Taen nk
Jungkook oli ollu vankilassa vasta viikon mutta ikävöin häntä silti. Vaikka poika osasi olla mikäkin kusipää..... viimeiseltä tapaamiselta minulla oli kumminkin vain jääneet mieleen jungkookin sanat. "No mitä luulet tottakai mä tykkään!Tässä ei vaan hirveästi multa kysellä!"jungkook oli sanonut melkee itku silmässä. Mitäköhän se meinasi. Ajatukseni keskeytyy kun yoongi kävelee luokseni. "Tae.."-hän sanoo hieman epävarmasti. "mhm"-vastaan nostaen kulmaani. "Kuten tiiät mä kuulun aika vaarallisiin jengeihin"-poika sanoo epävarmasti. "Joo no tässä on tullu vähän vaikeamman kautta se selvitettyä."-tuhahdin vähän äkäisesti. "Joo oon pahoillani.. mutta olisiko mitää jos liittyisit meihin."-yoongi kysyy tarkkaillen olemustani."niin että mitä että?!"-vastaan silmät yhtä suurena kuin lautaset. "Jengi suojelis sua plus olisit perillä mitä tapahtuu koko ajan"-yoongi sanoo ehkä hieman helpottuneena. "Ei meijän muuta tarvii ku tutustuttaa sut kaikkiin ja tatuoida jengin merkki sun solisluun päälle."-tämä sanoo hymyillen. "No en mä nyt tiiä oikeen...."-sanon hieman epävarmasti. "Se tatuointi suojelee sua myös tuollaisilta huoralta..."yoongi sanoo vakavasti. "Noh kai se käy"-sanon arasti. "Hienoa"-yoongi sanoo suorastaan hyppien. "Laitan kaikki illalle, pue parasta."-tämä sanoo ja lähtee yläkertaan. Mihin helvettiin olin oikein lähtenyt mukaan.Skip iltaan
Olin saanut vaatteet päälleni (hui saatana miten kuuma uhah) (Tael on mustat hiukset!)Ei helvetti. En halunnut myöntää itselleni,mutta minua pelotti aivan vitusti. Olikohan tämä ollut hyvä idea. "Tae!! Tule"-yoongi huutaa alakerrasta. Kävelen portaat alas ja näen joonien puhuvan jotain yoongille. "Tulithan sä"-yoongi sanoo huvittuneena. "Mm"-vastaan ja kävelen heidän luokseen. "Ootko tae nyt varma et haluut tätä?"-joonie kysyy vakavissaan. "Enköhän"-vastaan ja kävelen heidän ohitseen autolle.
Skip automatka
Joon ajoi jonkun pimeän tien reunaan. Päästyämme ulos autosta tuntui siltä että voisin kuolla. Joon ottaa olkapäästäni kiinni. "Älä huoli, muakin jännitti."-tämä sanoo söpösti hymyillen paljastaen hymy kuoppansa. En voinut muuta kuin hymyillä takaisin. "Pääset samalla ensimmäiseen kokoukseen"-yoongi naurahtaa. Päästyämme sisälle pimeään mutta semi isoon huoneistoon aloin erottamaan ihmisiä. Luoksemme käveli erittäin tutun näköinen mies. "Hei tae pitkästä aikaa"-sanoo tämä niin tutun näköinen henkilö. Hetkonen se oli Jin! "Jin? Mitä sä täällä?!"-kysyn hieman järkyttyneesti. "Joo mä toimin koulun terveyden hoitajana, saadakseni lisätietoja muista jengiläisistä."-tämä nauraa. "Ahaa"-sanon itsekkin vähän huvittuneena. "Suga kaikki on valmista!"-kuuluu huuto perältä. "Suga?"-kysyn hieman mietteliäänä. "Joo minä"-yoongi vastaa. "Kun ollaan täällä meillä kaikilla on eri nimet"-suga vastaa. Poika ottaa minua kädestä ja vie tuolille jonka edessä istuu ainakin 15 muuta. "Esittele itsesi"-joon sanoo. "Oon siis Kim taehyung sugan serkku."-vastaan hieman jännittyneesti. "Miten sua kutsutaan"-joku huutaa. "Oon teille V"-vastaan hymähtäen. He selittivät minulle sääntöjään varmaan tunnin. Lopuksi solisluuni päälle tatuotiin pieni kyykäärme. "Noni V mene tonne kuuntelemaan kokousta."-suga sanoo ylpeänä. "No niin, kaikki te tiedätte että jeon on lusimassa?joten luulisi heidän jenginsä olevan hukassa. Mutta ei. Jk:n paikan on ottanut väliaikaisesti joku muu. Joku aivan tuntematon. Tämän hetkisestä johtajasta ei ole minkäänlaisia tietoja. Joten selvittäkää hänet mahdollisimman pian."-suga sanoo vakavana.
"Mitä haluut et tehdään sille kun se löytyy?"-joon kysyy. "Mitä vaan hakkaatte tiedot siitä, kidutatte ihan sama"-suga hymyilee. Katsoin kaikkia vähän hämmentyneesti. "Miks just jk:n jengi?"-kysyn hieman ujosti. "Pitkä tarina.. sanotaanko ettei niistä oo koskaan ollut mitään muuta kuin harmia"-suga kertoo huvittuneena. "Plus se jeon on kyllä yks isoin kusipää"-joku lisää. "No siitä olen samaa mieltä"-naurahdan. "Onneks se ei oo tulossa hetkeen"-jin hymyilee ja repeää nauruun. "Mistä se ees joutu ongelmii?"- taas joku kysyy. "se pasko vähän äijiä"- kaikki nauravat yhteen ääneen. "Se mitä jk teki joutuakseen sinne oli oikein.."-suga sanoo vakavasti. "Boss tehää kaikkemme et löydetään se "-joon sanoo ja nousee paikaltaan. "Hyvä"-tämä kokous oli tässä"-suga sanoo ja nousee itsekkin. Juuri kun olin astumassa ovesta ulos tunnen käden olkapäälläni. "Moi V, oon JB. Tervetuloa."-kiltti ääni sanoo takaapäin. Käännyn ja näen minua aika paljon pidemmän ja luultavasti vanhemman pojan. "kiitos"-vastaan ystävällisesti. "V mennäää"-joon huutaa. "Nähdään joskus"-JB sanoo ja lähtee. Ihan mukavia tyyppejä. Istuttuani taas autoon päästän ison huokauksen. "Tae? Mistä keksit nimen V?-joon kysyy. "No vittu on mun lempi sana ja vitutti siihe mallii et päätin ottaa mun lempi sanan ekan kirjaimen."-sanon naurahtaen. "No lol"-yoongi nauraa. "No ei vaa, jostain tuli mieleen. Ajattelin sen ainakin olevan helppo."-sanon lopetettua nauramisen. "Meijän tosissaan pitää selvittää kuka on jeonin paikalla nytten. Se voi perjaatteesss olla kuka vain"-sanon vetäen käden hiuksieni läpi. "Kyl"-joon vastaa ja kohottaa kulmaansa. "Tae sitten kun se tulee takaisin... pysy siitä kaukana."-yoongi sanoo vakavan kuuloisena. "Parempi olis jos se ei tietäisi sun olevan V"-joon sanoo kääntäen päänsä yoongiin. "Jeon on vaarallinen.."-joon lisää vielä. "Se on päästää vajaa"-yoongi nauraa. En aijo valehdella. En tykännyt tavasta jolla he haukkuivat kookieta. Hän oli kumminkin pelastanut minut. "Eiköhän tämä riitä"-tuhahdin ja käänsin katseeni jalkoihin. "Tae.. tykkäätkö sä siitä?..."-yoongi kysyy yllättäen. "EN"-vastaan salaman nopeasti. "Hyvä"-yoongi sanoo ja kääntää katseensa joonieen.Saavuimme vihdoin kotiin ja olin niin uupunut jostain syystä. Päätin mennä suihkuun heti ensimmäisenä. Astuin vessan peilin eteen ja otin paitani pois. Katselin kyykäärmettä solisluullani. Pidin tatuoinnista. Pidin myös jengiläisistä. Ehkei tämä ollut niin huono valinta. Otan loputkin vaatteeni pois ja astun suihkun eteen. Laitan suihkun päälle. Tunnen kuinka lämmin vesi valuu ihoani pitkin. Laitan silmät kiinni. Jostain syystä alan ajattelemaan jungkookkia. Pojan söpöjä silmiä, ihanaa hymyä. Meidän niin sanottua kiihkeää hetkeä,jonka yoongi oli tullut pilaamaan. Naurahdin ajatukselle yoongin ilmeestä. Tietenkin päässäni alkoi liikkumaan huonot muistot. Hakkaamiset, se kuinka kook oli haukkunut ja ahdistellut... havahdan ajatuksistani kun kuulen yoongin huutavan ovella. "Tae jumalauta oot ollu siellä kohta tunnin! Mä kusen housuun!!" En voinut muuta kuin nauraa. "Joo joo kyl mä tuun"-sanon huvittuneena. Suljen suihkun ja laitan pyyhkeen lantiolleni. Avaan vessan oven. En ehtinyt edes kissaa sanoa kun yoongi jo juoksikin sinne, pamauttaen oven kiinni. Kävelin huoneeseeni ja laitoin oven kiinni. Katsoin itselleni vaatekaapista puhtaat yö vaatteet. Katsoin itseäni myös peilistä. Fritsut olivat jo hävinneet. Mustelmia ei melkeen enään edes huomannut. Hyvä niin. Treenaaminen tekisi myös ihan hyvää. Nauran itsekseni. Otan puhelimeni käteen ja selailen sosiaaliset mediani läpi. Laitan puhelin pöydälle ja nukahdan heti.
————————————————————————
En lukenu läpi toivottavasti ei ollu paljoo virheitä. Ensi luku tulee olee parempi words:1018
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...