(Miks?)

566 32 60
                                    


Henkilöön bby😘 ei saatu yhteyttä

Jungkookin nk
Tuo oli varmaan viides kerta kun soitin taelle.. miksiköhän tämä ei vastaa..

Teinkö jotain... en tietääkseni?

                                  Bby😘

              Tae?? Miks et vastaa? Oonko tehnyt jotain?? Bby😩😩! Hei ihan oikeesti.onks sul kaikki hyvin? Vastaa kun näät.. rakastan sua💜

-

Alan kohta oikeasti panikoida. Mitä olen tehnyt?!

Okei Jungkook.. rauhoitu. On vaan myöhä tae meni tyyliin nukkumaan.

Mikä minua vaivaa?! Olenko tosiaan noin huomion kipeä... ei jumalauta..

Kasvata munat...

-

Skip 2 viikkoa (😭)

Tilanne taen kanssa ei ollut muuttunut.. tämä käyttäytyi niin oudosti..

Hän ei suostunut videopuheluihin ja yritin saada tätä näkemään..

Mutta ei mitään? Mikä sillä on... haluan selvittää asian.

-

Taen nk

Olen kauhea... Jungkook oli jo monta viikkoa yrittänyt tavoitella.... miksi en vastannut..

En vastannut videopuheluihin enkä tavallisiin.. mutta viesteihin kyllä.

Tuntui aivan paskalta... mutta koulussa kaikki meni päin helvettiä.

Joka vitun välitunti minua joko ahdisteltiin tai hakattiin.

En valehtele kun sanon että kroppani näyttää nyrkkeily säkiltä.. mutta sitähän se ilmeisesti on.

Koko vyötärö alue ja kaulani on ihan fritsujen peitossa.. vaikka kuinka yritän niitä saada peitettyä mikään ei onnistu..

Ne ovat tumman punaisia ja sattuvat aika kivasti.

Onhan naamani ihan vitun ruvilla.. jopa jaloissani oli niitä saatanan verenpurkaantumia..

Joo älkää kysykö.. mitä vittua oikeasti haluan täältä äkkiä pois.

Minä koko ihminen olin perjaatteessa pelkkiä fritsuja ja mustelmia.

En tiedä miksi en KENELLEKKÄÄN kertonut...

Pelkään vain mitä jungkook tekee jos saa tietää.. siitä jätkästä ei koskaan tiedä.

Eikä mulla ole varaa menettää sitä.

Vanhempani eivät olleet edes kiinnittäneet huomiota... huorat....

Joka kerta kun katsoin peiliin halusin oksentaa... inhosin näkemääni. Eli itseäni.

Nousin sängystä ja laitoin nopeasti jotain päälleni.

Taekook on topWhere stories live. Discover now