Jungkookin nk
Jimin ja hobi olivat vieneet minut kotiin. Olin edelleen vihainen mutta rauhoittunut.
"Jungkook MITÄ HELVETTIÄ toi aikaisempi oli?!"-jimin kysyy järkyttyneenä.
"Se ansaitsi sen"-sanon vittuuntuneena. "Mitä se teki?"-hobi kysyy hämmentyneesti.
"en halua puhua asiasta..."-sanon huokaisten syvään. "Saat kyllä luvan puhua!"-jimin sanoo päättäväisenä.
"ANTAKAA MUN VAA OLLA!"-tiuskaisen ja lukittaudun huoneeseeni.
Kuulen kuinka ovi käy. Pätkä ja aurinko olivat lähteneet.
Taen nk
Autoin hakatun pojan maasta. Miksi jungkook oli suuttunut?
"Ootko kunnossa?"-kysyn vanhemmalta hädissäni. "Enköhän mä selvii"-tämä tuhahtaa.
"Miks se ees tai siis..."-sanon änkyttäen. "Se suuttu siitä eilisestä... kävi oikein päälle"-tämä sanoo vihaisesti.
"Senkö takii vaa?"-kysyn hieman epäröiden. Ei jungkook tuollaisen takia.......
"Kyl vitun horo saa päähänsä vielä"-vanhempi nauraa. "Eiks olis parempi vaan antaa sen olla"-kysyn vähän hämilläni.
"Jonkun pitää näyttää sille kakaralle ettei se omista maailmaa..."-tämä sanoo kuivasti nauraen.
"Eikä sua..."-tämä lisää. Katson vanhempaa hämilläni.
"Jos niin sanot...."-hymähdän vain vastaukseksi.
Vien JB:n kotiin lepäämään.
Kävellessäni yoongille mietin asiota. Oliko jungkook tosiaan suuttunut yhdestä suudelmasta niin paljon....
En osaa lukea sitä jätkää sitten yhtään. Kusipää? Pehmo? Molempia?
Erikoinen tapaus. Jungkook oli luonteeltaan hieman ulospäin suuntautuva. Ei hirveän avautuva persoona. Tällä oli selvästi vihan hallinta ongelmia....
Osasi tämä myös olla ihana. Olin päässyt myös näkemään herkempää puolta nuoremmasta.
Avasin koti oveni. Yoongi heti ovella.
"Tae ooks kunnossa?!"-tämä kysyy hätääntyneenä. "Joo?"-vastaan naurahtaen.
"JB soitti.... älä huoli me pidetään huoli siitä jungkookista."-tämä sanoo virnistäen.
"Yoongs..... en usko että se käy kenenkään kimppuun ilman syytä?"-sanon huokaisten.
"Se oli vaan kateellinen... sulle ja JB:lle"-vanhempi sanoo virnistäen.
"Miks toi ilme?"-kysyn hämmentyneenä. "Onks teil juttuu?"-tämä kysyy ahdistavan innoissaan.
"Ei... i mean se tykkää musta mut mä en siitä..."-vastaan hermostuneena.
Yoongin ilme muuttuu oudoksi. "Eli sä et tykkää siitä?"-tämä kysyy nostaen kulmiaan.
"Niih..."-vastaan epävarmana.
Kävelen suoraan omaan huoneeseeni yoongin ohi.
Vanhemman kysely oli outoa....
Päätin kumminkin sivuuttaa aikaisemman tyysti.
Vaihdoin yö vaatteet ja menin suoraan nukkumaan
/AAMU/
Heräsin aamulla yoongin joka aamuiseen kolisteluun. Eihän se osaa olla sitten hiljaa.
Naurahdan hieman itsekseni.
ESTÁS LEYENDO
Taekook on top
FanficMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...