Taen nk
Herään aamulla ihanaan lintujen lauluun. Ja paskat oikeasti heräsin herätys kelloni vituttavaan pirinään.Avaan silmäni ja otan puhelimen käteeni. Kello oli 7 koulu alkaisi 9 joten minulla oli ihan hyvin aikaa.
Nousen istumaan sänkyni reunalle hieroin hetken unisia silmiäni ennen kuin nousin ylös ja kävelin kohti alakertaa.
Päästyäni keittiöön yoongi istuu siellä juoden kahvia. Hän kääntyy katsomaan minua monta kertaa tuijottaen.
"Mitä?"-tiuskaisen. Yoongin naamalle vääntyy virne. "Ooks tääl yksi?"-yoongi kysyy naurahtaen. "Joo kui?"-kysyn hämilläni. "Sun kaulas on aika kauniina"-yoongi nauraa.
"Mmitä!"-huudan ja juoksen vessaan. Katson peiliin ja nään kaulani olevan täynnä fritsuja. "Hemmetin hemmetti!"-päästän suustani.
Tiiättekö mitä ihan vitun sama en jaksa peittää paskaakaan. Kävelen huoneeseeni vaihtamaan vaatteet.
Sain puettua. Pakkasin reppuni ja menin alakertaan. Yoongikin oli saanut vaatetta päälleen. Yoongi vain naurahtaa minut nähdessään. "Aish miks sun pitää olla tommonen?"-yoongi sanoo huvittuneena.
"Millane?"-kysyn. "Tommonen et jos oot päässy petipuuhii nii oot häpeissäsi"-tämä sanoo purskahtaen loputtomaan nauruun.
Katson poikaa nostaen kulmaani. "Kukas on lucky girl?"-yoongi kysyy naurukohtauksen loputtua. Sanat lucky girl saavat minut hieman paniikkiin. Olimme todella läheisiä yoongin kanssa mutten koskaan ollu kertonut tälle olevani homo.
Pelkäsin hänen reaktionsa olevan sama kuin vanhemmillani jotka potkivat minut sen takia kotoa pois. Hiljaisuuden jälkeen päätän vastata. "Yks vaa et tunne" "okei"-yoongi sanoo ja kääntää katseensa puhelimeensa.
"Noni tae lets go, Joon on pihas. Sammutimme kämpästä valot ja lähdimme kohti autoa.
Istumme sisälle ja joon moikkaa molempia. Hänen ilmeensä oli maailman upein kun hän jäi tuijottamaan kaulaani. En ikinä unohda sitä järkytystä. Yoongikin huomasi tuijotuksen.
"Kato säki huomasit, meijä taetae on saanu pesää"-yoongi sanoo. Joon katsoo minua järkytyksen vallassa sillä tämähän tiesi keneltä ne olivat oikeasti tulleet. "Mhm"-tämä mumisi ja lähti ajamaan koulua kohti.
Skip matka
Olimme vihdoin perillä. Matka tuntui entistäkin pitkältä. Kävelin yoongin ja namjoonin kanssa sisälle ja tiemme erkanivat nopeasti.
Istuin penkille lähellä luokkaani. Tuijottelen ympäriinsä kunnes silmiini osuu joku .....nimittäin jungkook
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...