Jungkookin nk
Tae nojasi rintaani vasten itkien. Mikä sille oli yhtäkkiä tullut?
Sydäntä särkevää... suutelen hellästi tämän otsaa kun ovi aukeaa.
Jimin ja yoongi astelevat sisään. Ensin virnistellen mutta tajuttuaan Taen itkevän nämä katsovat meitä hämillään.
"Tae? Onks kaikki hyvin..."-jimin kysyy surullisena. Vanhempi ei vastaa.
"Puhuiko jungkookille siitä aamuisesta?"-tämä kysyy. Katson molempia ihmeissäni.
"Mistä aamuisesta?"-kysyn hämilläni ja kurtistan kulmaani.
"Aah....vittu sori..."-jimin mumisee ja kääntyy yoongiin.
"Me tullaa myöhemmin..... meil oli vähän asiaa..."-yoongi tuhahtaa ja tarttuu jiministä.
Pian he olivat jo kadonneet...
Tae vieläkin itki ja pienesti korjatessani asentoani tämä tarraa minusta kovempaa kiinni.
"Mistä jimin oikeen puhu?"-kysyn ja nostan tämän päätä.
Tae vain huokaisee syvään.
"Älä suutu...."-vanhempi sanoo arasti.
Nyökkäsin vain vastaukseksi. Mitäköhän tae...
"Mua on painanu yks asia... mistä oon halunnu puhuu sulle... mutta en oo kehdannut.."-tämä sanoo mumisten.
Taas vanhempi siirsi katseensa jonnekkin muualle.
"Kato Mua ku puhut.."-sanon vakavana.
Tämä ujona kääntää taas päänsä. "Jatka.."-sanon nostaen kulmaani.
"Mä pelkään et..... ku pääset täältä nii unohdat mut taas kokonaan... ja alotat saman vanhan..."-tae sanoo itkuisena ja hautaa päänsä minuun.
"Tänkö takia itkit?"-kysyn ihmeissäni. Saan takaisin vain nyökkäyksen.
Olin sulaa.... voiko kukaan olla noin suloinen.
Pyyhkäisin peukalollani tämän poskelle tippuneen kyyneleen.
"Turhaan itket... mä r....rakastan sua..."-sanon hieman vaikeroiden.
Tunteiden osoittaminen on vaikeaa... vähän ahdistavaa.. mutta taen takia mitä vaan..
"Mäki sua.."-tämä vastaa.
Annan tälle pienen suudelman otsalle.
"Kim Taehyung... lopeta oot tehny musta pehmon..."-sanon ja mutristan suutani.
"Jeon Jungkook....oot tehny musta vauvan..."-tämä sanoo muka vihaisena.
"Mutku sä oot mun bby boy.."-naurahdan ja vedän tätä lähemmäksi itseäni.
Tae laittoi kätensä niskani taakse ja suuteli.
Meillä oli herkkä hetki jonka pilasi oven avautuminen...
"Oho... anteeksi.."-hoitaja sanoo huvittuneena. Taas tae oli naama punaisena.
"Älä muru punastele"-sanoin oikein kiusaksi ja puristin tämän poskea.
Tae työntää myötähäpeästä punaisen naamansa syliini.
"Aw.. kauan ootte ollu yhdessä?"-tämä hoitaja kysyy leveällä hymyllä.
Tämä Nostaa katseensa minusta..
"Öm... no siis... ei me olla yhdessä..."-sanon vaivaantuneena. "Ettekö?"-tämä kysyy yllättyneenä.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...