Taen nk
Kuulemme ulko-oven käyvän.AI NIIN YOONGI!
Katson paniikissa nuorempaa. Mitä vittua me nyt tehdään.
"Vittu..."-jungkook ärähtää. "Joudun käyttää samaa reittiä kun aikaisemmin.."tämä naurahtaa ja kääntää katseensa ikkunaan.
Katson nuorempaa vain huvittuneena. "Kiipeilijä.."-nauran.
Nuorempi vetää minut intohimoiseen suudelmaan.
"M-mä r....rakastan sua.."-tämä sanoo yhtäkkiä.
Tuijotan silmät suurena nuorempaa. Kuulinko oikein!
"Mä.."-olen jatkamassa kunnes tämä katoaa jo näkyvistä.
SANOIKO JUNGKOOK JUURI RAKASTAVANSA MINUA.......
Tunsin ennen sanomattoman hyvän tunteen. Olen rakastunut..... koko sielullani....
Jään tuijottamaan ikkunaa josta nuorempi lähti. Havahdun ajatuksistani kun tunnen yoongin käden olkapäälläni.
"No olikos hyvät panot?"-tämä virnistää.
Nyökkäsin vain vastaukseksi. Olin edelleen shokissa nuoremman sanoista.
"Wow... sussahan on ollu iilimato kiinni..."-tämä nauraa.
Valahdan heti kirkkaan punaiseksi.
"Noh... millos tämä "ihminen" lähti?"-vanhempi kysyy virnistäen.
"Hetki sitten..."-naurahdan vaivautuneesti.
"No jätän sut nyt rauhaan.."-vanhempi tuhahtaa huvittuneena ja lähtee alakertaan.
Istun sängylleni käsi sydämellä. Hymyilin ajatukselle nuoremmasta kiipeämässä ikkunasta sisään.
Mutta tosissaan.... olihan tuo vaarallista... nuorempi oli kokenut näissä hommissa mutta silti.....
Ajatus random tyypeistä kiipeämässä ikkunastani ei kuulostanut houkuttavalta.
Kiimainen pupu aina kelpasi.... mutta joku raiskari...
Jos totta puhutaan.. pelkään vieläkin hieman olla kotona yksin. Jungkookin ja jiminin pienen käynnin jälkeen.
Sehän on totta. Jos joku vain päättää tulla tänne... ei minulla olisi paljoa sanan varaa.
En ole edes yoongille puhunut traumoistani. Vanhempi ei tiedä jiminin ja pupun käynnistä. Parempi vain niin.
Jimin oli yllättävän ihana ja hoseok myös.
Kook taas vaihteeksi... täydellinen. Melkein.
-
Heräsin monta kertaa keskellä yötä. En vain saanut unta. Mietin jungkookkia koko ajan.
En saanut tätä mielestäni. Tekisin mitä vaa saadessani nuoremman viereeni.
Halusin tuntea tuon halaavan minua takaa päin. Pitkät ja ihanat kädet ympärilleni.
Katsoin kelloa
Helvetti vasta 4.00
Nousin sängyltäni ja kävelin ikkunan luokse. Avasin sen ja hengitin raikasta ilmaa.
Katseeni vaeltaa kauniissa taivaassa. Mietin myös miten helvetissä nuorempi oli edes päässyt sisään.
Helvetin taituri. Mun taituri...
Hymyilen ajatellessani nuoremman pupu hymyä.. söpöä katsetta ja vitun kuumaa ulkonäköä.
Koko koulun kuumin jätkä...
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...