Taen nk
"No mut mitä haluatte tehdä?"-Lisa kysyi tylsistyneenä.
"En tiiä.. katsotaanko tyyliin joku leffa? Tilataan jotain safkaa.. puhutaa.. tehdään tyhmyyksiä.."-Jin kysyi ja kaikki nyökkäsimme.
Se oli loistava idea ryhmän vanhimmalta.
"No mitä leffaa haluatte kattoa.."-kysyin huvittuneena.
"KAUHUA!"-kuului kahden nuoremman suusta kuin olisivat lukeneet toistensa ajatukset.
"Joo mulle käy.."-jimin hymyili ja katsoi yoongiin joka nyökkäsi.
"Meille kans.."-jin sanoi ja osoitti Namjoonia.
"Mullekki.."-vastasin ja siirsimme katseen hobiin.
"Kauhua.. Eiks joku muu olis kivempaa?"-tuo kysyi selvästi peloissaan.
"Nössö.."-jimin nauroi. "ENKÄ OLE! SELVÄ OTTAKAA VAAN! Mikä tahansa!!"-tuo karjui loukkaantuneena.
Nauroimme vain kaikki tälle.. että hobi osasi olla meemi.
-
Änkesimme kaikki sohvalle.. paitsi Lisa ja Hobi jotka istuivat patjalla."Mikäs olis hyvä?"-kysyin ja selailin kategoriota.
"Katsotaan IT.."-Yoongi sanoi ja siirsi katseensa muihin.
"Se on vaa raaka eikä kuullemma edes pelottava.."-Jin sanoi.
"Mä oon nähny.. ei ollu paha.. ehkä se olis vaa hyvä hobille.. ettei se pasko housuun.. "-Lisa virnisti ja leikkimielisesti tuuppasi hobia olalle.
"Älkää jaksako.. en mä säikähdä ees helposti.."-tuo mumisi.
"Niin niin.."-jungkook jatkoi ja veti minut syliinsä.
"Mut joo kyl mulle käy ainaki.."-Sanoin ja hymyilin myötätunnosta naamastaan punaiselle Hobille.
"Joo katsotaan vaa se.. kello ei oo paljoo muutenkaan nii vaihdetaan jos on ihan täysi paska.."-Jimin sanoi ja taas vain nyökkäsimme.
Lisa sammutti valot huoneesta ja siinä sitten aloimme katsomaan.
-
"ÄÄÄ! HYI SAATANA!"-Hobi karjahti ja suunnilleen heittäytyi alas patjalta.Vaikka kuinka yritin pidätellä itseäni.. hiljalleen purskahdin järkyttävään nauruun.
Tunsin kuinka jungkookin rinta rupesi liikkumaan ja tämäkin alkoi nauraa..
Pian kaikki räkätimme nolostuneelle punapäälle.
"Aha.. etpä säiky."-yoongi hymähti ihan kiusakseen.
"No yhen kerran.. mut mulla ei oo ketää joka olis siinä mun vieressä nii voisin turvautua.."-Tämä sanoi mutristaen huuliaan.
"No mun syliin voit raukka pieni tulla.."-Lisa marisi pieni pilkka äänensävyssä.
"no heheh.."-hobi mutisi ja keskittyi taas leffan katsomiseen. Niinkuin me muutkin.
"HYI VITTU TOI ON RUMA!"- aurinko kommentoi yhtäkkiä...
"Myönnetään.."-Lisa nauroi ja istui lähemmäksi Hobia.. ja veti halaukseen.
"Leiki nyt et oon hetero nii et oo nii lonely.."-Nuorin nauroi ja Hobi katsoi tätä vain virnistäen.
Hobi vaikutti siltä että piti Lisasta.. ei enempää kuin frendinä.. mutta ihmisenä.. . Tai niin minä luulen.
"Varmaa haisee olla viemärissä piilossa.."-Yoongi sanoi ja sai minut nauramaan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Taekook on top
Fiksi PenggemarMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...