Taen nk
"Sinä myöhästyt kohta"äitini huusi ja repi peiton päältäni.Tämä avasi verhot ja aurinko paistoi suoraan silmiin.
"Mitä vittua sä säädät?"kysyin ja tuo tuhahti vittuuntuneena.
"Ylös ulos ja kouluun.. mars.."tämä jatkoi ja lähti.
"Huora.."mumisin hiljaa ja hieroin unisena silmiäni.
Pienehkö pää kipu oli.. mutta enköhän pärjää.. laitoin samat vaatteet kuin eilen. Koska miksi vaihtamaan.
Menin vessaan tekemään jotain naamalleni.
Kävelin alakertaan..
"Nyt nuori herra vähän vauhtia.."äitini karjui. Isäni jopa katsoi minua säälivästi.
"Anna nyt poika rukan vähän hengähtää.."isäni liittyi. Katsoin tätä yllättyneenä.
"Varmaan olisi mukavampi herätä kun oma äiti ei pyöri jaloissa huutamassa.."isä lisäsi. Nyökkäsin vain päätäni.
Äitini kerrankin pysyi hiljaa ja jatkoi puuhiaan.
"Mitäs sinä eilen teit..?"isä kysyi samalla kun ahtasin aamupalaa suuhuni.
"Umm.. taisin olla clubilla.."vastasin suoraan.
"Sä olit MISSÄ! HERRANEN aika!"äiti karjaisi järkyttyneenä.
"Noh.. oliko kivaa.."isä virnisti ja olin yllättynyt.
"Erittäin.."vastasin ja sain syötyä.
"Minä en kasvattanut sinusta noin kevyt kenkäistä..!"äiti valitti ja pyöräytin silmiäni.
"Se on aivan normaalia.. tuon ikäinen on jo valmis vähän isompiin seikkailuihin.."iskä sanoi ja iski silmäänsä.
Yskäisin kiusaantuneena.. ja hain reppuni. Kengät jalkaan ja painelin ulos.
Miksi tuo oli niin outoa.. ihan kuin minä muka naisia siellä katsoisin.. ehh ei kiitos.
-
Näin jo koulun. Minulla oli pari minuuttia aikaa.. mutta en jaksanut juosta.
Menin pääovista sisään.. ja kävelin luokkani eteen.
Kaikki olivat jo sisällä.. koputin ja sain opettajalta tuiman katseen.
Istuin paikalleni ja yritin keskittyä tuntiin.
-
Niinkuin varmaan arvaatte.. en saanut mitään aikaiseksi.
Kärsin paskasta päänsärystä. Muutkin asiat pyörivät päässäni.
Minun on aivan pakko kertoa Jungkookille.. jos nuorempi saisi jostain syystä tietää.. se vaikuttaisi siltä että pettäisin.
Enkä todellakaan ole tekemässä sitä.
Heti kun tunti loppuu menen soittamaan Jungkookille.
Olen huono pitämään tällaisia asiota itselläni.. sillä minusta tuntuu jotenkin väärältä.
Luulen että petän jos vaikka ajattelen että joku on kuuma.
Sanotte mitä sanotte mutta Jungkook on yksinkertaisesti kuumin jätkä mitä olen koskaan nähnyt. Puhun vain faktaa.
"Kim taehyung.. voitko toistaa kysymyksen?"opettajan ääni kuului ja havahduin pois ajatuksistani.
"Anteeksi.. en kuunnellut.."mumisin ja tämä pyöräytti silmiään.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...