(sinne siis!)

556 27 100
                                    

Jungkookin nk

Päätimme.. Taino jouduimme siivoamaan. Oli pakko myöntää.. vaikka olenkin aika epäsiisti.. olimme päästänäät paikan paskaan kuntoon.

-
Siinä meni hienot kolme tuntia..

Istuimme sohvalla kaikki yhdessä. Tae oli sylissäni ja nojasi minuun päin.

Silitin tämän hiuksia.

"No mitäs nytten?"Joon kysyi ja rupesin miettimään kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi.

"Mentäiskö vain katsomaan paikkoja ja syömään jotain?"Tae kysyi ja nyökkäsimme.

"Mä joudun kotiin.. mutta pitäkää kivaa..."Lisa hymyili. Sanoimme tälle heipat ja aloimme valmistautua lähtöön.

Menin Taen kanssa yläkertaan.. yeontan perässä. Nostin palleron syliini.

"Katos kaksi mun lempi poikaa.."Vanhempi nauroi ja hymyilin.

"Sä oot mun lemppari.."sanoin virnistäen. Tae koski sormella nenänpäätäni ja nappasi Tanien sylistäni.

"Mennää.."tuo sanoi ja tarrasi kädestäni kiinni.

Menimme takaisin alas missä muut jo odottivatkin. Tae päästi Tanien alas ja otti kamansa.

Laitoimme kengät jalkaan ja lähdimme ulos.

"Noni taetae.. mitäs täälläpäin tehdään.. kun halutaan pitää hauskaa..?"Hobi virnisti pahat mielessä.

"Rauhotu.. äijä vasta toipuu krapulasta.."nauroin ja sain tältä leikisti loukkaantuneen katseen.

"Kehtaatkin..."tämä mumisi itsekkin huvittuneena.

"No se riippuu siitä mitä haluaa tehdä.. esim jos puhut perus hobia.. eli etit pantavaa.. nii clubit kaupungilla on yleensä sellaisia.."Tae naurahti.

"JOO SINNE SIIS!"Jimin nauroi. Olin kyllä itsekkin messissä.

"Joo mennään vaan jos haluatte"tae hymyili ihanaa hammas hymyään.

Nyökkäsimme kaikki. Lähdimme kaupunkia päin.

-

"Okei eli tossa on se suosituin clubi.. mutta me ei kyllä helpolla sisään päästä.. paitsi Jin ja Yoongi."tämä sanoi ja kuuntelin tarkasti.

"Hommaan meidät sinne hetkessä.."sanoin ja hieroin hiuksiani.

"Mut on vielä aika aikaista.. joten mennäänkö syömään eka?"Joon hymyili.

"Joo!"hobi huudahti ja vain nauroimme.

Valitsimme MÄKKÄRIN! Oli vaikka mitä mistä valita.. mutta silti... päätimme että halvin on parasta.

Ahtauduimme kaikki toistemme viereen ja ahtasimme ruokaa suuhumme.

Kaikille näytti maistuvan paitsi.. taelle?

"Miks et syö?"kuiskasin tälle vähän hiljempaa. "Ei oo nälkä.."tuo mumisi. Nyökkäsin tälle takaisin.. vaikka oikeasti olin vähän ihmeissäni.

No kai se nälkä iskee sitten myöhemmin.

-

Saimme kaikki syötyä, mutta Taella oli edelleen koko ateria syömättä.

"Miks et syö?"Hobi kysyi ja ryysti juomaansa pillillä.

"Ei maistu.."tae vastasi vieläkin.

"Yritä syödä edes vähän.."jin sanoi tukevasti mutta Vanhempi pudisti päätään.

Taekook on topTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon