(Omaa tilaa)

751 39 85
                                    

                  🔞 jotain sinne päin🔞
————————————————————————
Taen nk
Katsoin silmät pyöreänä nuorempaa joka nyt seisoi ilman vaatteita vieressäni.

Nielaisin kuuluvasti. Tämä vain naurahti. "Oonks mä noin pelottava"-jungkook sanoo huvittuneena ja kääntää katseensa kroppaani.

"Et.."-sanon ja peitän kehoani käsilläni. "Höh sä peität mun näkymät"-nuorempi sanoo virneellä.

Olin edelleen varmaan kirkkaan punainen.  "Rentoudu ei tää oo eka kerta"-poika sanoo huvittuneena. Huokaisen hieman mutta siirryn lähemmäksi.

Olin jo niin lähellä että tunsin jungkookin ihon omaani vasten. 

"Kui mä oon jo himas? Ja vielä isompi kysymys kui säki oot täällä?-tämä kysyy hämmentynyt hymy huulillaan.

"Sul meni tunteisiin.. ja toin sut tänne ku olit nii kännissä. Et halunnu et lähen"-sanon varovaisesti. En halunnut suututtaa nuorempaa.

"Jaa okei"-tämä sanoo hymyillen aivan ihanan suloista hymyä.

"Söpö"-sanon vahingossa ääneen. Kook katsoo minua nostaen kulmaansa. Ilme kumminkin heti pehmeni.

"Ooks mä susta vai söpö"-tämä sanoo huvittuneena. "Oot kun nukut ja hymyilet.. näytät ihan pupulta"-sanon omahyväinen ilme naamallani.

"Vai että sillee.. äijä tuijottaa kun nukun. "Oli pakko kun nojasit muhun"-sanon ihan kiusaksi.

Tämä vain naurahtaa söpösti. Kook oli selvästi päissään vieläkin mutta käyttäytyi rauhallisesti.

Laitan suihkun pois päältä  ja astun pois. Tämä tarraa lantiostani kiinni.

"Sähän oot hellyyden kipee"-naurahdan tälle. Ja tuijotan kookieta silmiin.

"Vaan sulle"-nuorempi sanoo virneellä. Nostan ujon hymyn huulilleni. "Oothan säki aika söppänä"-tämä sanoo huvittuneena.

Katson tätä vain ujosti. Miksi tykkään kännisestä kookista enemmän. Hän oli paljon rauhallisempi, avonaisempi ja en pelännyt sitä milloin se hakkaisi mut..

Katsomme pitkään toisiamme hiljaa silmiin kunnes nuorempi rikkoo hiljaisuuden. 

"Tää on paska idea"-tämä sanoo huokaisten. Nostan kulmaani kysyvästi. Tämä painaa minut suudelmaan.

Ei sellaiseen normaalin jungkookin väkivaltaiseen nuolemiseen vaan herkkään.

Jungkookin herkkyys oli söpöä.

Vetäydyn ottamaan henkeä. "Voisit näyttää tätä puolta susta enemmän"-sanon katsoen tämän reaktiota.

Tämä vain nostaa harteitaan. "Enpä taida"-tämä sanoo kyllästyneen kuuloisena. Tämä irrottaa otteensä ja laittaa pyyhkeen päälle.

Pojan  hetken kaiveltua kaappiaan, heittää hän minullekkin oman.

Tämä lähtee vessasta mitään sanomatta. Upeaa nyt sanoin jotain mikä meni tunteisiin.

Juoksen tämän perään ja tarraan nuoremman kädestä kiinni.

Tämä katsoo minua hieman ärtyneenä. "A-anteeks...."-sanon siirtäen katseeni maahan.

Jungkook huokaisee ja vetää minut lähemmäksi.

"Et sä mitään tehny...."-nuorempi sanoo hetken päästä. "Paitsi vieny mun sydämmen"-tämä sanoo nauraen.

Katsoin poikaa silmät pyöreinä. Mitä? Kuulinko oikein?! Ei se just....

Jungkook lähtee omaa huonettaan päin. Jään vain tuijottamaan eteenpäin.

Taekook on topWhere stories live. Discover now