(Valitse)

805 41 22
                                    

       🔞LUKU SISÄLTÄÄ VÄKIVALTAA🔞
————————————————————————
Taen nk
Herään isoon kipuun päässsäni. Avaan silmäni ja katson ympärilleni. Paikat eivät näyttäneet tutulta. Yrittäessäni nostaa käsiä tajuan niitten olevan sidottuna penkissä kiinni takanani.  "Vittu!"-tuhahdin. Yritin rimpuilla itseäni irti mutta turhaan. Vatsassani oleva kipu vain kasvoi. Hetken siinä panikoidessani huomaan oven auenneen. Sisälle astui erittäin tuttuja kasvoja. San, kai , Felix ja HERRA JEON?! "Älä näytä noin järkyttyneeltä"-herra jeon naurahtaa. Oliko mut juuri kidnapannut jungkookin isä?! Ja kaiken päälle koulumme rehtori. "Mitä vittua tää on"-sanon ja  rynkyttäen  tuolia allani.  "Toimit meille loistavana syöttinä."-tämä nauraa joka saa kylmät väreet kulkemaan koko kroppaani pitkin. "Mutta ennen sitä hakatkaa se"- herra jeon sanoo välinpitämättömästi. "Ok boss"-pojat sanovat ja kävelevät luokseni.

Jungkookin nk
Autoin lyyhistyneen pojan ylös.  Se miten hän katsoi minua koiranpentu silmillä. Sulin tämän kuumuudelle. Kävelen kumminkin pois tämän luota. Sehän on vaan hyvä että se vihaa mua? Eikö? Nyt se ainakin pysyi kaukana. Taen omaksi parhaaksi häntä välttelin. Olin joutunut koko jengin edessä vannomaan etten koske häneen. Kuullemma jos mut nähtiin taen kanssa se otettaisiin heti silmätikuksi. Ymmärrän hyvin..... mutta en halunnut päästää irti. Jouduin hakata taen .  Oon iha vitun hirvee ihminen. Mulle oltiin jopa sanottu etten saa mainita sopimusta taelle. Varmaan siksi että vaikuttaisin enemmän kusipäältä. Vittu kun sen piti olla niin helvetin kuuma. Ne huulet oli luotu mulle. Eikä jollekkin laastari suhde huorille......  se fakta söi että meikki pellet oli päässyt taen kanssa peti puuhiin , mut mä en. En ollut muutenkaan saanu vähään aikaan. Joten oli erityisen vaikeeta pitäää pää kasassa, kun tae tuli ihan kiimasena mun luo. Ajatukseni keskeytyvät kun minulle soitetaan. Isä?
isä: jk tuu hylätylle varastolle
Jk:miks vitus
Isä : siks ja raahaa persees nopee...
jk: aha ok

Suljin puhelimen vittuuntuneena. Isä oli mulle ihan saatanan tärkeä mutta silti yksi helvetin nulikka. Päästin syvän huokauksen ja lähdin kävelemään varastoa päin. Mitäköhän se oli taas saanut päähänsä. Mun otettua johtajan paikka jengillä on mennyt paremmin. Isä halusi keskittyä rehtorina olemiseen.

Kävelin pitkää tietä pitkin. Ulkona ei ollut kylmä mutta tuuli paljon. Ihastelin vain maisemia joita ei ollut puolen vuoden aikana näkynyt. Ulkona oli kaunista. Paljon oli muuttunut. Saavuin vihdoin varastolle ja koputin oveen.

"Poika"-kuuluu ovelta. "Mhm avais jo.."-sanon hieman ärsyyntyneenä.  Samalla ovi aukesi ja joku veti minut haliin. "Onpas kiva nähdä pitkästä aikaa"-isäni sanoo hymyillen. Hymähdän vain pienesti. "Miks mun piti tulla?"-kysyn kohottaen kulmaani. "Tule"-isä sanoo ja ottaa olkapäästäni kiinni. Tämä avaa erillisen huoneen oven. Silmäni suurenevat kun näin kolme ruminta olentoa. He hakkasivat jotain tyyppiä. Nostan kysyvän katseeni isääni. "Arvaaa kuka saatiin kiinni"-tämä nauraa. "Noh"-kysyn kiinnostuneena. "Sugan ryhmän v:n"-tämä sanoo huvittuneena. "Jaa sen uuden lol"-vastaan. "Pojat tulkaaa tänne"-isäni sanoo kolmelle kusipäälle. Vasta heidän kävellessään luokseni katson sivusilmällä maassa makaavaa poikaan. "Sepäs pyörty nopeesti"-Felix nauraa. "Sitä oltii jo valmiiks hakattu aika hyvin"-san lisää huvittuneena. "Jatkakaa"-isäni sanoo nostaen kulmaansa. Pojat jatkavat pyörtyneen pojan hakkaamista. "Voi harmi taehyung oli hyvä poika"-tämä sanoo virnistellen. "HÄH"-pääsee suustani kun juoksen pyörtyneen luo. Paiskaan kaikki kolme poikaa vuoron perään seinää päin.  Menen pojan tasolle ja katson tämän hakattua naamaa. Sydämmeni särkyi kun tajusin sen olevan tae. Pojan huuli oli auki naama mustelmilla ja veressä. Pojan paita oli puoliksi repeytynyt tämän päältä. Ja kroppaa koristivat jättimäiset mustelmat. "Mitä helvettiä!"-huudan ,katsoen isääni silmiin. "hankittiin V"-tämä hymähtää. Pidin poikaa puoliksi sylissäni, yrittäen herättää häntä. "Tae herää"-sanon ja silitän pojan poskea. Poika ei edes liikahtanut. Olin niin vihainen että nousin tuolilta ja lyön nyrkkini lahoon seinään josta käsi meni läpi. "mitä vittua te otatte ihan viattoman pojan?!"-karjaisen ja taistelin itseäni vastaan etten hyppäisi isäni kurkkuun kiinni. "Ei ole lähelläkään viatonta"-san naurahtaa. "Ei tae voi olla V?"-sanon nostaen kulmaani. Kävelen tämän luokse ja siirrän paitaa solisluun edestä. Siinä oli kaikessa kauneudessaan pienehkö kyykäärme. Leukani loksahti varmaan kattoon asti. "Näetkö"-Felix virnistää. "en tiiä mitä pitäis sanoo..."-tuhahdan. "Jättäkää meijät hetkeks"-sanon katsoen isääni. "Hyvä on saatte kaksi minuuttia"-tämä sanoo ja avaa oven. Heidän lähdettyään otan taen kunnolla syliini. "Anna anteeks, mä en haluu muuta kun olla sun kaa... mutta en voi"-sanon laittaen silmäni kiinni. Samassa tunnen kuinka joku liikkuu sylissäni. "J-jungkook?"-hento ja matala ääni kysyy. Avaan silmäni ja katson taea joka heräsi. Samassa pojan silmät olivat kyyneliä täynnä. "Älä itke mä en anna niitten koskea suhun!"-sanon ärtyneesti. Tae laittaa kätensä kaulani ympärillä tiukasti. Otan pojasta paremman otteen. "S-sun isäs..."-tämä sanoo nostaen katseensa silmiini. "Mä tiedän"-sanon anteeksi pyytävällä ilmeellä. Huomaan kuinka tae asettaa kaulallani olevat kädet vatsalleen. "Ah vittu"-tämä sanoo irvistäen kivusta. "Mulla on muisto susta"-tämä sanoo kylmästi ja nostaa paitaansa. Paidan alta paljastua kipeän näköinen mustelma. Laitan käteni taen käden päälle. Tämä kumminkin siirtää kätensä pois. "miks sua on niin vaikee lukee"-tae sanoo nostaen katseensa maasta. "Mitä meinaat?"-kysyn ihmeissäni. "No oot tommonen söpö pupu ja välillä saatanan hot ja välillä fuckboy kusipää. Ja joskus homo mut sit taas hetero?tiiätkö itekkään?"-tae sanoo nostaen kulmaansa. "noh en ollu pehmo ennen ku tapasin sut. En myöskään ollut homo ennen ku näin sut komean naamas."-sanon virnistäen. "Wait tykkäätkö sä musta?"-tae kysyy. Ennen kun ehdin vastata ovi avautuu. "Noni jungkook lähetään ja annetaan poikien hoitaa hommansa."- isäni sanoo ja nostaa katseensa pojan silmiin. "Tehkää sille Mitä ikinä haluatte"-tämä sanoo. Näen taen ilmeestä lievän paniikin. "Noh tiiän mitä tehään"-san naurahtaa. Tae nielaisee kuuluvasti. "EI"-vastaan yhtäkkiä. Kaikkien huoneissa olevien silmät kääntyvät minuun kysyvästi. "Antakaa mä hoitelen sen"-nostan huulilleni virneen. "MITÄH"tae sanoo järkyttyneesti. "Paskon siitä tiedot ulos"-kerron isälleni nauraen. "Selvä on"-tämä sanoo ja lähtee poikien kanssa. "Jungkook....."-hento ääni sanoo väristen. "Tee se nopeasti, kiltti"- tae sanoo hätääntyneenä.

Katson poikaa pitkään silmiin. "Taeh mä......"-saan suustani. Hetkeäkään miettimättä pussaan poikaa huulille. Tae oli ensin aika järkyttynyt mutta sitten vastasi itsekkin. Monen minuutin jälkeen tae irtautuu minusta kysyvä katse silmillään. "Mitä toi oli?"-tämä kysyy hämmentyneenä. "Suudelma"-sanon virnistäen. "Uuno, kyl mä sen tajusin"-tae sanoo hymyillen. "Mistä hyvästä? Miks?"-tuo sanoo ihmeissään. "Siitä et oon ollu täys paska"- sanon hymy hyytyen. "Voi kook"-tämä nauraa ja suutelee uudestaan.
————————————————————————
Nyt kyllä kusi words:1010

Taekook on topWhere stories live. Discover now