Jungkookin nk
Kävelin pimeää polkua pitkin puistoon jossa minun jiminin ja hobin oli tarkoitus nähdä.
Onnekseni hobi olikin jo siellä. Naurahdan ajatukselle että jimin oli TAAS myöhässä.
Niinkuin aina. Joka kerta. Kävelen hobin luokse ja vedän tämän äijä haliin.
"Perkele halailette sitte ilman mua"-kuuluu tutun jimpan ääni. "Oo ens kerralla ajoissa"-hobi naurahtaa ja vetää tämän mukaan.
Halaamme hetken toisiamme kunnes irtaannumme. "Lähetään jo"-jimppa sanoo näyttäen kieltä.
"Oot yks munapää"-naurahdan tälle. "Säpäs"-tämä tuhahtaa. "Joojoo saatana molemmat ootte tommosia kyrpäkalleja, mennääään"-hobi sanoo
(BILEISSÄ)
Vihdoin olimme namjoonin talolla. Koputan hellästi oveen ja yllätys yllätys tae avaa oven....
Tämä hymähtää söpösti ja päästää meidät sisään. Kunnon enkeli..........
(Mustat hiukset!)Täytyy myöntää... hui helvetti kuinka kuuma! En voinut muuta kuin tuijottaa.
Tuijotukseni loppuu lyhyeen kun tunnen käden olkapäälläni. "Mitä jk"-sanoo selkeä namjoonin ääni.
"Mitäs täs"-sanon nostaen kulmaani. "Kalja kelpais"-sanon huvittuneena. "Ota keittiöstä"-tämä naurahtaa.
Kävelen keittiöön. Yllätyin kun näen taen kalja kädessään. Vanhempi katsoi minua viattomilta silmillään. Käännän katseeni samalla pyörittäen silmiäni.
Otan kaljan käteeni. Ykkösellä alas. Eikö se niin mene?
Skip 2h
Olin juonut aika huolella. Vaeltelin ympäri namjoonin kämppää melkein kaatuen bilettäviin nuoriin. Silmiini osuu tae puhumassa samalle pojalle kuin aijemmin.
Kateus iski. Päätin vähän leikkiä taella. Nappasin väkijoukosta yhden jengiini kuuluvan.
"Leiki mukana"-kuiskasin tämän korvaan. Poika vain nyökkäsi.
Työnsin poikaa seinään päin ja suutelin tätä. Kieleni seikkaili kunnolla tämän kurkussa.
Näin sivusilmällä taen tuijotuksen.....
Taen nk
Katsoin järkyttyneenä jungkookkia joka nuoli jonkun pojan kanssa. Päästän huuliltani surullisen huokauksen. "Mikä on tae?"-JB kysyy hämillään. Käännän katsettani enemmän jungkookkia päin.
KAMU SEDANG MEMBACA
Taekook on top
Fiksi PenggemarMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...