(Vitun kehari)

615 32 151
                                    

Taen nk
Minua suoraan sanottuna vitutti. En jaksanut itkeä.. nielin kyyneleeni.

"Vitun kehari.. pettäjä!!"huusin yhtään ajattelematta.

Jungkookin ilme muutti järkyttyneeksi.

"Mikä mä olin?"tuo kysyi ja nosti kasvoilleen ärtyneen ilmeen.

"Kuuro.. sanoin että olet vitun kehari pettäjä.."toistin ja tämä nousi ylös.

"Kato vähän mitä suustas päästät.."nuorempi mumisi ja otti kovan otteen ranteestani.

"Vai mitä? Sä lyöt? Siitä vaan.. mä odotan.."sanoin suoraan ja tämä painoi minut seinään.

"Sinuna en leikkisi..."tuo mumisi ja pyöräytin silmiäni.

"Vittuako mä sinua pelkään.."sanoin ja virnistin.

"Mene panemaan muijiasi.."mumisin ja näytin kieltä. Olin vaan niin kyllästynyt miten paskasti tämä minua kohteli.

"Ehkä menenkin.. ainakin niiltä saa.."tämä hymähti ja hymyni hyytyi.

"Multako ei vai?"kysyin ja nostin kulmaani.

"En tiiä? Kerro sä mulle.."nuorimpi sanoi ja tuijotti minua silmiin.

"Ehkä joo.. mä oon vitun kehari.. mutta pettäjä en.. ainakaan sulle.. mä rakastan sua.. vaikka siltä se tuskin vaikuttaa.. "jungkook sanoi ja päästi otteensa irti.

"Mä ymmärrän jos sä haluat pitää t-taukoa.."tämä sanoi ääni värähtäen..

"En mä haluu.. kyllä mäkin sua.. anna luvan olla viimeinen kerta.. seuraavaks mä luovutan sitten.. "mumisin ja tämä nyökkäsi.

Hymyilin tälle pienesti ja vedin lähemmäksi.. eiköhän korjata sun eilinen ongelma?

Tämä katsoi minua ihmeissään.

Siirsin huuleni tämän korvan juureen.

"Oh fuck me.." kuiskasin madaltaen ääntäni.. nuolaisin tämän korvanlehteä ja hellästi näykkäisin.

"Tae ootko..."tuo oli kysymässä mutta laitoin sormeni Jungkookin huulien päälle.

Työnsin tämän sängylle ja kapusin päälle. Tuijotin tätä syvälle silmiin ja rikoin etäisyyden huuliemme välillä.

Se meni kiihkeäksi ja nopeasti.

Jungkook liuotti kielensä mukaan..

Vedin omani ja nuoremman paidan pois. Liiikuttelin sormiani tämän vatsalihasten päältä.

Liikautin haarojani tämän omaa vasten..

"Sulla taitaa olla koveneva ongelma.."mumisin ja virnistin tälle.

Istuin hajareisin nuoremman lantion päällä. Jungkook avasi vyötäni ja viskasi sen jonnekkin huoneen lattialle.

Nousin hetkeksi ja otin housuni pois.. vedin samalla tämän omat mukana.

Menin takaisin tämän päälle ja laitoin käteni nuoremman boksereihin.

Puristin sitä ja aloin pumppaamaan rauhalliseen tahtiin.

"Ah..."tämä henkäisi ja virnistin.

"Ai multa ei saa vai?"hymyilin ja tämä pyöräytti silmiään leikkimielisesti.

Nopeutin tahtia ja katselin allani vaikertavaa poikaa.

"Ah~ Taeh.. vvoit tehä kkovempaah..." jungkook vaikerteli ja tein työtä käskettyä.

Taekook on topWhere stories live. Discover now