Taen nk
Katselin murtuneena kun juna viimein lähti. Luulisi että tähän olisi tottunut jo.Lähdin haikein fiiliksin kotiin.
En tiedä milloin.. tulen näkemään nuorempaa.. miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa?
Kävelin rauhallista tahtia ja katsoin ympärilleni.
Puristin kättäni hellästi nyrkkiin. Tekisin mitä vaan.. että saisin vain olla Jungkookin syleilyssä.
Tunnen itseni turvatuksi.. kun tämä on lähellä.. niinkuin kukaan ei voisi satuttaa.
Täällä olen aivan yksin.. ilman ketään.
Haluan olla oman jätkäni kanssa.. enemmän kuin mitään.
Vanhempani eivät tule pitämään siitä että lintsasin tämän koulupäivän.
Mutta ei kiinnosta.. Jungkook tulee aina ekana. En olisi koskaan uskonut.. että meistä kahdesta tulisi mitään..
Kaivoin avaimet taskusta.. ja avasin koti oven. Vanhempani istuivat keittiössä.
"Missäs sitä nuori mies ollaan oltu?"äitini valitti ja pyöräytin silmiä.
"Autoin mun po.. parasta kaveria..."hymähdin ja tämä kurtisti kulmaansa.
"Joo kyllä mulla on kavereita.."tuhahdin ja menin yläkertaan.
Laitoin oven hiljaa kiinni. Istuin sängylleni.. josta lakanat olivat puoliksi irti. Meidän pienen session jälkeen.
En ihmettelisi vaikka seinässä olisi jäljet.
Katselin puolta jossa nuorempi nukkui. Toivon että pääsisin mahdollisimman nopeasti takaisin.
Tuijottelin hiljaisuudessa käsiäni. Halusin itkeä. Mutta estelin itseäni.
Pysyn vahvana.. ei Jungkook itke.. niinkuin en minäkään.
En oikeasti ole mikään itkupilli.. mutta viime aikainen stressi.. on saanut hermot aika kireälle.
Nousin ylös ja vaihdoin itselleni yö vaatteet. Pelkkä musta pitkä t-paita.
Kävin vielä vessassa ja kömmin sänkyyni. Tuntui tyhjältä. Pari sängyssäni oleva paikka on tyhjänä..
Se kuului.. vain ja ainoastaan Jungkookille.
-
(Aamu)
Heräsin herätys kellooni ja laitoin sen pois päältä.Nousin vaivalloisesti istumaan sänkyni reunaan ja hieroin unisena silmiäni.
En saanut yöllä hirveän hyvin unta. Halasin koko yön tyynyä.. varmaan henkisesti pidin sitä Jungkookkina.
Sain vihdoin nostettua itseni seisomaan ja menin suoraan vessaan.
Tein mitä normaalistikkin vessassa tehdään. Pesin naamani ja kävin aamu suihkussa.
Suoristin mustat hieman yli pitkät hiukseni.
Pidin niistä.. ikävöin niitä jo vähän.
Saatuani aamutoimet tehtyä.. menin pukemaan vaatteeni.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...