Taen nk
"Ooks okei?"- kuului vierestäni. Hitaasti siirsin katsettani kysyjää päin.Minua hieman nuoremman näkoinen tyttö seisoi edessäni. Tämä kyykistyi tasolleni.
"Enköhän mä pärjää.."-sanoin yllättävän matalalla äänellä ja yritin nousta ylös.
Horjahdin vähän mutta tämä tyttö otti minusta otteen.
"Hupsista... anna autan.."-tämä sanoi hymyillen. Nyökkäsin vain suostumukseksi.
"Oon muuten Lisa.. entäs sä?"-tämä kysyi ja auttoi minut istumaan koulun penkille.
"Taehyung.."-sanoin ja vilautin pienesti hammas hymyäni.
"Wait.. Kim taehyung?"-nuorempi toisti nostaen kulmaansa. Nyökkäsin hämmentyneenä.
"Yaas.. eli sä oot mun naapuri..?"-Lisa naurahti kiusaantuneena.
Katsoin tätä vain sanomatta mitään.
Tämä on siis tyttö johon vanhempani haluavat minun tutustuvan..?
"Aa.. joo oon kuullu susta.."-vaikersin ja siirsin katseen käsiini.
"Mitä sulle kävi?"-Lisa kysyy vaihtaen onneksi aihetta.
"Mua ahdisteltiin.. puolustauduin niin sain turpaani.."-mumisin häpeissäni.
Tottahan se oli.... olen puollustus kyvytön.
"Kauheeta... oletan ettei ollut eka kerta?"-tämä totesi hieman arasti.
"Ei ollut ei.."-sanoin ja katselin ympärilleni.
Vanhempani raiskaavat minut kysymyksillään kun sain taas luvattoman poissa olon.
"Meil ei oo ketää himas..jos haluut tulla nii voin puhdistaa vaikka sun haavoja.. ja ei olis pitkä matka himaan.."-Lisa kysyi ystävällisesti.
Mietin hetken.. tämä ei ainakaan vaikuttanut ämmältä joka haluaa päästä lakanoihin.
Joten nyökkäsin..
Lisa auttoi minua ylös.. jos siis en jo selittänyt sain tietenkin lyöntejä ympäri vatsaani.. ne sattuivat mutta aivan sama...
Hiljalleen rupesimme kävelemään tämän kotia päin.
Juttelimme jotain matkalla.. pidin Lisasta.. hyvä tyyppi.. ei yhtään tyrkky.. niinkuin kaikki muut muijat..
-
Pääsimme vihdoin näille.. istuin vessan kannen päälle ja Lisa rupesi kaiken maailman aineilla puhdistamaan haavojani.
Huomasin tuon tuijotuksen kädessäni.. odottelin vain milloin tämä kehtaisi kysyä..
"Tae.? Mitä sun kädelle kävi?"-tuo kysyi arastellen.
"En tykkää puhua asiasta.. mutta siihen tuli sellainen syvä viilto.. en kumminkaan tehny sitä itse.."-vastasin suoraan.
Nuorempi näytti yllättyneeltä.
Tämä nyökkäsi ja jatkoi.
Kuulimme kuinka ulko ovi kävi.. ja tämän vanhemmat tulivat sisään..
Lisaa ei näyttänyt kumminkaan kiinnostavan.. joten en itsekkään huomioinut näitä.
"Kuka sinulla on täällä?"-kuuluu vessan ovelta. Käännyin ja noin keski-ikäinen nainen nojasi oven karmiin.
"Olen Kim Taehyung tosta naapurista.."-sanoin hymyillen. Naisen ilme heti kirkastui.
"Ai.. no tervetuloa.."-Lisan äiti hymähti ja lähti äkkiä keittiöön.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...