Jungkookin nk
Heitin tämän sängylle ja kapusin itse päälle. Tila oli jo järkyttävän vähissä housuissa.
Suutelin tätä ja liuotin kieleni mukaan. Tuo alkaa avaamaan vyötäni.
Kaikki muistot mitä koskaan olen taelle tehnyt vaan palasivat mieleeni.
Salamana nousin tämän päältä.. ja hengitin syvään.
"Mitä vittua sä teet?"tämä kysyi ja nousi istumaan.
"Mmä e-en vvoi jjatkaa.."vaikersin ihan paniikissa. Mitä olin jo mennyt tekemään.
"No hei.. cmoon.. ei kukaan saa tietää.."tämä jatkoi ja nousi ylös.
Muikkeli hivuttautui lähemmäksi ja veteli kättään ongelmani kohdalla.
"L-lopeta saatana! Mmä e-en pettäjäksi a-ala.."huusin ja työnsin tämän pois.
Puheestani ei varmaan saanut edes selvää. Ihan hyvin oli tullut juotua.
"Anna mun edes vähän auttaa sua.."tämä marisi ja kyykistyi polvilleen.
"JENNIE!"kuului huuto jostain yläkerrasta.
HETKONEN?! JENNIE?!
Yhtään odottamatta juoksin ulos huoneesta. Kaaduin melkein portaissa ja menin suoraan ulos.
Tärisin ja olin ihan paniikissa.. melkein Itkin..Mitä vittua mä oon taas mennyt säätämään.
Mä en pysty tähän mä tarviin tukea.. yhtään miettimättä soitin suoraan Taelle.
-
Aikaisemmin
Taen nk
Heräsin aamulla kun kuulin alakerrasta pauketta.
Uskokaa tai älkää.. en joutunut ongelmiin siitä että kaverit oli täällä.. jäin siitä juomisesta myös kiinni..
Mutta sanoin isälle.. että pidimme vähän hauskaa.. eikä tämä edes suuttunut.
Nousin ylös ja hitain askelin menin alas.. tanie oli heti jaloissa ja nostin tämän syliini.
Pakko myöntää oli aivan järkyttävä ikävä Jungkookkia..
Menin keittiöön ja istuin pöytään vanhempieni kanssa.
"Huomenta Taehyung.." isäni hymähti. "Huomenta.."sanoin hiljaa.
Siinä sitten söin aamupalaksi äitini tekemää ihme ruokaa.. ei ollut pahaa.. mutta ei mitään hajua mitä se oli.
"Muuten toin kaupasta sen hiusvärin minkä halusit.."äitini hymyili.
Tämä vain halusi että pääsen blondeista eroon.. kuullemma homojen hiukset on blondit.
Sain syötyä ja menin takaisin ylös.. tänään ei kouluun mennä.
Päätin katsoa leffaa pallero seuranani...
-
Kesken leffan saan viestin Jungkookilta.. voi raukka.. siellä se koulussa ahertaa..
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...