(Unohda)

483 27 66
                                    

Taen nk
"Tuu mennään istuu.. munkin pitäisi kertoa sulle jotain.."sanoin jungkookille ja tämä nyökkäsi.

Otin tämän kädestä kiinni ja vein penkeille. Jungkook katsoi itkuisena maata.

"Selitä.."mumisin ja nostin kulmaani. Nuorempi aloitti taas itkemisen.

Mikä ihme sillä on? Eihän se normaalisti ole tuollainen..

En saanut mitään vastausta.. tämä vain näytti siltä että nukahtaa.. kellohan oli jo jotain 7.00.

"Tuu meille lepää.. ja selvittämään pääsi.."sanoin ja nostin tämän seisomaan.

"Mmut ssun vvanhennat o-on kotona."tämä mumisi ja pudistin päätäni.

"Ei ne oo.. lähti jo varmasti töihin.. ja tulee vasta illalla... voit olla meillä kaikessa rauhassa.."sanoin ja hymyilin tälle.

"E-en ansaitse ssua.."nuorempi itki ja halasin tätä.

"Kookie... bby.. älä kiltti itke.. mua sattuu kattoo.. sulla ei oo hätää.."sanoin ja lähdin kävelemään hitain askelin kotia päin.

-

Se oli pitkä matka.. pääsimme kumminkin kotiin asti.

Nuorempi suunnilleen kaatui sängylleni.

"Kook... sä .."olin sanomassa mutta tämä oli ehtinyt jo nukahtaa.

Söpö.. raukka..

Laitoin peiton tämän viereen ja menin itsekkin nukkumaan. Kiedoin käteni tämän ympärille.

-
Skip 5h

Heräsin kun tanie hyppäsi päälleni.. nauraen nostin tämän paremmin syliini.

Vieressäni oleva nukkui vieläkin sikeästi.. en tiedä miksi.. mutta vähän pelottaa mitä se on touhuillut.

Mutta arvostan kumminkin sitä faktaa että tämä heti kertoi minulle.

Ainakaan välillämme ei ole salai... tai no Mhm.

Rauhallisesti silitin tämän poskea peukalollani. Nuorempi hieman raotti silmiään.

"No onko se enää edes huomenta.."naurahdin ja halasin tätä.

Tämä hieroi unisena silmiään ja halasi takaisin.

"Ai vittu mun pää..."tämä valitti ja avasi silmänsä kokonaan.

Nousin ylös ja menin alakertaan hakemaan tälle särkylääkkeen ja vettä.

Menin takaisin ja ojensin nuoremmalle.

"Kiitos.."jungkook mumisi ja hymähdin tälle.

Tuo laittoi tyhjän lasinsa pöydälle.

En jaksanut odottaa enään..

"Vastauksia.. ja selityksiä kiitos.."sanoin ja siirsin hieman ärtyneen katseeni tämän silmiin.

Kooki vain huokaisi. "Niin eli siis.. mä menin bileisiin ja join siellä sitten joittenkin tyyppien kanssa.. mä saatoin myös polttaa samalla.. menin vessaan ja se muija tuli ahdistelemaan.. mulla oli jo silloin vähän vaikeat paikat.. sitten se alko suutelee mua ja ajattelin sua joten mä myönnyin mukaan.. vein sen yläkertaan ja ehin nuolla sitä vähän.. kun muistin kaiken mitä oon tehny sulle.. irtauduin heti.. se yritti vielä saada mun munaa sen suuhun.. mutta mä kieltäydyin ja lähdin helvettiin sieltä.. sitten omatunto kolkutti ja soitin sulle.."tämä sanoi häveten ja siirsi katseensa käsiinsä.

En saanut sanoja suusta.. mitä helvettiä minun pitäisi ajatella.

"Tae?"jungkook kysyi mutta pysyin hiljaa.

Taekook on topWhere stories live. Discover now