Jungkookin nk
"Onks sulla kaikki ok?"-kysyn hieman ihmeissäni edessäni makaavalta pojalta."Mhm"-saan vastaukseksi mutta samalla pojan silmät menevät kiinni. "Tae?"-sanon koskien tämän poskea.
Ei minkäänlaista reaktiota poika oli selvästi pyörtynyt. Vittu olinko tosissani lyönyt niin kovaa?
Tae ei ollut mikään jengiläinen, hän oli herkempi, sirompi ja söpömpi. Eiku täh siis heikompi!
Siirrän sormiani ympäri hänen poskiaan. Mutta mitään ei tapahdu. Otan taen syliini ja lähden autolle.
Laitan taen taakse istumaan. Katson poikaa peilin kautta vielä ennen kuin lähdin ajamaan. Onhan se suloinen.
2h myöhemmin
Päätin käydä suihkussa sillä tae ei ollut vieläkään herännyt. En vienyt häntä terkkarille koska olisin taas ollut kusessa.
Astelen vessaan ja otan vaatteeni pois. Avaan suihkun ja menen sen alle.
Tunsin kuinka lämmin vesi valui vartaloani pitkin. Hetken siinä oltuani laitan suihkun pois päältä ja pyyhkeen lantiolleni. Avaan vessan oven jonka edessä seisoo tae hätääntyneen näköisenä.
"Jungkook mitä vittua?!miks helvetissä mä oon täällä!älä sano et teit mulle jotain!"-poika huutaa paniikissa. "Rauhotu"-sanon kohottaen kulmaani. "NO TÄSSÄ ON RAUHOTTUMINEN KAUKANA!"-poika huutaa kurkku suorana.
Kävelen tämän eteen joka saa pojan paniikkiin ja hän lopettaa huutamisen. "Jungkook pliis kerro mulle ettet....."-tae sanoo itkuisilla silmillä"-en tehny mitään"-sanon jo hieman ärtyneenä.
"Etkö? No miksi mä olen täällä?"-poika kysyy yllättyneenä. "Pyörryit, joten mä toin sut tänne"-sanon ja otan askeleen lähemmäs.
Tae katsoo minua hetken silmiin ja sitten käy hitaasti jokaisen sentin kropassani läpi. "Mhm kiitos"-tuo sanoo nostamatta katsettaan. "Eipä mitään"-sanon ja kävelen keittiöön"
"Vittu"-tae sanoo huokaisten. Käännän katseeni poikaan joka seisoi peilin edessä paita kädessään. Uh maailman upein näky ikinä.
Olisi tehnyt mieli juosta tuon kimppuun. Hetken ollessani ajatuksissa tajuan kuitenkin mitä hän tarkoitti. Pojan koko vatsa oli ihan mustelmilla.
Mustelmat olivat liilan punaisia jotan mahtoivat sattua. Samalla tae katsoo kaulaansa pojan ilme muuttuu erittäin hermostuneeksi.
Tae laittaa paitansa takaisin päälle ja istuu sohvalle. "Jungkook?"-tae sanoo epäroiden. "Niin"-sanon kysyvästi. "Onko sulla hupparia mitä voisin lainata?"-tae kysyy hieman punastuen.
Katson poikaa silmiin hetken ennen kuin vastaan. "Joo ootas hetki"-sanon ja kävelen huoneeni kaapille. Otan sieltä mustan hupparin ja ojennan sen taelle. "Kiitos"-poika sanoo hieman hymyillen.
Tae laittaa hupparin päällensä. Hän suorastaan ui siinä. Huppari oli hänelle mahdottoman iso.
Tae laittaa hupun päähänsä ja nojaaa sohvaa vasten. Puin itsekkin mustan hupparin ja farkut.En voinut muuta kuin tuijottaa.
Hän oli mahdottoman söpö ja samaan aikaan kuuma. Tae laittaa kätensä hupparin alle ja vinkaisee kivusta. Pojan silmille selvästi vieri kyyneleitä.
Jostain syystä minun teki pahaa katsoa. Vaikka olinkin tottunut aina hakkaamaan ihmisiä sairaala kuntoon. Tae oli eri asia. Otan pakastimesta kylmä pussin ja pyyhkeen.
kävelen taen luo. Istun sohvalle tämän viereen. Nostan pojan hupparia josta tämä selvästi säikähtää, mutta ei sano mitään. Asetan kylmä pussin isoimman mustelman kohdalle. Tae vain painaa silmänsä kiinni ja hengittää raskaasti.
Katson poikaa aivan lumoutuneena. Ei ollut kaukana että olisin vain hyökännyt tämän kaulan kimppuun.
Päätin kumminkin hillitä itseni. Mitä pidempään tuijotan häntä sitä vaikeampaa minun on hillitä itseäni.
Kävin aivan kuumana. Tunsin puristuksen myös housuissani. Hengitykseni alkaaa tihenemään ja tunnen kuinka alan ahdistumaan.
Tae selvästi huomasi sillä hän avasi silmänsä ja katsoi minua huolestuneena silmiin. Työnsin pääni polviini raskaasti hengittäen. "Jungkook?"-tae sanoo epäroiden. "Mm"-vastaan ahdistuneesti. "Onks sulla kaikki hyvin?"-tae sanoo oikeesti huolestuneen näköisenä ja laittaa kätensä kädelleni.
Katson taea ja sitten hänen kättään. Menen aivan paniikkiin. Laitan hupun päähäni ja vedän käteni pois. Tae ottaa oman huppunsa pois yrittäen katsoa minua silmiin.
Välttelen hänen katsettaan aika taidokkaasti ja käännyn ympäri. "Kooki?"-tae sanoo ylllättäen. Kooki? Sanoiko tae juuri minua kookiksi.
Käännän katseeni takaisin taen silmiin. "Voit kertoo jos sua painaa jokin?"-tae sanoo ihana hymy kasvoillaan. Huokaisen syvään ja avaan suuni. "Mua ahdistaa"- saan suustani. "Mikä?"-tae kysyy edelleen hymyillen. "Ssinä"-sanon edelleen tuijottaen häntä silmiin.
Taen hymy kumminkin hyytyy. "minä??"-tae kysyy yllättyneenä. "Miksi?"-tämä lisää kysymykseen.
"Sä tapat mut pelkällä katseella"-sanon nolostuneena. Pojan ilme on erittäin hämmentynyt. "Mä en pysty pitää itseäni erossa susta.... oot nii vitun kuuma et tässä on jo tukalat paikat"-sanon kääntäen katseen housuihini.
Myös pojan katse siirtyy. Tämä näyttää hiukan säikähtäneeltä. "Ja mä taistelen jokaista Solua vastaan etten hyökkäis sun huulii just nyt.."-jatkan vielä häveten.
Käännän katseeni pois. Tae kumminkin ottaa kädellään leuastani kiinni ja kääntää katseeni takaisin.
Hän tuijottaa hetken huuliani ja painaa minut yllättävään haliin. Säikähdän hieman mutta halaan kumminkin takaisin.
Siihen se sitten meni en voinut enää itselleni mitään. Nostan pääni taen rinnasta ja suutelen poikaa huulille. Vedän hetken päästä itseni pois. "Vitun hintti"-päästän suustani. Ja nousen seisomaan.
Tae katsoo minua kohottaen kulmaansa. Pojan huulille kumminkin tulee yllättävä virne. Hän nousee sohvalta ja kävelee luokseni.
Peruutan niin kauan kunnes seinä tulee vastaan. Päästän voimakkaan nielaisun. Poika laittaa kätensä minun ja seinän väliin. Hän kumartuu korvaani. "Eiköhän me molemmat tiedetä kumpi tässä käy kuumana kumpaan"-tämä kuiskaa ja päästää pienen naurahduksen.
Tunnen kuinka taen käsi alkaaa valumaan kroppaani pitkin. Hän laittaa kätensä paitani alle ja ottaa vyötäröstäni kiinni. Tae asettaa huulensa kaulaani ja hengittää hiljaa.
Tila alkoi käydä ja tukalan vähiin housuissani. Katson vain taen kättä joka hiljalleen menee alemmas ja alemmas, sen ollessa jo ongelmani kohdalla.
Tae pysähtyy sen kohdalle ja tunnen kuinka hän hymyilee kaulaani vasten. "Kookilta taitaa tila kohta loppua."-tae sanoo virnistäen.
"Annappas mä vähän autan"-tae sanoo vetäen kättään housujeni päällä. Päästän huulillani pienen voihkaisin.
Vaikka tilanne olikin minulle paras mahdollinen tajuan pojan pitävän minua pilkkanaan. Riuhtaisin pojan käden pois ja käänsin hänet paikalleni. Pojan virne muuttuu pelkääväksi. "Luuletko että annan sun pitää mua pilkkanas"-sanon nauraen.
Tuuppaan pojan laittialle. "Sä oot kyllä naurettava"-sanon hymyillen. "Mhm"-tae sanoo laittaen hupun päähänsä. "Mee ja tapa ittes..."-sanon huvittuneena.
Poika nousee ylös ja katsoo minua suruissaan. "Mä en valinnu olevani sun lelunas"-tämä sanoo itkuisena. "Ei kukaa oo sanonu sun olevan niin arvokas"-sanon pyöräytten silmiäni.
"aha no tiedätkö mitä!en jää kuuntelemaan sun haukkumista tänne!!! Jungkook haista vittu mä vihaan sua!.."-tae huutaa ottaa kamansa ja lähtee ovet paukkuen.
Vika sana taelta tuntui sydämmessäni asti. Osasin olla kunnon kusipää.
Hienosti hoidettu taas. Kävelen sohvalle johon huomaan taen unohtaneen puhelimensa. Vittu. Joudun mennä viemään tämän takaisin. Otin avaimet ja lähdin kohti ulko-ovea.
———————————————————————-
Huono luku sori words:1016Korjattu
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...