Taen nk
Kävelin käsi kädessä nuoremman kanssa. Ulkona oli kaunista... mutta näkymä vieressäni oli vielä kauniimpi."Mitäs sä tuijotat"-nuorempi naurahtaa ja saa minut ujostumaan.
"Sua.."-sanon omahyväisesti.
"Eli et paljoa mitään.."-tämä nauraa. "Stfu!"ärähdän.
Välillemme laskeutuu hiljaisuus..... ei kiusallinen... vaan rauhallinen.
Tuijottelimme vuoron perään toisiamme.
"Tae....sä oot kyllä ihan saatanan namu"-nuorempi virnistää. "Älä..enhän."-sanon vaivaantuneena ja peitän naamani käsilläni.
Nuorempi pysähtyi. Nostan katseeni käsistäni hämmentyneenä. "Miks pysähdyit?"-kysyn ujosti.
"katsomaan sua"-tämä hymähtää. "Kooki..ihan oikeesti..älä kehu mua koko ajan.."-naurahdan.
Nuorempi vetää minut lähemmäksi. "Nauti nyt.... oon harvoin tämmönen.."-tämä sanoo ja laittaa päänsä olkapäälleni.
-
Päästyämme vihdoin jungkookille... suorastaan hyppään sohvalle... oloni oli aivan paska..."Onks sul yhtään parempi olo?"-nuorempi kysyy ja istuu viereeni. "Ei helvetissä"-sanon ja nojaan päätäni tämän olkapäähän.
"Mee mun sänkyyn nukkuu.."-tämä sanoo ja näyttää huonettaan.
"Pystyks kävellä?"-jungkook kysyy ja nousee itse seisomaan. "Enköhän"-naurahdan ja lähden tämän perässä kohti makkaria.
"Vähemmäksi vaa vaatteita..."-nuorempi virnistää. "Pervo"-murahdan ja vedän housuni pois.
Sänkyyn päästyäni tuntui kuin olisin taivaassa.
Ei mennyt kauaa kun nukahdin jo.
Jungkookin nk
Tuijottelin nukkuvaa taea... että se osaakin olla nii söpö ja kuuma samaan aikaan. Onko se edes laillista?
Herään ajatuksistani kun tunnen käden jalallani. "Mitä sä noin totisena mietit?"-hiljainen ja matala ääni kysyy.
Vittu mikä ääni..... vitun kuuma... vitun matala.
"sitä et pitää soittaa poliisit.."-sanon yrittäen olla vakava. "Miks?!"-tämä kysyy hämillään.
"Niitten pitää pidättää sut..."-naurahdan.
"Mä en kyl nyt älyy?"-vanhempi sanoo ja nostaa kysyvän katseen naamalleen.
"Oot tehny ryöstön..."-sanon suu mutrussa.
"Minkä ryöstön?"-tämä kysyy. "Viet mun sydämmen.."-sanon ja nostan virneen naamalleni.
Vanhemman naamalle nousee hento puna. Tämä päästää pienen naurahduksen.
"Älä naura... tää on vakavaa.."-sanon muka loukkaantuneena. "En anna, ennen kun saan mun oman takaisin.."-vanhempi sanoo omahyväinen katse naamallaan.
Lopulta nauroimme molemmat.
Vedin housuni pois ja menin tämän viereen. Nostin vanhemman syliini.
"Mä oon se vanhempi... silti mulla on pieni olo sun kaa.."-tämä valittaa kaulaani vasten.
"Oot mun pikkune sitten..."-sanon vituttava ilme naamallani.
Jungkook mitä vittua oikeesti säädät.... et voi olla taen kanssa. Silti käyttäydyt näin.. haluun kertoo taelle nii paljon... mut ties mitä juttuja mun faija on tännekin asentanu. Pakko mun on jossain vaiheessa sanoa... en voi jatkaa näin.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...