisin, samalla miettien hartaasti mitä olisi voinut tapahtua.
Käännyin katsomaan vanhempaa. Tämä itki.
"Eii.. älä tae kiltti itke.. mä oon kunnossa."-sanon ja vedän tämän halaukseen.
"M-mä.. säikähdin että sulle olis käyny jotain pahempaa... en olis kestäny sitä.."-vanhempi mumisee kaulaani vasten.
"Ei sun bby edelleenkään tarvii huolehtia.. oon kunnossa... sä oot siinä kaikki on fine."-sanoin vanhemmalle silitellen tämän hiuksia.
Tämä vain nyökkäsi. Suloinen... huolehtiva. Onko parempaa? Oikea vastaus. EI!
Nostan tämän Leukaa sormillani. Suutelin vanhempaa huulille. Maistoin tämän suolaiset kyyneleet....
Samassa huoneeni ovi aukesi. Isäni astui sisälle. Tae nousee salamana ylös ja kumartaa isälleni. "Herra jeon.."-tämä sanoo kumartaen.
"Taehyung."-tämä naurahtaa. "Haluasin hetken jutella jungkookille.."-isäni sanoo ja nostaa hymyn kasvoilleen.
"Tottakai."-tae hymähtää ja lähtee huoneesta. Jäin isäni kanssa kahdestaan.
"Mitäs sä?"-isäni kysyy ja istuu viereeni.
"Kai ihan hyvin... en vaa muista mitä mulle kävi?"-sanon hämilläni.
"Et siis tiedä mitä kävi? "-isäni kysyy kulma koholla. "En muista yhtään mitään... en edes sitä miksi taelle alunperinkään menin.."-mutisen tälle.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...