(Ongelmia)

800 35 146
                                    

🔞SMUT VAROITUS🔞
————————————————————————
Taen nk
Tunnen kuinka joku kiertää kätensä ympärilleni ja laittaa kätensä suuni eteen.

Automaattisesti alan panikoida ja riuhtoutua irti.

Käsi irtoaa suultani. Olin huutamassa kunnes pitkä sormi tulee huulieni päälle. Päätin olla hiljaa.

Tämä henkilö tulee lähemmäksi.

"Jos päästän irti... älä huuda.."-tämä sanoo ja nyökkään vain vastaukseksi.

Tuntematon tyyppi päästää irti ja kun käännyn tajuan kuka se oli.

"JUNGKOOK?!"-kiljahdan ja tämä näyttää sormellaan minua olemaan hiljaa.

"Miks sä oot täällä? Miten sä? Tai m..."-änkytän kunnes hiljanen tämän lähentyessä minua.

Nuorempi painaa minut tämän ja seinän väliin.

"Mitä sä?"-olen sanomassa kunnes tämä hiljentää minut.

Nuorempi silittää poskeani sormellaan.

"Lopeta olemasta noin kuuma!"-tämä naurahtaa ja nostaa minut syliinsä.

"M-mä en ymmärrä?"-änkytän ja katson tätä silmiin.

"Eihän täällä näe vittuakaan?"-tämä valittaa ja heittää minut sängylle.

Nuorempi laittaa yövalon päälle.

Tämä kapuaa päälleni ja istuu lantioni päälle.

"Jungkook.... mitä sä teet?"-kysyn arasti. "Panen sua"-tämä naurahtaa ja suutelee huuliani.

Nuorempi alkaa siirtyä huulista kaulalleni. Päästän pieniä ääniä. Työnnän jungkookin pois päältäni.

"Yoongi kuulee..."-sanon ja olen nousemassa kunnes tämä työntää minut takaisin.

"Eihän se haittaa... ole vain hiljaa..."-tämä virnistää ja tulee takaisin päälleni.

Nuorempi vetää paitani pois ja tämän kädet seikkailevat kropallani.

Tämän koskiessa mustelmaan irvistän hieman.

Tila housuissani alkoi vähenemään. Jungkook vain virnistää ja puree alahuultaan.

Tämä laittaa kätensä kasvoilleni ja suutelee minua niin vitun intohimoisesti että olisin voinut kuolla.

Vastaan tietenkin takaisin.

Nuorempi irtautuu ottamaan henkeä ja hyökkää takaisin kaulaani.

Jungkookin kädet liikkuvat edes takaisin lantiollani.

Nuorempi alkaa tekemään fritsuja kaulaani. Se jopa yllättävästi sattui. "Ah~"-älähdän kivusta ja tunnen jungkookin virneen.

Tänä näykkäisee kaulaani joka saa minut hulluksi. "Kookih...ngh~"-vaikerran ja laitan käteni jungkookin kaulan ympärille.

Tartun nuoremman paidasta ja vedän sen pois.

Naamalleni nousee pieni virne. Työnnän kookin pois päältäni. Tämä katsoo minua hämillään kunnes vedän jalkani tämän yli.

Katson allani makaavaa poikaa ja isken tälle silmää.

"Oho...."tämä sanoo omahyväinen ilme naamallaan.

"Oot ollu tuhma poika.... tiikeri kouluttaa nyt pupunsa..."-sanon virnistellen.

"Ah~ hyung...tuhoo mut...."-tämä sanoo ja siirtää kätensä lantiolleni.

Taekook on topWhere stories live. Discover now