Yoongin nk
Kauhea valo osuu silmääni. "Vittu.."-tuhahdan.
Katson viereeni.. mutta taea ei näy.. varmaan jo herännyt. Katson puhelimestani kelloa. 10.43...
Nousin sängyltä ja menin keittiöön.. jimin istui pöydän ääressä ,mutta missä tae?
"Nukkuuko tae vielä?"-jimin kysyy aurinkoisesti hymyillen. "Ei se ollu tuolla.."-sanon kurtistaen kulmaani.
"Missä se sitten on?"-tämä kysyy hieman epäroiden. "Tyylii vaa menny sairaalalle.. ku tänäänhän jungkook pääsee pois.."- nuorempi kumminkin hymähtää.
Totta... miksi en heti ajatellut.
Istuin jiminin viereen. Hörppäsin kahviani ja tuijotin tämän täydellisiä kasvoja...
"Kaunis.."-sanon puoli vahingossa ääneen.
Jimin nostaa katseensa minuun. Hymyilen tälle kumminkin viattomasti.
Nuorempi hymyilee takaisin ja siirtää katseensa puhelimeen.
"Valmistaudutaan ja mennään hakee ne.."-sanon tälle ja menen pukemaan vaatteeni.
-
Saatuamme vaatteemme päälle... lähdemme kohti sairaalaa..
Taas kävellen. Niinkuin ennen vanhaan tehtiin.
Juttelin jiminille kaikkea vähä älyistä.. nauroimme varmaan kuin Urpot tyhmille jutuilleni.
"Tuleekohan kook kans meille?"-jimin kysyy hetken päästä.
"En tiiä... ainaki se menee Taen vieree... nii mä pääsen sun"-sanon iskien silmää.
Jimin lyö minua leikkimielisesti olkapäähän.
-
Vihdoin olimme perillä ja koputimme oveen.
Jimin avasi ja astuimme sisään... jungkook istui täysissä pukeissa sängyllä.
"Vihdoin!"-tämä sanoi kyllästyneenä.
"Mis tae?"-kysyn hämilläni. "Ei se tääl oo..?"-jungkook sanoo kulmat kurtussa.
Tunnen kuinka sydämmeni alkaa hakkaamaan.
"MISSÄ SE ON?!"- ruskea tukkainen sähähtää. Nostan kasvoilleni huolestuneen ilmeen.
"Ehkä se ei vaa osannu tulla tänne"-jimin sanoo ihmeissään.
"Miks se ei oo soittanu tai mitää?"- kysyn ahdistuneena.
Mihin helvettiin se olis voinu mennä.
"Mennään meille... katsotaan onko se siellä!"-jimppa sanoo ja nyökkäämme jungkookin kanssa.
Lähdimme hirveää juoksua tämän kämpille.
-
Pääsimme viimein jiminille.. tämä avasi oven ja astui sisään.
Talo ei ollut tyhjä... tae istui sohvalla.
Juoksin tämän viereen ja löin päähän.
"Vittu! Missä olit.!"-murahdan. Jungkook näytti ärsyyntyneeltä mutta myös huojentuneelta.
"Anteeks... olin kävelyllä.... jätin puhelimen tänne..."-tämä mumisee.
"Mulla olis asiaa jungkookille..."-tae sanoo ja siirtää katseensa nuorimman silmiin.
Nyökkäämme jiminin kanssa ja lähdemme ulos.
-
Jungkookin nkNostin taen sohvalta ja suutelin tätä. Olin jo säikähtänyt...
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...