Taen nk
Heräsin aivan jäätävään pamaukseen alakerrasta.Mumisin jotain itsekseni ja nousin sängyn reunalle istumaan.
Vanhemmat eivät sitten ikinä kunnioita lapsiensa unen tarvetta.
Nousin sängyltä ja vaihdoin vaatteeni.
Menin vessaan tekemään aamutoimet ja kävelin rappuset alas syömään.
Nappasin nopeasti omenan mutta äitini otti kädestäni kiinni.. ja katsoi minua tuimalla katseella.
"Sinä syöt.. kunnolla..."tuo hymähti ja pyöräytin silmiäni.
Irrotin tämän käden omastani ja istuin pöytään kädet puuskassa.
"Olen ihan sen ikäinen että osaan huolehtia itsestäni.."hymyilin vittuuntuneena.
"Ei kyllä siltä vaikuta.. olet ihan pelkkää luuta.. tarvitset sitä massaa.. niinkuin sillä ystävällesi.. mikäs hänen nimensä oli ju..."isäni saarnasi.
"Jungkook.."täydensin ja tämä hymähti.
"Juuri hän.. komea nuori mies.. varmasti myös paljon vientiä.."isäni hymyili ja katsoin tätä ilmeettömänä.
"Voisitte joku kerta vaikka treenata yhdessä."äiti liittyi.
"Me treenataan jo yhdessä vähän muulla tavalla.."mumisin hiljaa.
"Mitä sanoit?"isäni kysyi ja kurtisti kulmaansa.
"EN MITÄÄN!"hätäisesti yskäisin.
Äitini työnsi eteeni sitä samaa liisteriä.. nostin kulmaani ja tein tahallisen oksennus refleksin.
"Käytöstavat.. en usko että ystäväsi ovat tuollasia heidän vanhemmilleen.."äitini tuhahti vihaisena.
"Niitten vanhemmat varmaan oikeasti välittää niistä.."sanoin suoraan ja nousin ylös.
En jää kuuntelemaan tuota paskaa enää hetkeksikään. Hain reppuni ja painuin helvettiin talosta.
Kävelin kerrankin ihan hyvillä mielin kouluun.
-
Näin jo koulun edessäni.. astuin pääovista sisään ja etsin katseellani Lisaa.
Menin lokerolleni ja kaivelin seuraavan tunnin kirjoja.
"Daaamn.. parhain näky tänään.."kuului vierestäni ja käännyin.
"Yeonjun.."naurahdin ja tämä nojasi seinää vasten.
Jatkoin hommiani mutta tuo edelleen tuijotti minua.
"Mitä?"kysyin huvittuneena ja nostin kulmaani.
BẠN ĐANG ĐỌC
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...