(Horo)

709 35 155
                                    

Jungkookin nk
Katseeni kohdistuu laittoman hyvän näkoiseen vanhempaan.

Vittu! Miks sen pitää olla noin täydellinen, ja noi vaaleat hiukset!! HUHUH.

Tämän huomattua meidät hymy hyytyy. En kyllä ihmettele.

"Moi tae!"-jimin sanoo iloisesti. "Moi..."-tae vastaa hieman vaisusti.

Oli jo sanomattakin selvää että tätä ahdisti. Huomioni kohdistuu röökiin tämän kädessä.

En edes tiennyt että vanhempi polttaa. Sitä kyllä itsekkin tulin tekemään. Otin askin taskustani.

Sytytin röökini ja laitoin sen sormieni väliin. "Jeon miten kestät sitä hwasan porukkaa?"-jimin kysyy yhtäkkiä.

Huomaan taen selvästi kiinnittäneen huomiota. "No onhan ne aika kuumia.."-vastaan ja nostan nopean virneen huulilleni.

"Totta..mutta vitun huoria.."-hobi nauraa.

"Pitää paikkaansa.."-vastaan huokaisten.

"Ai nii sitä vitun liikuntaa..."-tae naurahtaa kuivasti. Yoongi, tae ja joon lähtivät jonnekkin.

Minä hobi ja jimin jäimme vielä. "Wow...toi oli outoa..?"-jimin sanoo huvittuneena.

"Älä muuta sano..."-hobi tuhahtaa.

"No mul alkaa tunti, nii mä meen."-sanon ja heitän hatsit maahan.

Kävelin tyhjiä käytäviä. Vihdoin sain olla rauhassa.  Avaan vessan oven ja menen peilin eteen. Oikaisen hieman hiuksiani.

Säpsähdin kun kuulin äänen takaani. "Väistä.."-kuuluu murahdus.

Katsoin taakseni ja komein näky koskaan. Tae piti paitaa kädessään, paljastaen tämän koko ylävartalon. HELVETTI MIKÄ NÄKY.

"Mitä sä tölläät?"-vanhempi kysyy ja nostaa kulmaansa. "En mä mitään töllää..."-sanon ja  nostan vittuuntuneen katseen naamalleni.

Vanhempi vetää syvään henkeä. "Väistä"-tämä sanoo uudestaan. Tämän käytös rupesi vituttamaan.

Tartun tätä ranteesta ja pamautan seinää päin.

"Ah~irrota!"-tae karjaisee, mutta tiukennan vain otettani.

"Älä puhu mulle noin.."-sanon ja nojaan lähemmäksi tätä.

"Horo....päästä saastaiset kätes musta....."-tae jatkaa.

"Haluuks päähäs?"-kysyn ja nostan vihaisen katseen naamalleni.

"Et sä mua lyö.."-tämä sanoo omahyväinen ilme naamallaan.

"Älä oo noin varma... hakkaan sut sekunnissa.

Vanhempi vain jatkaa vittuiluaan.

"Vitun säälittävä.."-tämä tuhahtaa. Silloin meni moti.

Hetken mielijohteesta lyön vanhempaa nyrkillä vatsaan.

Tämä älähtää kivusta ja nojaa päätään olkapäähäni.

"ah~vittu! Sul ei oo kaikki muumit laaksossa!"-tämä karjahtaa ja yrittää riuhtoutua otteestani.

"Pää kii.. vai haluatko uudestaan?"-kysyn vittuuntuneena.

Nojauduin vielä lähemmäksi ja huomasin ekaa kertaa pelon tämän silmillä.

Vanhempi laittaa kätensä kohtaan johon löin.

Siinä vaiheessa tajusin lopettaa. Päästin otteeni irti. Katson tätä suoraan suloisiin, mutta itkuisiin silmiin.

"Ant.."-olen sanomassa kunnes vanhempi keskeyttää. "Mikä vittu sua vaivaa!!"-tämä huutaa ja pyyhkäisee kyyneleet silmiltään.

Taekook on topWhere stories live. Discover now