(Kaipuu)

594 32 53
                                    

(OON BACK BITCH)
________________________________

jungkookin nk
Katselin kun tae hymyili viimeisen kerran ja astui junaan.

Koko vitun suojamuuriini halkesi. Rupesin itkemään. Ensin äitini ja sitten Tae... kaikki katoavat luotani.

"Voi jungkook kaikki on hyvin..."-Jin sanoi hädissään ja halasi minua...

"näät sen vielä...."-yoongi mumisi ja nosti kasvoilleen pienen hymyn.

Arvostin kuinka tämä yritti olla tukeva. Yoongi oli samanlainen... ei niin avoin tunteistaan..

"Ei se riitä... että näkee jätkäänsä kerran vuodessa... te näätte tyyliin teijän omia joka päivä..."-vaikertelin ja puristin Jiniä kovemmin.

"Virallistitteko asian?"-Jimin kysyy hymyillen.

Nyökkäsin haikean hymyn kanssa. "Onnee.."-hobi naurahti ja myös halasi minua.

En ansaitse tällaisia ystäviä.

"Lähdetään.."-Joon mumisee ja lähdemme kävelemään autolle.

Istuin yksin vasemmalla puolella.. jimin yoongin sylissä keskellä ja hobi oikealla.

Lähdettyämme huokaisen syvään.  Tullessamme tae oli sylissäni... lähdettyä...

En ollut edes kymmentä minuuttia... ehtinyt olla erossa taesta... mutta minulla oli jo ikävä.

En kunnolla itkenyt... mutta välillä kyynel sattui tippumaan.

"Kook... mihin haluut mennä.. yöksi.."-Jin kysyi arasti.

"Varmaan kotiin.."-tuhahdin ja siirsin katseeni tiehen.

Nämä kaikki katsoivat toisensa läpi.. nostin vain kulmaani.

"Onkohan.. sun hyvä olla yksin.."-Jimin jatkaa..

Nämä käsittelivät minua niin varovasti.. silloin älysin. He pelkäävät.. 

"Meen kotii.. en jaksa olla ihmisten lähellä nyt.."-mumisin kyllästyneenä.

Nämä vain nyökkäsivät.

"muista kook.. jos tarviit apua, tukea, seuraa jotain vaan... nii soita, laita viestiä... tule käymään milloin vain."-Jin hymähti.

"Joo kiitos..."-huokaisin ja siirryin taas ajatuksiini.

Tiedän että isäni antaa mennä katsomaan Taea... mutta antaako taen vanhemmat....

Vitut niitten nilkkien mielipiteistä.. nään JÄTKÄÄNI... jos haluan..

"Helvetti.. ne Taen vanhemmat oli kyllä sellaisia kusikäsiä..."-hobi murahti ja siirsi katseensa minuun.

"Älä muuta sano.."-joon ärähti ja siirsi katseensa takaisin tielle.

"Joo ne on aina ollu tuollaisia... nehän hakkas taee välillä.. ja sitten ne heitti sen ulos... onneks tae sai paikan samasta lukiosta... otin sen meille... se ei kyllä syytä mulle kertonu miks oli lentäny.... mut sitte se sun ja sen pukuhuone keissi tapahtu.. nii se myönsi mulle olevansa homo.."-yoongi kertoo oikein keskittyneenä.

"Pakko sanoo... siinä mitä näin oli sulatettavaa..."-tämä naurahti loppua kohti.

Hymyilin itsekkin jo hieman..

"Joo... mä taisin kusahtaa siihen jo ekalla kerralla kun näin..."-sanoin vain pokkana.

Olen niin paljon suorempi ja avonaisempi näitten ihmisten kanssa.

Taekook on topWhere stories live. Discover now